Part 5

114K 958 12
                                    

Selepas berı salam,aku terus masuk bilik.Tanpa mempedulikan Ara yang sedang memandang aku dengan muka tanda tanya,aku capai tuala lalu cepat-cepat ke bilik mandi.Selesai menanggalkan baju,aku berdiri bawah shower.Aku biar air pancuran dari shower tu menyentuh kepala kemudian mengalir hingga ke kaki dengan harapan air yang mengalir itu membawa sekali sentuhan jijik dari Airil tadi.

Teringat kejadian tadi,air mata kesal aku mengalir deras.What have i done?

Hari itu bersungguh aku mandi.Aku sental- sental bahagian tubuh yang sudah disentuh Airil.Gigi aku juga aku gosok berkali- kali.Terasa macam nak telan saja Listerine tu sampai habis supaya hilang rasa batang pelir dan air maninya yang aku tertelan.

Hari itu rekod aku mandi lama.Sejam setengah baru aku keluar dari bilik mandi.Selalunya tak sampai 10 minit aku mandi.Berkerut dahi Ara bila aku masuk bilik.Ara roommate aku di kolej ni.Orang kata kuat betul jodoh aku dengan Ara ni.Dapat universiti yang sama,kursus pun sama,bilik pun sama.Sekurang-kurangnya tidaklah aku risau tak kamcing dengan roommate.Tapi bila dengan Ara ni,berkamcing- kamcing pula.

Siap pakai baju dan solat semua,aku hempaskan tubuh aku atas katil.Renungan Ara aku bolayan.Aku tahu banyak perkara yang dia nak tanya tapi tak berani sebab takut aku naik angin macam petang tadi. Aku mengeluh perlahan.Aku tak nak Ara fikir yang aku marahkan dia.jadi aku mengiring mengadap dia.Aku senyum lembut pada dia. 

"Aku tidur dulu ye." ujarku sebelum cuba untuk lena.

Penat.Penat melayan nafsu Airl petang tadi.Penat juga menahan nafsu sendirı yang kadang-kadang tak tertahan. Jujur aku kata,aku sedikit kecewa bila Airil terus bangun selepas keinginan nafsu dia tertunai.Sedangkan nafsu aku sendiri yang mula mengelonjak,dibiarkan tak berlayan.

Aku tahu aku tak patut rasa begitu.Tapi aku manusia biasa.Ada keinginan nafsu aku sendiri.Lagi-lagi bila nafsu aku dah dijentik sebegitu.Nasib baik aku dapat tahan diri dan terus keluar dari bilik tu lepas dapat keizinan dari Airil.Kalau tak,aku pula yang rogol Airil karang.Haih! Minta simpang!

************************************

Esok paginya,seperti yang aku jangka.Ara tanya aku macam-macam soalan berkenaan malam tadi. 

"Semalam kau pergi mana?"

"Kenapa tak jawab mesej aku?"

"Kenapa kau balik lambat sangat ?" 

"Kau dengan siapa semalam?" 

Tapi satu pun aku tak jawab.Aku cuma cakap yang aku akan cerita bila aku bersedia. Well,ini ada kena mengena dengan harga diri aku.Walapun dia kawan aku,tapi ada juga maruah yang aku kena jaga dengan dia.

Sudahnya sekarang dia merajuk dengan aku.Tapi aku buat tak layan.Sebab aku tahu rajuknya tak lama dan dia tahu aku bukan jenis orang yang akan memujuk.Memandangkan hari ni hari minggu,aku buat keputusan untuk keluar kepekan untuk release tension sikit.Hilang terus rajuk Ara bila aku ajak dia keluar sama. Kan aku dah kata,rajuk dia tak lama..

Selesai tengok wayang,karaoke 2 jam,boling tiga game,aku,Ara dan Aqram yang merupakan rakan kuliah kami ke McDonald untuk makan.Lepas order aku bawa dulang McDonald tu sambil mata meliar mencari tempat duduk. 

"Ara, Husna.Sini..." panggil Aqram. Dia sudah siap-siap duduk di salah satu tempat duduk yang disediakan di suatu sudut. Aku dan Ara bergegas ke situ.

Bila sudah hampir,kaki aku tiba-tiba terkaku saat aku mula perasan satu wajah yang beberapa minggu ni sudah huru-harakan hidup aku juga berada disitu.Bezanya meja yang Aqram pilih ini betul-betul sebelah cermin gelas manakala dia betul-betul sebelah meja tu. Ya,Airil and the gang ada disitu.Bersama mereka,beberapa perempuan seksi yang sedang menggeletis.Mungkin mereka punya 'pelayan'.

Flkirkan yang sudah tak ada meja lain yang kosong,aku gagahkan juga kaki ke situ.Aku cuba abaikan renungan tajam Airil yang tepat di wajah aku sejak dia perasankan aku tadi.Berterabur gaya makan aku jadinya.Ara yang perasan ketidakkeselesaan aku tu cuma mampu tepuk peha aku perlahan.Beri isyarat menyuruh aku bertenang.Ara kemudiannya minta diri untuk ke tandas. Aku tarik nafas dan hembus perlahan.Tenang Warda,tenang! 

"Are you okay,Husna?" mungkin perasan sesuatu pada aku,Aqram bertanya prihatin. 

"Yes,I'm okay." sehabis tenang aku menjawab.

"Makanlah.Makan elok-elok sikit,comot dah ni haa." tegur Aqram sebelum ibu jarinya mengelap sisa makanan ditepi blbirku Aku terkedu.Aqram ni memang sweet.Tapi kadang-kadang sweet dia tak bertempat.Macam sekarang,bukan aku tak perasan yang mata Airil bagai nak juling mencerlung memandang tindakan Aqram tu.Aku telan air liur.Matilah nak! 

Eh kejap.Kenapa aku kena cuak sedangkan antara aku dengan Airil tak ada apa-apa hubungan pun? 

Aku tarik nafas lagi sekali lantas senyum manis pada Aqram. 

"Thanks." ucapku tersipu.Airıl di meja sebelah sudah ketap bibir.Aku sendiri tak faham kenapa dia macam nak marah.Padahal aku ni bukan siapa-siapa pun dengan dia. Sekarang ni pun,kat sebelah dia elok saja ada betina lawa plus seksi nak mampus tengah menggeletis.Seksi ke ? Seksa adalah! Aik, Warda.Jeles ke ? 

Aku cuba bolayankan kewujudan Airll disitu dengan berbual mesra dengan Aqram.Kadang terlepas ketawa gedik dari bibir aku bila Aqram buat lawak tak seberapa.Menambahkan lagi riak tegang diwajah Airil.

Entah kenapa aku sengaja nak bermesra dengan Aqram depan dia.Padahal selama ni aku layan Aqram ni acuh tak acuh saja sebab aku tahu dia ada perasaan pada aku dan aku tak mahu bagi harapan pada dia. Mungkin sebab aku nak menduga reaksi Airil macam mana.Tapi untuk apa ? Tak mungkin aku ada hati pada Airil a.k.a budak setan tu.No,i can't and i won't! 

Kemuncak reaksi Airil tiba bila Aqram mula nak main suap-suap denganku.Tak cukup dengan tu,tangannya yang banyak kali menyentuh tangan aku sengaja aku biarkan .

Terjongket bahu aku bila Airil tiba-tiba bangun sampai tangannya menepuk meja kuat.Satu McDonald ni beri tumpuan pada dia.Aku mula cuak bila dia datang dekat. Airil meraih lenganku kasar sebelum dengan sekali tarik aku terus terberdiri disebelahnya.Aqram cuba untuk turut berdiri tapi bahunya sudah ditekan oleh Fayyat agar terus duduk. 

"You better sit,bro." ujar Fayyat pada Aqram.Aqram yang melihat wajah Airil yang sudah bertukar bengis tu tak jadi nak melawan.Bukannya dia tak kenal Airil ni.Silap gaya,pecah muka dia dikerjakan Airil. 

Aku cuba tolak cengkaman Airıil di lenganku.Tapi macam biasa,tak berjaya.Malah diheretnya aku keluar dari McDonald ni ke kereta. Sempat aku tangkap wajah Ara yang terpinga-pinga baru keluar dari tandas.Perempuan ni berak batu ke apa?

####################

Airil jeles ke tu ? Haha..

Vote plss..*wink

[E-BOOK] MR. BADBOYWhere stories live. Discover now