~The End~
Ширээний ард долоон залуус суух бөгөөд нэг залуу нөгөө залуугынхаа өвөр дээр суусныг эс тооцвол үнэхээр гоё өглөөний цай болж байлаа.
"Жонгүгаа чи яагаад зүгээр л хажуу талынхаа хоосон сандал дээр сууж болохгүй гэж???"
Жимин ийн хэлээд аль болох өөртөө эвгүй байгааг ойлгуулах ажээ.
"Ахаа миний өгзөг өвдөөд байнаа~~" гэсээр Тэхёний савхдаж өгсөн махыг амтархан идэж байв.
"Тэгээд Тэхёний өвөр дээр сууж хоол савхдуулахаар зүгээр байна гэжүү"
"Мммхаан"
Жонгүг толгой дохиж Тэхён дахин мах авч өгөв.
"Энд таван ганц бие залуучууд байна. Та хоёр ингэхгүй байж болох уу? Бас!!! Та хоёроос болж өчигдөр шөнө Хусог унтаж чадаагүйг харж байна уу?" Гэсээр Юнги Хусог руу заахад Хусог суугаагаараа унтаж харагдана.
"Яагаад бидний буруу гэж???" Тэхён гайхан асуувал Юнги бухимдан "Хусогийн өрөө чиний өрөөний хажууд байдаг....өчигдөр та хоёрын хараал идсэн чимээнээс болж тэр унтаж чадсангүй"
"Та яагаад ингэж ихээр уурлаад байгаа юм бэ??"
"Яагаад гэвэл та хоёроос болж би ч гэсэн хайран сайхан нойроо авч чадаагүй болохооор!!!!"
Юнгигийн уурласан харцнаас болж Тэхён Жонгүг хоёр нялуурхаа больцгоон хоолоо идэж дуусгав. Тэхён Жонгүгийг хоёр гар дээрээ өргөсөөр өрөөндөө орлоо. Тэгээд зөөлөн орон дээр хэвтүүлж өөрөө хажууд нь хэвтэх аж.
"Ахаа~~Хоёулаа олон нийтэд өөрсдийгөө хэзээ зарлана гэж бодож байна"
"Жонгүгаа би энэ талаар зөндөө бодсон л доо....бид хамгийн түрүүнд хамтлагаа нэгт тавих ёстой....бид өөрсдийнхөө амин хувиа хичээх ёсгүй....тийм болохоор маш удаан нуух хэрэгтэй.....Жонгүг тэгж чадна биздээ"
"Ммм ахаа чаднаа. Та бас олны өмнө нялуурахгүй гэвэл"
"Чи олны өмнө хардахгүй гэвэл энэ асуудалгүй"
"Вуааа та л өөрөө олны өмнө нялуурах дуртай биздээ. Би зөндөө ичдэг. Та тоглолтон дээр миний хүзүүг үнссэн бас Boy with luv дээр над руу үнсэлт илгээдэг, бас DNA дээр хүртэл бэлхүүснээс минь тэвэрдэг биздээ"
"Чи үнэхээр хартай биздээ. Чи намайг ах нартай харддаг биздээ олны өмнө, тэгээд уурлахаараа над руу муухай хардаг"
"Та чинь өөрөө ах нартай тэврэлдээд байдаг биздээ"
"Зза би бууж өглөө"
Тэхён ийн хэлээд Жонгүг рүү харвал Жонгүг аль хэдийн уурлан цааш харжээ.
"Күүкий уурлаа юу?"
"Та муухай бүх хүмүүстэй дотно байдаг болохоор таны хар мянган шип Youtube дээр өрөөстэй байдаг. Ер нь хварангын ах нар дээрээ оч!!"
"Тэгж ярьвал Тэкүүк нь илүү алдартай биздээ. Бас Жикүүк ч гэсэн алдартай гэдгийг мэдэхгүй гэж бодоо юу??"
"Тэгж ярьвал та Жимин ахтай үнсэлцэх нь холгүй дотно байдаг биздээ. Жиминааа гээд гүйж ирээд түүнтэй тэврэлддэг." Жонгүг бараг орилох шахам хэлвэл цаад өрөөнөөс Жимин орилох аж.
"НАМАЙГ НААД ХЭРҮҮЛДЭЭ БИТГИЙ ОРУУЛААД БАЙ!!!!!"
Жонгүг нуруугаа харуулаад хөнжилөө дээгүүрээ бүтээчихэв.
Удалгүй Тэхёний гар бэлхүүсээр нь орж гаранд нь хүрвэл Жонгүгийн хуруунд хүйтэн зүйл мэдрэгдэх аж.
Жонгүг гараа хөнжилөөс гарган харвал ядам хуруунд нь бөгж үзэгдэж Тэхён гарнаас нь атгавал түүний хуруунд үүнтэй яг адил бөгж үзэгдэнэ.
"А-ахаа~~"
"Би чамд хэлээ биздээ минийх болооч гэж.....одоо ингээд чи хэзээ ч надаас явж чадахааргүй болчихлоо"
"Би-би таньд хайртай ахаа~~"
"Би ч гэсэн чамдаа маш их хайртай....үүрд хамтдаа байцгаая" Тэхён түүнийг үнсээд холдоход Жонгүг хуруу руугаа харсаар
"Ахаа бөгжөө байнга зүүж чадахгүйндээ...хүмүүс харчихна"
"Зүгээрдээ хаана ч хамаагүй биедээ авч явахад л болно"
"Ахаа хоёулаа хөөрхөн нэг охин нэг хүү өргөж авна шүү! Бас эцэг эхүүдээ уулзуулаад хоолонд оруулна.....нээрээ чадвал хоёулаа Тэкүүкийн фэнүүдтэйгээ фэн уулзалт хийх үү??"
"Хха болох л юм..."
Za ingeed duusgaydaa...sonirhon unshsan buh unshigchdaa mash ih bayrlalaa💜💕💞🙆🙆🙆😁💕💜😀🙇👏✊👋👋👋
Jich:Taekookiin fanuud fan uulzaltan deer ochooroi hha
Ipurpleu (2018.07.12)
Засварлахаас өмнө 2018 оны 07 сарын 12нд дуусч байжээ....
Үнэхээр урт хугацаа өнгөрчээ :)))
YOU ARE READING
Hyung! Please love me || Taekook || Дууссан
FanfictionАхаа! Намайг хайрлаач..... Эргэлт буцалтгүй надад дурлаач Peachkthh♡