18 VOTES + 55 COMMENTS
1 month
"hyung . Biar minkyu, tolong hyung ye" aku mula memapah abang aku yang bertongkat.
"jangan risau pasal hyung. Biar hyung berdikari sendiri ,lagipun hyung kena biasakan diri hidup dalam keadaan buta ni. " sayu aku mendengar jawapan hyung aku.
Aku akan balas dendam dengan ape yang kau pada hyung aku. Kebahagian kau jugak aku akan hancur seperti mana kau hancurkan kehidupan hyung aku. Dia hilang kerja dan hilang cinta pertama dia. Aku jugak akan rampas semua benda hak milik kau. Kau perosak keluarga aku. Kau patut diberi balasan. Tunggu aku.
"kita buat rawatan ye. Saeng akan cari penderma mata untuk hyung okay . Selamat malam kim yohan hyung "
.
.
.
.
.
.
"wanginye bau omma " aku menghidu bauan manis leher isteri aku. "tepi saya rimas la macam. Awak tak pergi kerja ke?? " soal Aera kehairanan melihat aku yang tika ini sibuk dengan diri dia.
"aku ambik cuti nak spend time ngan baby buncuk ni dengan omma dia. Wae " soal aku leher dia masih tidak aku lepas dari terus aku cium.
Chup chup chup chup
"saya cuma hairan je selalu nye pagi2 dah tak jumpa batang hidung awak. " balasan dia buat aku tertawa
"macam mana baby aera saya ni nak tengok batang hidung saya kalau dia sendiri selalu banggun lewat , pukul 11 baru nak bukak mata tu "
"hehehe" dia menayangkan sebaris gigi dia.
Chup chup chup chup . Bibir dia pulak aku serang . Semakin memuncung bibir dia. "eii awak ni ape main cium kita banyak2 ni , tak suka la " kata dia dengan nada comel.
"eii nasib sayang mengandung kakau tak dah lama saya terkam awak tau " aku mula buat aksi harimau dideoan nye.
"saya nak mandi, sayang tak nak ikut sekali " ajak aku. Dia hanya mengeling taknak.
AERA POV
Selepas sahaja jungkook masuk ke dalam tandas, aku mula mengelap kesan bibir aku yang dicium oleh nya tadi. Jijik.
Senyuman dan semuanya hanya lah fake semata-mata. Aku takkan permah lupa ape yang dia buat pada aku. Dia juga yang membunuh kim yohan lelaki yang dia sayang.
Dia berpura-pura sayang pada jungkook hanya untuk mengelakkan diri dia dari dipukul lagi. Tiada ape lagi yang boleh aku buat hanya berpura pura di depan dia , larikan diri. Aku taknak peristiwa dulu terjadi semula. Munkin aku akan menerima semua takdir yang telah disusun oleh tuhan.
"sayang pergi la mandi lepasni, jom kita beli barang baby " ajak jungkook.
"kandungan ni baru masuk 2 bulan setengah awak dah nak belikan baju. Tak payah la lagi ,membazir sahaja "
"nope, ikut sahaja . Jangan banyak songeh "
TBC
Macam mana kim yohan boleh hidup. Kim minkyu pulak sape. Ingat dok chapter mana tah ade scene minkyu ngan aera.
Huwaaa. Esok nak sekolah dah . Korang dah bersedia ke nak masuk sekolah. Aku ade exammm esokk sok sokk. Matilah gueee.
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy