⊰⊶ 01 ⊷⊱

1K 85 0
                                    

Jam digital terus berbunyi menjalankan tugasnya sebaik sahaja sudah menunjukkan angka 9 pagi. Bulan juga sudah lama melabuhkan tirai dan digantikan dengan matahari yang indah kejinggaan.

Aku yang terganggu dengan bunyi tersebut, terus mengerakkan tanganku cuba mengapai jam tersebut. Apabila bunyi jam berjaya dihentikan, aku menyambung lenanya yang terganggu. Korang mesti sama mcm aku juga kan?? Tido balik selepas matikan jam.

"Kookie... bangunn dah pagii.." daun pintu ditolak oleh chaeji.Chaeji nie hyung aku.hyung yang paling aku sayang.Memang sayang tahap gila babis la. Lagipon dia seorang jer hyung yang aku ada.Dia nie baik,sweet,bertanggungjawab,
prihatin,berhemah,sopan,dan mcm mcm lagi.kalau aku kasitahu semua memang tak habis.Ish apa yang aku bebelkan nie..?dah.. dah.. kita sambung cerita balik..hihihi.

Chaeji terus menuju ke katil saiz king milikku apabila panggilannya tidak mendapat sahutan. Tidur seorang sahaja tapi bukan main pakai katil saiz king. Well, aku beli siap siap saiz king sebab senang nk buat 'project' dengan isteri aku nanti. Hahahha.

"Kookie bangunn..!! " menjerit tepat ditelinga aku.

Aku tersentak apabila bunyi yang kuat terus melalui lubang telinganku. Taik telinga pon boleh cair kalau mcm tu punya jeritan.

"Hyung, lima minit lagii.." renggek aku.mataku masih tertutup. Selimut terus ditarik menutupi tubuhku.

"Ania... eomma gan appa dan tunghu la nak sarapan sama- sama.." chaeji menarik tangan aku tetapi aku cuba memberatkan badannya.

"Please.. kalau tak boleh lima minit, bagi chance tiga minit" aku cuba untuk deal dengan hyung ku.

Tiba tiba aku dapat merasakan yang katilku dihenyak. Pasti hyung aku join tidur sekali.

"Kan bagus hyung join sekaki.." aku seronok la sebab  aku fikir yang hyung aku takkan  ganggu tidur aku lagi tetapi sangkaanku meleset sama sekali.

Pinggang aku dipeluknya. Bukan setakat itu sahaja, tangannya perlahan ii mula merayap ke dalam baju  menikmati 'roti 6' dan dada bidang milik aku yang tersembunyi di dalam baju tidurku. Dia jeles la tu sebab takde' roti 6'.

"Arkh....!! Geli la, hyung.."
Aku  cuba melepaskan tangan hyungku dari terus merayap.

"Sado la badan kookie nie.. sedap pulak hyung raba.." tangannya pula diubah arah. Next tempat yang ingin diterokai oleh tangannya ialah seluar aku.ok yang nientak boleh jadi.

Aku yang dapat merasakan tangannya perlahan lahan menyeluk seluarnya terus membeliakkan mata.

"Hyung..... jangan....!!"
Kelam kabut aku bangun dan menyelak selimut dan turun dari katil.

"Hyung nie gay ke? Ee.. gelinya kookie..." badan aku mengeliat kegelian secara automatik.

"Alaa, hyung nak juga rasa 'roti 6' dengan ' pishang' kookie.." ujar hyungku mengoda. Dia ingat aku tergoda denga dia la tu. Sikit pon tak ehh.

"Kalau mcm tu, kookie pon nak rasa hyung punya."
Aku  terus melompat keatas katil.

Tanganku laju  menyambar seluarnya dan cuba untuk menyeluk kedalam.

"Hahahha... Kookie.. jangan..."

"Tak dengar..." ejek aku.

[✓] 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝘿𝙀𝙑𝙄𝙇Where stories live. Discover now