bab 9

8.5K 267 7
                                    

Aku yang baring menghadao ke belah kanan terasa hidungku dicuit cuit . Pipi gebuku bagaikan dicubit . Akubperlahan lahan membuka mata . Dalam kabur ternampak wajah lelaki itu . Aku lekas bangun dari baringanku . Selimut tebal ditarik menutupi rambut dikepalaku .

"Woi apa kau buat kat sini ? Kau jangan berani sentuh aku eah . Nanti ada yang makan penyepak aku ."

Haa aku bagi sikit amaran . Dada naik turun bagaikan gunung berapi menahan marah apabila lelaki itu berada di bilikku .

"Takutnya aku . Kau ingat aku makn dgn amaran kau tu . Kau kena ingat kau tu perempuan . Sekasar mana pun kau tak setanding dengan lelaki . Btw aku tak kan apa apa kn kau selagi kau bukan halal untuk aku "

Perghh dah keluar suara dingin dia. Eleh .. nak tunggu halal . X de maknenye aku nkbkawen dgn kau .

"Eleh lelakk mana boleh percaya . kalau nafsu tu kata nak . Memang nak lah . Tak kira dah apa kesan lepas buat semua tu . Yang penting nafsu je puas . Lelaki semua sama je .

Nahh aku bagi sindir sikit . Hehe

"Tak semua lelaki macam tu emy   jaga mulut kau tu."

Wahh ! Sungguh pedas kata kata kau harith untuk aku  . Bukan untuk aku saja malah semua kaum hawa diluar sana.

"Ni tudung and kain smbahyang untuk kau . Nak sangat kan "

harith meletakkan beg kertas berisi tudung dan kain sembhyang diatas katil . Baik juga kau ye . Hehee..

"Aku nak keluar. Kunci pintu . Maktom dah balik . Kalau nak apa apa . Panggil anak buah aku kat luar rumah . Diorang jaga rumah . "

Tanpa membuang masa harith keluar dari bilik aku .

"Maktom dah balik ." Desis hati aku.

Aku mengerling jam . What ? Dah pukul 8 malam . Patutlah mak tom dah balik . kalai malam maktom akan balik . Dia takkn tidur kat rumah banglonni . Selepas subuh maktom akan datang  ke rumah ni untk memulakan tugasnya sebagai orang gaji rumah ni.

"Lamanya aku tido . Baik aku pergi solat ."

Aku bangun dari katil dan menuju ke bilik mandi .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Bunyi gempa alunan muzik membingitkan teliha harith . Tapi dia amat selesa dengan keadaan begini . Harith duduk disofa sambil meneguk minuman keras . Seorang wanita menghampirinya dan melabuhkan punggung disebelahnya .

"Baby lama tak nampak u . U pergi nama . I rindu gila kat u  "

Jari jemari wanita itu mula bermain dengan dada harith . Harith menepis kasar .

"Jangan sentuh aku lah and jangan berbaby baby sangat . Geli ! "

Balas harith kasar . Malas nak layan perempuan miang ni .

" sampai hati u harith ." Balas wanita miang itu dengan nadar gedik . Tangan wanita itu mula melingkar di pinggan harith . serta merta harith menolak kasar wanita itu .

ok sampai sini je for today . Sorry typo .🙏

My Hero , MafiaWhere stories live. Discover now