13.

1K 24 0
                                    

'Vies ventje' zeg ik en sluit de deur achter me. 'Uhum' zeg hij en komt achter me staan en tilt me onverwachts op waarna ik een klein gilletje laat, hij lacht en brengt ons naar de badkamer toe. Ik zet de kraan aan en draai me naar hem om. Hij kijkt me aan en ik doe me haar uit me staart. Hij loopt op me af en slaat zijn armen om me heen. Omdat hij een stuk groter is kijk ik omhoog en glimlach ik. Hij pakt me bij mijn kont en tilt me omhoog waardoor ik op ooghoogte kom. Hij loopt de douche in. Hij duwt me tegen de muur. 'Gast dat is koud' lach ik. 'sorry' zegt hij maar laat me tegen de muur aan staan. 'Dus je vindt iemand leuk hu?' Vraagt hij en ik knik. 'En hij heeft een vriendin?' Ik knik weer. 'En hij gaat vreemd. Wat zij niet weet' weer knik ik. 'Toevallig ik ga ook vreemd' zegt hij. 'Hmm sexy' zeg ik. 'Ben ik toevallig degene die je leuk vind?' 'Nou meneer cillessen. Toevallig wel ja' speel ik zijn spelletje mee. 'Owoow en nu?' 'Nu? Zoen je me' zeg ik. Hij kijkt me even aan en drukt dan zijn lippen op de mijne.

'Je bent zoveel beter dan joan' zegt hij als zijn lippen van de mijne afhaalt. Ik lach en druk dan mijn lippen weer op die van hem. Ik leg mijn handen op zijn schouders en die van hem gaan op mijn kont. Ik tik met mijn tong tegen zijn lip aan en hij opent zijn mond. Onze tongen spelen een vurig liefdesspel. Ik breng mijn hand naar zijn haren en laat ze er doorheen gaan. We stoppen de zoen om adem te halen. 'Damn britt. Je maakt me gek' zegt hij. Ik lach en hij laat me los. Ik ga onder de douche staan en maak me haren nat, jasper pakt wat shampoo en masseert het in me haar. Ik spoel het uit en dan gaat jasper  eronder staan. Hij was snel zijn haar en slaat daarna zijn armen weer om me heen. 'Kan je me niet een minuut loslaten' 'hmm nee' zegt hij. 'Je haar ruikt lekker' zegt hij, 'kom we gaan eronder uit' zeg ik en hij knikt. Ik pak twee handdoeken en geef er een aan hem. We drogen ons af en lopen de badkamer uit.

'Oow' zeg ik als ik ayla en daley zie zitten. 'Oops' zegt jasper en kijkt naar daley. 'Woow. Jasper?' Vraagt hij. 'Ja. Ik uhm. We vinden elkaar leuk' zegt hij. 'Maar joan dan?' Vraagt hij. Hij snapt het allemaal niet meer zie ik aan hem. 'Laat maar daley. We leggen het nog uit. Maar zeg niks alsjeblieft?' Vraag ik hem en hij knikt dat het goed is. 'Dankje' zeg ik. 'Ik ga me omkleden' 'ik ga naar me kamer' zegt jasper. Hij loopt de kamer uit en ik voel een ongemakkelijke stilte. 'Ik. Ja. Uhm' hakkel ik en loop snel naar me kamer en kleed me om. Ik doe me haar in een staart en loop dan terug. 'Ik ga lunchen' zeg ik en loop de kamer uit. Beneden zijn jasper en joan ook al en we gaan aan een tafel zitten.

'Morgen hebben we vrij. Gaan we uit vanavond?' Vraag ik als we na de training met zijn allen aan het avondeten zitten. 'Ja. Ik vind het een goed idee' zegt daryl en kijkt derest van de tafel aan. Er knikken er een paar maar er gaan er ook een paar niet mee. 'Top. Negen uur verzamelen in de lobby?' Stel ik voor en er wordt ingestemd.

'Dus. Wat heb je in de douche gedaan met jasper?' Vraagt ayla als we op de kamer komen. 'We hebben gedouchet en wat gezoend' zeg ik terwijl ik een jurkje uit de kast pak. 'meer niet?' 'Nee. We hadden allebei onze badkleding nog aan' 'ahaa' 'ik weet waar je op doelt ayla. Ik doe het daar nog niet voor. Maar als het zover komt zeg ik geen nee' zeg ik. 'Kijk. Bam, dat wilde ik horen' zegt ze en we lachen even. 'Wil je me haar doen?' Vraag ik en ze knikt. 'Watervalvlecht' zeg ik en ik ga op de stoel zitten. Nadat het klaar is doe ik mijn make up. Sinds dat we hier zijn heb ik geen make up op gehad. Ik trek het jurkje aan en Doe mijn hakken aan. Alle benodigdheden gaan in mijn clutch en loop daarna met ayla om vijf voor negen naar beneden. 'Wauw' zegt bouchra. 'Wat een mooie jurk' zegt ze. Ik draai even een rondje en ze lacht. 'Dankje' zeg ik. We wachten nog even op joell, jordy en jermaine en lopen dan met zijn allen naar buiten om een club op te zoeken. 'Moest joan niet mee?' Hoor ik jermaine achter me aan jasper vragen. 'Nee. Ze voelde zich niet lekker' antwoord hij. Nadat we een leuk uitziende club hebben gevonden gaan we naar binnen en haalt iedereen meteen wat te drinken.

My one and only champion / Jasper CillessenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu