♧Perangkap♧

5.7K 27 0
                                    


7

●●●

Sejak dari hari itu, dia menjauh dari Arellow. Jika bertembung dia akan mengelak. Di dalam kelas, dia memberi silent treatment kepadanya. Sehingga akhir tahun dan tahun baru mereka masuk ke Tingkatan 5.

Hatinya gembira apabila dia tidak perlu duduk bersama lagi dengan Arellow. Kali ini Dahlia sekelas dengan mereka. Salihin masih begitu. Taksub dengannya dan masih mencintainya. Satu kejadian berlaku mengubah segala-galanya.

Arellow menunggu di belakang blok J. Lama juga dia menunggu dan akhirnya ada orang datang. Mata mereka bertentang. Arellow dapat merasakan perasaan benci itu dari renungan matanya. Anna merenung tajam Arellow sebelum menyoal. "What do you want..??explain now!".

Tegas sahaja suaranya membuatkan Arellow kecut perut sedikit. "What..??tapi awak yang kata nak talk about something..." Arellow mengerutkan keningnya. Anna marah. Baginya hanya membuang masa sahaja dia bercakap dengan lelaki yang telah menghancurkan masa depannya.

Dia hendak pergi tetapi dihalang oleh Arellow. "Let stop this awkwardness and be friends again..." lembut sahaja suara Arellow. Ikhlas ingin berdamai. Anna geram. Perasaan bencinya masih ada tetapi perasaan sukanya kepada Arellow tidak dapat dibuang.

Tetapi dia harus berubah. Arellow seperti parasit. Semakin lama dibiar membiak, dia akan memakan tuannya. "Fuck you.." kata Anna lalu melangkah. Tiba-tiba tangannya direntap dari belakang membuatkan dia melantun kembali ke belakang.

Arellow tidak menunggu lama. Badan Anna ditolak ke dinding lalu ditindih. Bibir mungil itu dibenamkan dengan bibirnya. Rakus sekali dia mencumbui Anna. Sudah lama dia tidak merasa perasaan ini. Tangannya merayap ke buah dada Anna membuatkan nafasnya tidak menentu.

Tiba-tiba Anna mendapat akal. Dia menyepak terus ke celah kangkang Arellow membuatkan dia terduduk menahan sakit.

"Anna..,why you do this...sakit la...." Arellow marah. "Serve you right!..kau ingat..kau gay..kau boleh main ngan mana-mana perempuan...no man..no...kau lah manusia paling jijik aku pernah jumpa kat dunia ni...fuck you gay!!!.." jerkah Anna yang sedang marah.

Api kemarahannya membuak-buak mengenangkan peristiwa yang berlaku dahulu. Arellow berusaha untuk bangun. Dia merentap kolar baju Anna dan tiba-tiba Salihin dan geng-gengnya tiba.

Sebenarnya mereka sudah lama melihat aksi itu dan hanya menunggu masa untuk bertindak. Arellow melepaskan kolar baju Anna lalu menyapa mereka.

"Hei..In...hehe". Salihin merenungnya tajam. Pandangan mata itu membuatkan jantung Arellow berdegup kencang. Itulah lelaki idamannya tetapi lelaki itu sukakan Anna.

Anna bercakap perlahan dengan Salihin sebelum berlalu.
Mereka mendekat ke Arellow. Arellow mula berasa tidak selesa. "In..pehal ni..?semua benda boleh bawa bincang...". "Bawa bincang....apa kau buat kat Anna hah..??...Salihin meneriak.

Arellow membungkam. Takut. "Kau xnak bagitau xpa..aku tau apa nak buat...huh...patutla kau dok scan body aku...tengok atas..tengok bawah...kau gay rupanya...s ok..aku ada hadiah untuk kau..special sikit..hahaha" .

Salihin ketawa lalu mengarahkan kawan-kawannya menahan Arellow. Seluar Arellow dibuka. Dia mencuba melawan tetapi mana mampu. Dia seorang. Mereka berlima.

"Ni sebenarnya aku nak hadiahkan kat Anna..tapi dia jual mahal..xnk kat aku...xpa..aku tolong dia...kau kacau hidup dia...aku musnahkan hidup kau..hahhaa..." . Salihin mendekat lalu mengeluarkan dildo yang berduri.

Membutang mata Arellow melihat dildo yang besar lagi panjang itu. "Heiiiii..In..stop it....mana kau tau aku gay....Anna yang bagitau ke...??" dia mula mengelabah apabila dildo itu semakin dekat dengan lubangnya.

Soalannya tidak diendahkan. Dildo itu disumbat secara kasar ke lubang Arellow membuatkan dia mengerang kesakitkan. Salihin menyuruh kawannya sambung menjolok, manakala dia mengambil video. Arellow pancut.

Mereka ketawa lalu menyambung permainan. Dildo pelbagai bentuk dan saiz mengambil giliran menjamah lubangnya. Dia kepenatan. Tidak mampu lagi melawan. Setelah puas dengan pembuliannya, Salihin menikam semua dildo itu kemuka Arellow dan sengaja meninggalkan satu dildo melekat di dalam lubangnya.

"Fuck man....geli aku tengok kau..." kata Salihin lalu berlalu meninggalkan Arellow yang menangis menahan sebak. Lama dia berbaring di situ. Mengumpul saki baki kudrat yang tinggal lalu pulang ke rumah.



●●●





*hei guyss..kesian kan dengan Arellow...tp tu lah sape suruh dia dulu buat jahat kan..hmmm...so we wait and see what happen next...
sorry late update...hope enjoy....please vote and comment...semangat la author nak update kalu ada respond dari korang..heee..💪💪💪🔥🔥🔥

Gay. Why Not? ((Finally Complete))Where stories live. Discover now