Stál tam nějaký chlap.
Nebyl sám, všimla jsem si dalších. Mohlo jich být tak nějak pět.
"Půjdeš s námi. " Oznámil mi jeden z nich. Ten hlas jsem odněkud znala. Viděla jsem jenom jeho černé boty, kalhoty a bundu. Do obličeje jsem mu neviděla.
"Tos uhod." Zasmála jsem se ironicky.
Muž něco pokynul ostatním a oni vytáhli zbraně. Namířili je na mě.
Rychle jsem aktivovala svůj štít. A následně je všechny odhodila větrem.
Vzala jsem svůj kluzák a aktivovala ho. Naskočila na něj a letěla do Avengers Tower.
Musím informovat Lokiho a ostatní.
"Nyah, informuje Avengers, že v parku. Byli nějací chlapy se zbraněmi a stříleli po mě. Jsem ale v pořádku."
"Jistě." Odpověděla Nyah.
Ok.... Musím zase stejnou cestou jako předtím. Tentokrát nemám na sobě oblek. Takže to bude bolet.
Vletěla jsem přímo oknem do obýváku. Některé střepy mě pořezali
"Loki! Musíme odsuď!" Očima jsem stále jezdila po podlaze. Když jsem je zvedla. Uviděla jsem člověka, kterého nenávidím.
"Jsi ještě hezčí než předtím." Odporně se usmál.
"A ty ještě zkurvenější než předtím." Neodpustila jsem si. Hned po tomhle mi vlepil facku, že se mi hlava otočila o třista stupňů.
Když jsem si, ale všimla kdo stál za ním, myslela jsem si, že je to všechno zasranej sen. Jenom noční můra.... Chyba.... Není.
"Loki?! Ty hajzle!" Vyletěla jsem na nohy. "Jak si mohl?! Mohlo mi to hned dojít, že myslíš jen na sebe. Ty idiote! A já ti věřila!" V ruce se mi objevil plamen. Hodila jsem ho po Paulovi a po Lokim.
Loki se vyhnul, ale Paul ne. Trošku ho to zasáhlo. Začala jsem střílet jednu ráno za druhou. To se, ale za mnou objevil Loki. A na mém krku měl přiloženou dýku.
"Tak to udělej ty srabe!" Řvala jsem. Slzy mi tekly po tváři. Mohli mi to hned dojít.
"Ty zasraná svině!" Pár kroky se ke mně dostal Paul a přimáčkl mě ke zdi.
Nasadil mi pouta, proti magií. "A co uděláš teď ty děvko!?"Flusla jsem mu do ksichtu. On se nasral a hodil semnou o zem. Přímo tam, kde byli všechny střepy.
Zvedla jsem se. A i když jsem měla ruce za zády. Podkosila jsem Paula. "Já tě zabiju!" Chtěla jsem jít k němu. Ale někdo mě, chytl za vlasy a cukl s nima do zadu.
Měl černé boty, kalhoty, bundu.... Byl to Ben."No to si děláte prdel?!" Kopla jsem ho mezi nohy. Okamžitě mě pustil. Vyskočila jsem a kopla ve vzduchu vší silou Paula, který se právě zvedl.
Podívala jsem se směrem k oknu. A věděla jsem co mě může zachránit. Rozeběhla jsem se směr k oknu. Chtěla jsem, že až vyskočím aktivuju kluzák. Ale....
....
Jsem fakt hrozná.... 😁❤️
KajaLaufeyson děkuji za podporu 😊
ČTEŠ
Everything else {Completed}
Fantasy*(LEHKÁ)ÚPRAVA TOHOTO PŘÍBĚHU NA TIKTOKU: @mcupribehy!!!* Její jméno je Nicol. Je to sebevědomá a drzá dívka, co se stane, když její matka umře na otravu alkoholem? Změní se její život k lepšímu, nebo ne? Bude mít schopnosti, díky kterým se dostan...