KimTaehyung:
Geri döndüğün için teşekkürler ♡
2.740.618 beğenme
-Bu gönderi yorumlara kapalı-
-
-
-
-
"Yine buraya gelmek güzel." dedi Hwa Eul sarı çiçeklerin arasında dolaşırken. "Yine ve seninle." diye ekledi Taehyung.
Gergin olduğu her hâlinden belli oluyordu ama Eul buraya geldiğine o kadar sevinmişti ki Taehyung'un bu hallerini fark etmedi.
Çiçek tarlasının tam ortasına geldiklerinde Taehyung duraksadı ve elini Eul'un elinden çekti. İçindeki heyecanı bastırmaya çalışarak "Jung Hwa Eul." dedi.
Eul halâ Taehyung'un ciddiyetine anlam verememişti. Taehyung daha fazla uzatmayarak cümlesine başladı. "Annenle buraya sık geldiğinizi ve burada oldukça güzel anıların olduğunu söylemiştin. Ben de... Ben de bu güzel anıyı sana burada yaşatmak istedim." Taehyung'un cebinden çıkardığı yüzük kutusunu gören Eul gözlerini açabileceğinden fazla açmış, şaşkın bir şekilde bakıyordu.
Taehyung devam etti. "Daha fazla uzatmak istemiyorum. Benimle evlenir misin Eul?"
Eul bir müddet değişmeyen ifadesi ile Taehyung'un duygu dolu gözlerine baktı. Taehyung da aynısını Eul'de görüyordu. Ağladı ağlayacaktı. Bir süre daha cevap gelmeyince panikle konuştu Taehyung. "Tamam özür dilerim. Hazır olmayabilirsin. Ben seni beklerim. Sadece-" Her zaman olduğu gibi Taehyung'u susturan Eul'un dudaklarıydı.
Taehyung'un karşılık vermesine fırsat vermeden ondan ayrılıp parmak uçlarının üzerine yükseldi ve alnını onun alnına dayadı Eul. "Beklemene gerek yok. Ben bekledim. Hevesle, her gün bu anı bekledim. Seninle evlenirim Taehyung"
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE PHOTO • Kim Taehyung
Fanfiction[ Text & Instagram & Texting ] Yanlış anlaşılan bir fotoğrafla başladı herşey. Belki o fotoğraf olmasa bir daha birbirlerini hatırlamayacaklardı, görmeyeceklerdi, aşık olmayacaklardı... -Kim Taehyung-