Hwa Eul
Üstüme bir kazak geçirdim kahvemi aldım ve en son bilgisayarımı da alıp salona geçtim. Program 2 saat önce yayınlanmıştı ve telefonuma gelen bildirimlerden yine medyaya olay olduğunu biliyordum. Şimdi ben de izleycek ve yorumları okuyacaktım.
Bilgisayarımdan videoyu açtım ve izlemeye başladım. İlk 1 saati atlaya atlaya geçmiştim çünkü zaten buraları canlı izlemiştim. En son Taehyung'un gözlerinin bağlı olduğu bölüme gelince atlamayı bıraktım. Birkaç dakika sonra beni karşısına çıkardılar. Neyse ki o gün oraya bakımlı gitmiştim.
Taehyung tam bana dokunacakken durdu ve gülümsedi. Bu gülümseme şuan dikkatimi çekiyordu, oradayken görmemiştim. "Bu Hwa Eul."
Bildiğinde ise bu programların vazgeçilmezi olan kenardaki yazılar ve bütün üyeler coşmuştu. 'Nereden bildi?!' 'Nasıl da tanıyor!'
O anki ifadem nasıl diye baktığımda yanaklarımın kızarıklılığının belli olduğunu gördüm ve dünyam başıma yıkıldı. Umarım başka birileri bunu allık falan sanardı. Aksi taktirde çok pis açık vermiştim.
Videoyu durdurdum ve yanımdaki yastığa kafamı gömüp çığlık atmaya başladım. "What the hell?! What am I doing? Why am I ashamed?! I'll crazy!"
Biraz sakinledikten sonra bilgisayarı elime aldım ve tekrar başlattım ama başlattığım gibi yan tarafa atıp tekrar bağırmaya başladım. "I'm idiot. I'm really idiot. If I like him, I mustn't determine!"
Söylediğim şeyi idrak edip duraksadım. 'Ondan hoşlanıyorsam bunu belli etmememiyim.' mi? Tanrım ne diyorum ben! Ondan mı hoşlanıyorum. Hayır. Yani hayır. Birazcık. Hayır hayır.
Bilgisayarı aldım ve videoyu devam ettirip izledim. Çok güzel gülüyordu şerefsiz. Video bitince yorumlara bakmak için aşağı inecektim ama telefonum çaldı. Taehyung arıyordu. Sesimi düzelttim ve telefonu açtım. "Efend-"
"Eul sakın yorumlara bakma!"
"Ne?"
"İzledin mi programı?"
"Evet."
"Yorumlara baktın mı?"
"Hayır."
"Güzel. Bakma."
"Neden?"
"Bakma işte Eul."
"Yine bana kötü şeyler mi yazıyorlar. Alışığım Taehyung endişe etme."
"Hayır, yani o da var tabi ama- daha çok bana kötü yorum var seni eleştiren az."
"Ee niye bakmayayım o zaman?"
"Sen yine de bakma. Anlaştık?"
"... Peki."
"Teşekkür ederim. Seni seviyorum bay bay."
Yüzüme kapattığında söylediği son cümleyi sorguluyordum. Ah kalbim, sakın yerinden çıkma!
-
-
-
-
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE PHOTO • Kim Taehyung
Fanfiction[ Text & Instagram & Texting ] Yanlış anlaşılan bir fotoğrafla başladı herşey. Belki o fotoğraf olmasa bir daha birbirlerini hatırlamayacaklardı, görmeyeceklerdi, aşık olmayacaklardı... -Kim Taehyung-