10

4.9K 272 25
                                    

Jemput baca fanfiction saya yang lain ya dan siapa berminat untuk join preorder novel bipolar playboy boleh pm saya dekat ws 01140254770 ! ♡

•••••


Taehyung mengalihkan tuala yang terletak elok di atas dahinya dan diletakkan di atas meja sebaik sahaja dia tersedar daripada lena.

Kelihatan juga Hannah sedang tidur di atas sofa yang tersedia di dalam bilik Taehyung sambil memeluk kakinya. Wajahnya yang tersandar pada kerusi membuatkan mulutnya kelihatan sedang bermuncung.

Taehyung tergelak. Aih comel betul Hannah ni. Dengan baju tidur kartun BT21 RJ, buatkan hati Taehyung tercuit. Dia melunjurkan kakinya ke atas lantai untuk berjalan ke arah Hannah tetapi kakinya bagaikan tersentuh sesuatu di bawah katil.

"Apa dia ni?"Taehyung berkerut dahi.

Kotak hijau ditarik keluar perlahan- lahan. Hati Taehyung mula berdebar- debar. Kenapa kotaknya berada di bawah katil? Kenapa tidak tersimpan elok di dalam almari? Terlalu banyak persoalan yang bermain di benak fikiran Taehyung.

Kepalanya terasa berdenyut- denyut.

"Tak apalah, tak ada barang hilang kot dalam ni."desis hatinya sebelum menyorokkan kembali kotak tersebut ke bawah katil kemudian dia berjalan ke arah Hannah.

Bahu Hannah ditepuk perlahan.

"Hannah bangun, nanti lewat nak pergi kerja!"

"Erm."Hannah menggeliat kecil tetapi dia masih lagi tertidur.

"Hannah! Tae tak nak kita lambat hari ini!"

"Erm, abang bagilah Hannah tidur 5 minit lagi. Ngantuk!"

Hati Taehyung tersentak. Panggilan 'abang' itu sudah lama tidak kedengaran meniti di bibir Hannah. Layakkah dia dipanggil abang lagi setelah dia melakukan perkara keji ke atas adik tirinya sendiri?

Terlajak kata mungkin boleh dipohon maaf, terlajak perbuatan bagaimana mahu diundur kembali?

"Tae, tak nak. Lepas Tae, Hannah tak nak!! Arghh!"Taehyung meraup wajahnya apabila rayuan Hannah terngiang- ngiang di telinganya.

Ya, dia sepatutnya bertanggungjawab.

"Hannah bangunlah, kalau tak Tae buat something baru tahu!"

"Erm, buatlah. Macam beran— ARGHHHHH!"Hannah menjerit kesakitan apabila Taehyung menggigit kuat lehernya manakala lelaki itu melarikan diri ke dalam bilik mandi.

Hannah menggosok lehernya yang terasa sakit. Dia menapak ke arah meja solek milik Taehyung dan diselak sedikit rambutnya untuk melihat lehernya.

"Babi punya jantan."Hannah mengeluh apabila terlihat kesan ungu pada lehernya.

•••••

Seoyun tak henti menangis di dapur. Permukaan meja makan ditumbuk beberapa kali. Dia sedih mengenangkan nasib anak di dalam kandungannya.

Ya, anak di dalam perutnya bukan anak Taehyung tetapi benih daripada lelaki lain.

Dia tak mahu meninggalkan Taehyung. Dia sayangkan Taehyung dan keterlanjuran dia dengan lelaki lain itu adalah satu kesilapan yang tidak disengajakan.

Botol wine dicapai lantas dibuka penutupnya. Gelas berkaki dicapai dan dia cuba menuangkan wine tersebut sambil menggigil kerana menahan tangisannya.

"Stop it, Seoyun!"botol wine tersebut dirampas kembali. Seoyun melutut sambil memegang kaki lelaki itu dengan tangisan yang makin menjadi- jadi.

"Bagi kakak wine tu balik. Please."rayu Seoyun lantas memeluk kaki lelaki itu dengan kuat.

Lelaki itu mendiamkan diri. Botol wine digenggam kuat. Hatinya sakit. Sakit melihat keadaan kakaknya.

"Fikirkan kandungan dalam perut akak sebelum nak minum! Jangan jadi bodohlah! Akak fikir dengan mabuk dapat kembalikan balik ke virginity dan tunang akak?!"hamburnya dengan dada yang berombak menahan geram dan amarah. Perasaannya berkecamuk dengan hebat.

"Bagi balik Jungkook. Akak nak wine tu—"Seoyun pengsan di dalam pelukan Jungkook. Giliran lelaki itu pula menangis.

"Siapa lelaki itu kak? Siapa? Tergamak dia buat macam itu dekat akak."Jungkook memeluk erat badan Seoyun. Dia ingin sekali bersemuka dengan tunang akaknya. Ingin sekali.

Senpai『K.T.H』Where stories live. Discover now