7

11.8K 396 19
                                    

"7 VOTES = 30 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"7 VOTES = 30 COMMENTS

Aku terjaga daripada lena tidur apabila terasa ade hembusan nafas menyapa leher ku. Terkejut aku dibuatnya bila lihat tubuh jungkook berbaring sebelah aku. Fikiran ku mula merewang tentang kejadian pahit semalam. Terus mata aku lihat badan aku yang tersarung selimut, tubuh aku kosong tanpa seurat benang begitu jugak dengan jungkook.

Maruah diri aku yang selamani aku simpan hilang musnah disebabkan nafsu sex dia semata-mata.

Mata aku melilau melihat bilik yang berbeza daripada semalam , pelik macam mana aku boleh ade dibilik ini sedangkan semalam aku berada dibilik yang mempunyai banyak alat melakukan sex tapi harini bilik ni nampak elegen dan soft berlainan dengan semalam.

Baru sahaja aku ingin bangun daripada perbaringan, dapat aku rasa tubuh dan alat sulit aku terasa sangat perit dan nyilu.

"arhhhh gile punya jungkook, habis badan aku sakit disebabkan kau. SHIT!! " carut aku sambil mengerang kesakitan. Aku hanya boleh marah dia bila dia tidur atau dalam hati. Tidak aku berani melawan dia depan2.

Aku cuba gerak lagi tapi hasilnya aku jatuh lagi. Rasa nak nangis disebabkan sakit yang teramat.

"hikss hikss " akhirnya empangan air mata aku mula keluar setelah lama ditahan.

"kau ni kenapa pagi2 dah menangis . Semak tahu tak, aku nak tido ni " marah jungkook apabila terjaga daripada tidur. Soalan dia aku endah dan terus menangis.

"kau pekak ke perempuan, aku tanya kau ni kenapa kau menangis " tenking jungkook bila aku tidak membalas soalan dia.

"sakit"

"sakit?? Ohhh sorry aku terkasar ngan kau semalam. " ucap dia. Ini pertama kali, dia ucap maaf pada aku. Terharu siott.

"kau baring je la ,harini aku bagi kau cuti. "

"tapi saya nak mandi " terus badan aku dicepung oleh nya dengan selimut2 sekali dia bawak aku ke tandas.

Sampai sahaja tandas badan aku diletakkan dia tub yang kering. Baru sahaja dia nak ambik selimut pada badan aku, terus aku halang. Dia nak tengok aku bogel ke.

"bagi la, aku nak basuh selimut tu. " kata jungkook yang berusaha mengambil selimut itu dari aku. Aku menggeleng tidak tapi ape yang aku dapat, selimut tu terus direntap oleh jungkook sehingga badan aku naked.

Jungkook mula mencampak selimut itu keluar daripada tandas dan pergi ke arah aku dan turut masuk ke dalam tub yang aku duduk. Kami berdua sama2 berbogel di dalm tub ,menghadap satu sama lain.

Pipi aku memerah lihat jungkook didepan aku . Mata aku automatik terpejam apabila melihat aset lelaki jungkook.

"kenapa kau tutup mata tu. Sedangkan kau dah tengok semuanya. Lagi2 yang ni " dia menunjuk dia punya tu pada aku........( Eiiii geli haku)

"eiiii stop la main benda tu geli la " bila dia main goyang2 dia punya tut di depan aku.

"elehh padahal suka. Kau tu tak malu ke bogel depan aku ni " tanya jungkook terus aku menutup ape yang patut dengan tangan aku.

"jangan pandang la "marah aku.

"ceh meh sini " arah jungkook , terus dia menarik aku duduk diatas peha nya didalam tab yang dipenuhi air.

"ape ni awak " kata aku dengan sedikit marah.

"shushh just kau nikmati moment ni. Bukan selalu aku layan kau baik " kata jungkook yang sudah memeluk badan aku.

Aku hanya nikmati moment ni seperti mana dicakap oleh jungkook. Aku jugak turut memeluk tubuh sasa jungkook.

Jarak kami memang rapat sehinggakan jungkook telah mengambil kesempatan memasukkan junior dia ke dalam aset wanita aku tanpa sedar.

"arhhh " desah ku bila mendapat tusukkan jungkook secara mengejut.
Dia mula memegang paha aku untuk membuat pergerakan. "arhhh " entah kenapa aku rasa nikmat dan khayal dengan aksi ini sehingga aku rasa mahu lebih lagi.

"arhhh just feel it " kata jungkook dan melajukan lagi pergerakkan nya.
"arhhh jungkook "

Dan akhirnya aku dengan rela melakukan perkara tersebut









😈😈😈

To be continue

I'm Fine with you

I'm Fine with you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now