6

7.4K 327 55
                                    

Adik beradik tiri boleh kahwin. Jangan cakap Taehyung ni blablabla. Jangan kecam Hannah cakap blablablabla. Jangan cakap Jungkook tak payung okay chau.

Sebenarnya aku malas nak update ff ni tapi hm sayang sebab punya pasal. Btw jemput baca preview novel bipolar playboy aku.

 Btw jemput baca preview novel bipolar playboy aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•••••

"Hai, Taehyung."sapa peguam Rong sebaik sahaja melangkah masuk ke dalam pejabat Taehyung.

"Hey! Have a sit, Mr. Rong. Ada apa datang ni?"Taehyung mempelawa peguam Rong lantas dia duduk berhadapan dengan peguam yang berkhidmat untuk keluarganya sejak daripada dia kecil lagi.

"I just want to tell you about Hannah and this company. Taehyung ingat tak lagi tentang wasiat ibu bapa kamu berdua?"

"Of course, Tae ingat. Kenapa dengan wasiat tersebut? Ada sesuatu telah terjadi ke? Ataupun syaratnya harus ditukar?"tanya Taehyung kembali sambil membetulkan rambutnya yang terjuntai ke hadapan. Wajah peguam Rong ditatap dengan perasaan keliru.

"Nothing, saya datang cuma nak ingatkan Tae bahawa Hannah berhak ke atas syarikat ini juga and I have something to tell you about Hannah and you."

"What?"

"Terdapat satu lagi wasiat yang saya perlu nyatakan kepada kamu tetapi wasiat ini hanya akan sah apabila umur Hannah genap 18. And I think, ulang tahun Hannah yang ke- 18, minggu depan kan? Hannah akan mempunyai kuasa ke atas syarikat ini 50% dan syer syarikat sebanyak 30% berbanding kamu 27%. Kamu berdua akan berganding bahu untuk menguruskan syarikat ini. Tell her, immediately."

"Or not... Taehyung akan dibuang daripada pemegang saham syarikat ini dan hilang status sebagai abang tiri kepada Hannah."

•••••

"No! I said no! I don't need the company and you... bastard!"tengking Hannah apabila Taehyung cuba memaksa dirinya untuk menuruti wasiat yang telah ditetapkan oleh mendiang ibu bapanya.

"Hannah! Hannah tahu tak semua ini untuk kebaikan Hannah juga! Tae banyak berkorban untuk Hannah selama ini! Tolong dengar cakap Tae kali ini sahaja!"Taehyung menarik kembali tangan Hannah.

"WHAT?!"tengking Hannah membuatkan Taehyung terdiam.

Semakin lama, wajah Hannah semakin matang dan dia semakin panas baran. Itu agak menakutkan Taehyung. Fuck!

"Hannah sudah besar! Hannah juga tidak perlukan Taehyung untuk hidup! Hannah sudah dewasa— ahhh!"Hannah menjerit apabila badannya ditolak kuat oleh Taehyung ke atas lantai. Lelaki itu menindih dan mengunci pergerakan Hannah.

"WHAT THE HELL, Taehyung! Lepaskan aku!"

"Do you think that you're an adult? Hannah masih lagi belum genap umur 18 tahun so you're a children."rahang Hannah dielus manja.

"And do you think you're my guardian? FUCK OFF! AKU BUKAN KANAK- KANAK LAGI!"

Taehyung memandang tajam wajah Hannah lantas bibir gadis itu dicium dengan kasar. Tangannya juga perlahan bermain- main dengan tali gaun tidur milik Hannah.

"Huh."kedua- dua di antara mereka saling melepaskan lelah sebaik sahaja ciuman tersebut terlerai.

"Hannah... buat Tae hilang akal."

"A.. apa Tae cuba cakapkan ini?"

Taehyung gagal menahan lagi lantas tali gaun Hannah ditarik ke bawah.

"I want to be yours, Hannah."dia kembali mencium wanita itu dan mereka berdua pergi dengan lebih jauh pada malam itu.

Dan ianya bukan kerelaan Hannah.

Senpai『K.T.H』Where stories live. Discover now