31

4.8K 269 33
                                    

31 VOTES + 40 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

31 VOTES + 40 COMMENTS

________________________________

?How my new cover for chapter?

________________________________

2 bulan sudah berlalu , syukur la aku diberi peluang untuk bekerja di sebagai barista milik minkyu.

"Aera,  kau nak balik dah ke ?? " tanya minkyu.

Sekarang aku mula rapat dengan dia memandangkan dia boss aku. Peragai dia not bad la,  dia layan aku elok bebanding dulu dingin semacam

" Yup tata boss " lambai aku . Baru aku nak melangkah keluar dia menyambut pergelangan tangan aku. 

"aku nak ajak kau pergi makan, boleh" tanya dia

"emmm boleh jugak,  aku pon lapar jugak,  kau belanja ekk " kata aku

Dia memegang tangan aku,  kami sama2 keluar dari kedai dia. Keluar2 nampak yohan yang bersandang ddi tepi keretanya yang diparking didepan cafe ni.

"yah kim yohan kau buat ape kat sini?" tanya aku.  Aku berlari anak pergi kearah dia. 

"Aku nak ajak kau pergi makan, Jom " ajak dia.  Heshhh ramai betul nak ajak aku makan.  Aku berpaling memandang minkyu yang baru lepas tutup kedai. 

"sorry dia dah ajak aku pergi makan , kalau macam tu jom la pergi sama2 " teruja aku.  "boleh kan minkyu ajak abang kau sekali " sambung aku

"ermmm "



Dasar pengacau kau hyung , setiap klai aku nak luangkan masa ngan Aera kau menyibuk asal. 

"ermmm " ringkas balasan aku.







CHICKEN NOODLE SOUP RESTAURANT

"ajumma soup kaki ayam satu dengan soju " jerit aku.

Pelik jugak 2 ekor ni senyap je.

"korang gaduh ke,  kenapa senyap je ni " tanya aku

"TAK" serentak mereka menjawab.

"ni sup kaki ayam dengan soju dah sampai . Jemput makan " kata ajumma tu.

Aku menuang soju kedalam satu gelas kecik dan seterusnya ke gelas mereka berdua. 

Aku meneguk dalam satu nafas air tu.  Perit tekak aku menelan air tersebut kerana ade rasa pahit2 arak sikit tapi sedap.  Aku tuang lagi dan minum.
Habis satu botol aku minum soju tu. Soup kaki ayam aku tolak tepi.

"ajumma 7 botol lagi soju " order aku

"YAHHH " jerit mereka berdua "kau nak mabuk ke Aera "

"ani,  aku rasa air tu sedap sampai aku taknak berhenti " balas aku sedikit mabuk. 

Satu botol

Dua botol

Tiga botol

Empat botol

Aku dah mabuk teruk. Satu badan aku terasa panas kesan daripada soju yang aku minum. Jacket yang aku pakai aku cabut dan mencapak nye entah kemana

"yahhh kau dah mabuk sangat ni aera, jom balik,  aku hantarkan kau " kata yohan sambil menarik lengan aku untuk bangun , aku merentapnya kasar

"taknak balik, takut . Takut jatuh cinta ngan jungkook hehehehehe "

Selama 2 bulan Aera menyewa di rumah jungkook akibat dipaksa oleh jungkook,  dia menerima pon disebabkan kekurangan duit .

Minkyu

Dia merenung kearah mata coklat yohan lama,  kedua-dua belah pipi yohan dia tekup " dah lama aku nak tanya kenapa mata kau nampak macam mata jungkook hehehehehe mata pengoda "

Tersentak aku,  hanya aku sorang sahaja yang tahu pasal mata tu,  macam mne dia boleh syak.

Mati mati lah aku

TBC

Hi,  masih ade lagi ke org nak baca.  Lama aku tak update.  Mulai harini aku akan usaha untuk update selalu .

Vote and comment

Jungkook makin hensem sejak potong rambut auchhh 😵😵 kan kan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook makin hensem sejak potong rambut auchhh 😵😵 kan kan

Tunggu jungkook coming kat next part ye

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now