Wstałam ,bardzo źle się czułam.
Na całej twarzy miałam rozmazany makijaż.Była godzina 11:02 , poszłam do łazienki zmyć makijaż i rozczesać włosy ,po czym ubrałam się i poszłam do kuchni.
W kuchni siedział mój brat Remek.
Właśnie kończył jeść swoje płatki.
Ja usiadłam obok niego i zaczęłam jeść płatki które mi zrobił.-Kaja - powiedział Remek - bo ja jadę odwiedzić rodziców.
-A ja pewnie mam zostać sama ? - zapytałam.
- tak - odpowiedział - chyba dasz sobie radę , pojadę na 5 dni, zostawię ci kieszonkowe a wszystkie opłaty są zapłacone. A i kolejny problem bo ja już dzisiaj jadę , dokładnie za godzinę.
- Spokojnie braciszku dam sobie radę - powiedziałam po czym skączyłam jeść i poszłam do pokoju Remka po jego walizki gdyż on jeszcze kończył śniadanie zaniosłam mu już je od auta i było wszystko gotowe po czym Remek pożegnał się ze mną i odjechał. Ja miałam cały dom wolny przez 5 dni!
W pewny momencie mój telefon zaczął wibrować i dostałam wiadomość SMS.
Brzmiała ona tak:
Michał:
Kotku przepraszam ! ❤️
Remek mówił że jedzie do twoich rodziców na 5 dni i że jesteś sama w domu.
Martwię się odpisz proszę !
Ta dziewczynę co w tedy ... Ona mnie wiesz.. to ja wyrzuciłem z domu i powiedziałem że jest pojebana.Kaja:
Dobra niech ci będzie wybaczam ..Może jestem naiwna ale i tak ogólnie kocham !
W pewnym momencie zawdzwonił ,
Dzwonek do drzwi po czym je otworzyłam stał tam Michał z bukietem kwiatów .
Przywitaliśmy się Michał wręczył mi kwiaty i mnie przytulił i pocałował w czoło.
Chwile pogadaliśmy gdy skączyliśmy
Rozmowę Michaś przytulił mnie strasznie mocno i ja jego również.
Po czym pocałowaliśmy się z języczkiem.
Później poszliśmy na kanapę i wtuleni w siebie włączyliśmy komedię romantyczną oglądalismy te komedię do 2:15 gdy się zkączyła zamówiliśmy pizzę w miarę szybko przyszła bo w 10 min ! Poszliśmy do stołu ja zjeść ..
Gdy już zjedliśmy poszliśmy do parku na mały spacer.Po spacerze poszliśmy do Michaśia,
Gdy weszłam do jego domu okazało się że znów jego rodziców niema bo byli w pracy więc poszliśmy do jego studia i Michał zaczął śpiewać:
Te same skrzydła które podcinali nam teraz w górę nas wyniosły już nie siedzę sam licz ten chajs ze mną brat na tej fali przepłyniemy cały świat..
I tak Michał sobie śpiewał po czym zapytał czy ja też bym chciała z nim zaśpiewać , powiedziałam że nie bo nie umiałam ładnie śpiewać.*5:23*
Zmęczeni poszliśmy do pokoju Michała i zaczęliśmy się przytulać.
Ja wstałam i poszłam do łazienki poprawić makijaż.Później wyszłam z łazienki i wróciłam od Michała.
Gdy usiadłam obok niego na łóżku zapytał mnie czy zostanę na noc.
Zgodziłam się.
I poszliśmy do salonu dalej oglądnąć filmy zdecydowaliśmy się na romantyczny.
Michał mnie objął i tak spędziliśmy wieczór.Później poszliśmy do Michała pokoju bo jego rodzice wrócili.
I zdecydowaliśmy się już iść spać oczywiście leżeliśmy z godzinę wtuleni do siebie po czym poszłam spać nie miałam już siły się przebrać Michał również.
CZYTASZ
Squad || Young multi Rezi Kaiko Marcin Dubiel
RomanceKaja 17-nasto letnia brunetka, która przeprowadziła się do Wrocławia wraz ze swoim bratem Remkiem. Nowe miasto, nowe problemy, nowa miłość, nowa przyjaźń.