15#

5.3K 292 39
                                    

"Ty si z toho ještě děláš srandu?!" Ptá se Kate.

"Ne... Dělám si z toho prdel, ale teď jsou tady důležitější věci. Zničila si táty oblíbený hrníček!" Zařvu tentokrát já, ale furt se směju.

Pomocí větru střepy seberu ze země a hodím je do koše.

Do kuchyně najednou přiběhne Ben.
"Děje se něco?!" Tiká očima po každém z nás.

"Jen to, že Muflon vystrašil moji kamarádku, která si teď musí jít vyměnit spodní prádlo."

"Hahaha.... Moc vtipné Nicol." Ironicky dodává Kate.

"Tak na co čekáte? Jdeme koukat na horor!" Ukážu rukou směrem do obýváku. "A ty můžeš jít taky." Ukážu tentokrát na Lokiho, který se mračí z mého oslovení. Už by měl být zvyklý, ne?

Rozejdu se do obýváku a před sebou tlačím Tobiase a Kate. "Pohyb, pohyb..." Oni ale stále nejdou. Nakonec si teda sednou do gauče. A já si sednu na ten druhý. Vedle mě se posadí Loki, ale já ho nohama odstrčím trošku dál. Jen se usměju a zapnu horor.

....

Kate se krčí v Tobiasově obětí. A mě teď napadne skvělý vtípek.

(Pokud jste neviděli horor Zhasni a zemřeš. Asi nepochopíte, ale název mluví za vše :D)

Zvednu ruku, a chci promluvit na Nyah. Loki se na mě nechápavě podívá a čeká co mám v plánu.

"Nyah, začni ovládat světlo." Pošeptám.

Světlo začne zničeho nic blikat. Kate vypadá jak kdyby jí každou chvíli mělo trefit.

Začnu se hrozně smát a dám Nyah povel, aby přestala. Lokiho to taky pobavilo, protože strach ostatních ho zdrejmě baví. Hajzl jeden škodlivej! Hrozný uličník. (:D)

"Nicol ty si fakt blbá!" Vzteká se Kate.

"Kdy-Kdyby si se vi-viděla!!" Brečím smíchy.

"Nenávidím tě...."

"Taky tě miluju lásko." Odpovídám.

....

Už jsou nějak tři hodiny ráno. A Kate s Tobiase usly na gauči.

"Musím uznat, že tohle se ti povedlo." Promluví Loki.

"Oooo.... Samo princátko mě pochválilo."  Nohy položím na gauč, kde se má opírat správně hlava. A hlavou visím dolů.
Loki chytí moje nohy a přehodí je. Až spadnu a udělám kotrmelec.
Jen se usměje. Musím říct, že má vážné hezké zuby.
Co používá za pastu?

Ze země se elegantně zvednu a sednu si zpátky na gauč. Někdo mi, ale napíše. Takhle pozdě? Hmmm...

Telefon vezmu a vidím Lokiho s nadzvednutým obočím.

Když uvidím kdo mi píše, málem upustím telefon. Značku tlačítko, aby se obrazovka zhasla. A dám si ho do kapsy.

"Kdo to píše?" Zeptá se opatrně Loki, ale stejně je cítit docela nezájem, z jeho hlasu.

"Nikdo...." Vychrlím ze sebe a jdu ke Kate a k Tobiasovi. Kate zvednu pomocí větru a nesu ji do mého pokoje. To následně udělám i s Tobiasem.

Smát se mi, ale teď rozhodně nechce, proto zajdu do ledničky a vyndám dva energy drinky a jdu na střechu. Sednu si na kraj střechy a koukám na všechny světýlka. Tenhle výhled je opravdu úžasný..... Nikdy neomrzí.

Přemýšlím, jestli si mám přečíst zprávu co napsal. Telefon držím v ruce a přehazuji si ho z jedné ruky do druhé.
Rozhodnu se, že si zprávu přečtu.

.....

Tak co? Kdo si myslíte, že píše? 😁❤️
spuntika Děkuji za podporu 💞😄

Everything else {Completed}Kde žijí příběhy. Začni objevovat