32

4.6K 250 40
                                    

32 VOTES + 40 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

32 VOTES + 40 COMMENTS

Minkyu's

"abang biar yohan hantarkan Aera balik " kata aku selepas melihat keadaan Aera yang mabuk itu. 

"takpe minkyu balik,  biar abang yang hantar Aera.  Okay " balas dia. 

Aish kau menyebuk la.  Mana2 ade Aera mesti ade kau.  Aku menyampah ngan kau hyung. Patutnya aku biarkan kau mati. 

"takpe biar minkyu yang hantar dl,  dia datang ngan minkyu biar balik dengan minkyu jugak. " balas aku.  Tubuh Aera aku angkat membiarkan abang aku keseorangan di gerai itu. 

Sampai di kereta aku,  tubuh Aera aku letakkan di tepi pemandu. Peha Aera yang terdedah, aku pandang.

Aku menepan air liur kasar cuba menahan nafsu lelaki aku. 

Kereta aku memecut laju di atas jalan.  Aku memusing U-turn berlawanan jalan dari rumah jungkook yang dijadikan tempat Aera menyewa.  Aku tak faham kenapa mamat tu wujud.  Pergi mati la. Kau penghalang cinta aku dan Aera.

Aku keliru,  betul ke ape yang aku fikir kan ni.  Tidak aku taknak Aera benci kan aku. 

Aku mematah balik kereta aku untuk menghantar Aera ke rumah dia. 












Aku memapah Aera sehingga ke pintu rumah dia.  Pintu itu aku ketuk.

Tak sampai 1 minit pintu itu telah dibukak . Sape lagi nak bukak kan mesti la jungkook.

"aku hantar Aera balik, dia mabuk. " kata aku. 

"minkyu ekkk.  Masuk la,  bawak Aera naik dekat bilik dia "

Jungkook's

Setelah minkyu menghantar Aera balik. Aku berjalan anak ke bilik Aera bersama tongkat yang sentiasa menjadi peneman semenjak aku buta ni. Aku menghampiri diri aku ke katil,  tangan aku meraba - raba mencari kelibat Aera di atas katil. 

Dapat aku rasa katil ini bergerak-gerak adakah aku kacau dia tido. 

"jungkook" panggil dia .

"ermmm " jawab aku ringkas dengar suara dia pon aku dah dapat agak yang dia masih mabuk kalau tak satu habuk pon dia taknak cakap ngan aku.

"jungkook saranghae " membulat mata aku mendengarnya.  Biar betul.  Semua ni bagai mimpi, dia tak pernah meluahkan kata hati dia pada aku selamani. 

Lagi mengejutkan dia memegang pipi aku,  kemudian dapat aku rasa bibir aku bercantum ngan bibir dia. 

Keadaan makin hnagat apabila butang baju aku dibuka satu per satu.  Aku cuba menolak dia dari terus pergi lagi jauh.  Aku lelaki,  sape sahaja tak tergoda , lagi2 Aera merupakan perempuan yang aku cinta.

"stop it, kita bukan lagi wife and husband " marah aku. Baru sahaja,  aku ingin mengangkat jubor,  tangan aku ditarik olehnya membuatkan badan aku jatuh atas dia. 

"tapi dulu kita buat benda ni walaupun kita belum kahwin kan " bisik dia di telinga aku.

"jadi kau betul2 nak benda ni " tanya aku.  Aku tahu dia tak sedar dengan perbuatan dia tapi dia salah sebab goda aku.  Aku lelaki dan aku tak tahan digoda oleh dia. 

"ermm" balas dia sambil bermain dia telinga aku. 

"so ride me and do whatever you want " balas aku.








HOT DADDY JUNGKOOK COMING BACK


TBC

Aku akan stop tulis benda yang terang ok.  So enjoy this part. 

And aku nak jemput korang baca cite baru aku. Short story dah complete dah pon.  Boleh la jenguk2 profile aku

  Boleh la jenguk2 profile aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baca okay.  Thank You
Vote and comment.

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now