Part 11

71.3K 885 10
                                    

"Hey,gorgeous." ujar Haris seraya terhuyung-hayang mendekati aku.

Selangkah dia ke depan,dua langkah aku ke belakang.Tapi tandas ni taklah besar mana untuk aku jauhkan diri.Hujung-hujung belakang tubuh aku dah melekat pada dinding.

Aku gigil,aku takut.Melihat mata Haris yang penuh nafsu meratah bahagian tubuh aku yang terdedah,buatkan aku tahu apa yang dia cuba nak lakukan.

Dalam hati aku dah menyeru nama Airil.Berharap dia segera mencari aku.Airil,help me..

Aku tepis tangan gatal Haris yang mula menyentuh aku sana sini.Haris tarik pinggang aku lalu memeluk erat.Aku cuba tolak tubuh itu menjauh tapi apakan daya.Tenaga perempuan ku tak mampu.Dada dah sesak nak menangis.

"Haris,what are you doing ? Lepaskan saya.." aku merayu.Aku tak berhenti cuba menolaknya.

"Shh..relakslah.Tak luak pun kalau I nak rasa you sikit.I bet Airil pun tak kisah.Hurmmm.." ujarnya sambil mula mengucup bahu aku.

"No,please..Saya tak nak!" Aku tolak muka menjauhi aku.Aku kumpul segala kekuatan,aku tolak dia sekuat hati.

Pelukannya terlerai.Aku ambil kesempatan tu untuk keluar dari tandas ni.Baru tangan nak memegang tombol,tubuh aku dah disauk dari belakang.Aku meronta-ronta cuba lepaskan diri.

"Argh!" aku menjerit sakit bila Haris gigit batang leher aku lalu disedutnyaAku menangis tak rela saat tangan kekar Haris mula meramas kasar dadaku.

"Haris,Lepaskan saya! Lepas! Saya tak nak!" rayuanku tak diendah.Rasa khayal dan nafsu yang membara buat Haris kelihatan seperti makin hilang kawalan.Dia pusingkan tubuh aku mengadap dia.

Rakus dia membaham bibir aku.Dia gigit pula bibir bawah aku kuat.Aku dapat rasa yang bibir aku luka.Haris sibuk meraba dan menikmati bahagian atas tubuh aku,memberi aku satu akal.Laju kaki aku menendang celah kangkangnya.

Terlepas dari Haris,tanpa mempedulikan dia yang sedang terbongkok menahan senak,aku cepat-cepat keluar dari situ.Habis aku langgar semua yang menghalang laluanku.Aku tak fikir benda lain,aku cuma nak keluar dari sini.Muka yang sememeh akibat make up yang dah cair dek air mata yang tak henti tu aku biar.

Dalam aku hersesak cuba menyelit di celah orang tu,ada tangan yang merentap aku dari belakang.Aku tak dapat tahan diri dari pejam mata dan menjerit takut.

"Hey,it's me.Kenapa dengan kau ni ?" dengarkan suara tu,aku celikkan mata.Pantas aku peluk tubuh tu.Aku teresa-esak disebalik dadanya.

Airil cengkam lengan aku lalu jarakkan sikit tubuh aku darinya.Cukup membolehkan dia mengintai wajah aku yang dah basah dengan air mata.

"What's wrong with you ? And where have you been ? Aku cari kau dari tadi tahu tak ?! " benalu soalan dari Airil tak satu pun aku jawab.Aku pandang wajahnya yang kelihatan risau.

"Saya nak balik.Please..saya nak balik" aku mengongoi padanya.Airil kerut dahi melihat keadaanku.

"What happened ?" soalnya lagi.Aku geleng-geleng kepala.

"Hantar saya balik.Sekarang,please.." rayu aku pada Airil.

"No.Bagitahu aku dulu apa jadi ? Ni bibir kau ni kenapa ?" Airil mencengkam dagu aku.Wajah aku yang tertunduk dari tadj dia dongakkan sikit.Bibir aku yang luka dia sentuh.

Aku meringis sakit.Dari risau,wajah Airil tiba-tiba bertukar tegang bila dia perasan sesuatu pada leherku.Kesan merah perbuatan Haris tu dia tekan.

"Who did this ?" Airil bertanya keras.

"I'm asking you! Who did this ?!" bengis raut muka itu bila aku tak jawab.

"Tell me!" jerkah Airil.

[E-BOOK] MR. BADBOYWhere stories live. Discover now