#46 - Smrt

1.2K 102 42
                                    

Nevěřil jsem vlastním očím. To, co se odehrávalo před mýma očima, když jsem pomalu pootevřel dveře kabinetu svého kmotra, kam jsem byl zavolán, musel být zlý sen. Nedokázal jsem dělat nic jiného, než jen zmateně zírat na to divadlo, z kterého mi trnuly zuby a roztřásly se mi ruce. Můj kmotr si to rozdával s Potterem. Neuvěřitelné.

Vždycky jsem měl za to, že ho nesnáší stejně jako já, ale Vyvolený měl zřejmě něco, co ho činilo pro Severuse přitažlivým. Cítil jsem se strašně zvrhle, ale nedokázal jsem se od nich odtrhnout. Potterovo nahé tělo bylo vlhké od potu a celé se v šeru osvětleném jen jednou pochodní zlatě lesklo, zatímco stíny na jeho svalech vykreslovaly tajemné obrazce. Severus se s přílišným svlékáním nijak nezabýval, sundal si jen hábit, který by mu zřejmě překážel a svou chloubu pouze prostrčil otvorem po rozepnutí zipu černých kalhot. Potterovi na těle nechal jen nebelvírskou kravatu, za kterou ho držel kolem krku, jako kdyby byl psem na vodítku.

To, že nebyli nazí oba dva, bylo překvapivě více vzrušující, než kdyby byli oba svlečení. Celkem dost jasně jsem si začal uvědomovat svůj problém v kalhotách a váhal, zda je dobrý nápad si dopřát sladké uvolnění. Nakonec má touha zvítězila nad opatrností. Vytáhl jsem hůlku z kapsy, neverbálním kouzlem seslal zamykací kouzlo na třídu, ve které jsem stál a tiše si rozepl kalhoty, abych, opřen o stěnu vedle dveří, vytáhl své vzrušené mužství ze zajetí látky. Škvírou jsem je pozoroval a navlhčil si slinami dlaň, aby mi po mém penisu dobře klouzala. Jejich vzdechy, které nijak nekrotili, mě dostávaly do stavu u vytržení.

Potter byl opřen o Severusův stůl s vystrčeným zadkem a jednou rukou se sám honil během toho, co do něj druhý muž tvrdě přirážel, přiškrcoval ho kravatou a občas udeřil otevřenou dlaní po hýždích. Už je měl pěkně rudé, ale zřejmě se mu to líbilo, protože sténal jako nadržená kurva.

„Jestli takhle bude probíhat každý školní trest, tak vám garantuji, že mě tu máte do konce roku každý den," sliboval Potter trhaně. Můj dech se zrychloval, stejně jako tření vlastní dlaně. Druhou rukou jsem zajel níž, pokrčil nohy a dal je lehce od sebe, abych si mohl masírovat i varlata. Kousal jsem se do tváře, abych ze sebe nevydal jediný zvuk.

„Vy budete moje smrt, Pottere," zavrčel Severus a plácl ho tak silně, až zaskučel.

„Moje smrt bude, jestli se hned neudělám," zakňoural prosebně a zrychlil pohyby na svém údu. Napodobil jsem ho, adrenalin z možnosti, že mě přistihnou, mé vzrušení maximálně prohloubil. Zatoužil jsem, abych mohl ošukat Potterova ústa. Ani jsem si nevšiml, že je má k tomu jako stvořená.

„Neuděláte – se dříve – než – já," cedil mezi sevřenými zuby a s každou mezerou, jíž potřeboval k nádechu, ho pleskl dlaní.

„Prosím, pane, už – to – nevydržím!" V jeho slovech zaznělo kruté zoufalství a zřejmě pro jistotu přestal hladit svůj penis a místo toho se začal kousat do kloubů ruky, která do té doby chloubu pevně svírala.

„Ne," řekl ostře a přidal na jeho rudý zadek další ránu. Ten štiplavý zvuk mě málem vynesl na vrchol, ovšem Pottera určitě. S hrdelním zvukem se propjal, zaťal si nehty do dlaní a pokryl zem pod sebou svým spermatem. Ještě více jsem zrychlil, už jsem byl téměř hotový, když mě následují slova zmrazila uprostřed pohybu.

„O-omlouvám se, pane," vzlykl Potter a uslzenýma očima hleděl na svého profesora, který z něj, evidentně neuvolněný a tvrdý, vyklouzl.

„Jsem nespokojený, Pottere. Udělal jste se dřív, než já. To je nepřípustné," pronesl tichým hlasem, ze kterého šel zklamaný chlad.

„Promiňte, " fňukl a padl před něj na kolena. Už otevíral ústa, snaže se mu nabídnout, že mu jako kompenzaci nabídne kouření.

„Ne, Pottere, mám lepší nápad," spokojeně zapředl a pohladil ho po vlasech. „Draco, pojď sem. Vím, že tam jsi celou dobu."
Nevěděl jsem, jestli měl více vytřeštěné oči Potter nebo já, ale neodvažoval jsem se neuposlechnout. Rychle jsem se upravil, vrátil bolestivě tepající penis do kalhot a topornou chůzí přistoupil k němu, očekávaje přinejmenším facku.

„Já –" začal jsem, ale Severus mě přerušil.

„Pottere, pan Malfoy má problém v kalhotách. Vyřešte ho. A dejte si záležet, ať mě dnes nezklamete podruhé."

„Počkat, to... ach, Salazare..." Můj chabý pokus o obranu zmizel dřív, než jsem byl schopen vůbec poskládat myšlenku v hlavě. Ten jeho jazyk byl zatraceně mrštný a dokonale věděl, co se mnou, abych se mu s výkřikem udělal do pusy po vážně krátké chvilce. Nebylo se čemu divit, byl jsem těsně před cílem ještě za dveřmi. Rozdýchával jsem svůj orgasmus a ani si nevšiml, že Severus se dodělal sám při pohledu, jak Potter olizuje můj penis a následně polyká sperma.

„Pottere, zítra od vás očekávám lepší výkon," oznámil Severus, jakmile jedním pohybem srovnal svůj úd v kalhotách a oblékl si hábit. „A vy, Malfoyi... Začínáme v patnáct hodin. Přijďte tentokrát včas."

Já občas vážně nechápu, na co myslím. No, malá změna stereotypu, Sevík aspoň Harryho vycvičí, aby uměl Draca pořádně uspokojit. :D

Slovíčkaření ✔ (Drarry Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat