פרק 6

8.4K 260 23
                                    

זאת ההרגשה הכי טובה שהרגשתי בחיים שלי, הנשיקה הופסקה ודולב התחיל לנשק אותי נשיקות קטנות על צווארי, הרגשתי איך אני מתמכרת לתחושה הנעימה שמגיעה עם מגע עורו, הוא חזר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים והרגשתי את ידיו נכנסות מתחת לחולצה שלי, מגע ידיו היה כל כך נעים.
הוא התחיל להרים את החולצה שלי ואני עזרתי לו להוריד אותה, "את כל כך יפה" הוא לחש באוזן שלי בקול סקסי שכל כך עשה לי את זה.
הרגשתי שזה לא בסדר, אנחנו מכירים רק כמה ימים וגם כל החברים של אחי פה למטה, בסופו של דבר ישימו לב שהוא לא שם והדבר האחרון שאני רוצה שעידו יראה שאני שוכבת עם חבר שלו כשכל החברים שלו פה, דולב הוריד את החולצה שלו, וואו, נראה לי שאני מאוהבת ועד כמה שאני רוצה את זה עכשיו אני לא יכולה, לא בזמן הזה.
"די, תספיק" דולב הספיק את הנשיקות שלו על גופי והיה לו מבט מבולבל, "למה?" הוא שאל ואני הייתי מבואסת.
"אני לא יכולה לעשות את זה עכשיו, לא כשאח שלי וכל החברים שלו נמצאים למטה בסלון..."
אמרתי והצטערתי, כל כך הצטערתי שהפסקתי את זה, רציתי להרגיש אותו כל כך.
"אני מבין, הכל טוב" חייך חיוך מאולץ, נתן לי נשיקה בלחי ויצא מהחדר.. אוף.

"איפה את?" שאלתי אותה בפלאפון, "כמה דקות אצלך, אוספת קודם את תהל ורותם" היא אמרה, סיימתי להתארגן, שמתי גינס שחור גבוה, טופ לבן, עקב בז' וירדתי במדרגות, ראיתי שהם עדיין יושבים כולם חוץ מדולב, "דידי יצאתי" צעקתי מכניסה לבית, "תהני אבל אל תחזרי מאוחר מידי" עידו אמר וגיחך.
עמדתי מחוץ לשער של הבית והשעה הייתה כבר 22:36, איפה היא, היא הייתה אמורה להיות אצלי לפני עשר דקות, והנה היא הגיעה, "סורי שהתעכבתי פשוט תהל ורותם לא סיימו  להתארגן כשהגעתי אליהן, הסתובבתי אחורה ונתתי לכל אחת מהן חיבוק.

הגענו למועדון, רותם סידרה לנו שנה שעברה תעודות זהות אחרות שמראות שאנחנו בנות 18 וככה אנחנו נכנסות כל פעם, "3 שוטים בבקשה" אדל ביקשה כי ידעה שהיא לא הולכת לשתות, היא הנהגת התורנית.
זה התחיל מכוס אחת והפך לשמונה, רקדתי ולא הפסקתי, נמרחתי על כל גבר אפשרי שראיתי, איזשהו גבר בשם רון הזמין אותי למשקה אז למה שאני אסרב, ישב לידי מישהו שהיה מוכר לי אבל בגלל החושך לא יכולתי לזהות, באתי לשתות את הכוסית שרון הזמין לי אבל מי שישב לידי עצר אותי, עכשיו זיהיתי מי זה, זה היה דולב.
הוא פנה לרון, זה שהזמין לי משקה, "תגיד גבר, מה שמת לה בכוס?" דולב שאל את רון ורון אמר שכלום, "אז שתה אתה את הכוס שלה אחי" רון הנהן בשלילה וקם מהר ונעלם בין האנשים,"מה? למה?" עשיתי פרצוף נעלב, "כי המפגר שם לך משהו בכוס", חייכצי אליו "תודה דולבי, אין כמוך" באתי להביא לו נשיקה על השפתיים אבל הוא התרחק, "את שיכורה", גילגלתי עיניים וקמתי שוב לרחבה, הרגשתי מישהו מרים אותי ושם על כתפו, נלחצתי, "תרגעי אני אשים אותך בבית" זה היה דולב.
"לא, תוריד אותי, אני נוסעת עם חברות, אין לך זכות לקחת אותי" התחלתי לצעוק אבל הוא התעלם.
הגענו לבית והדלת הייתה פתוחה, תמיר נרדם על הספה עם עידו והשאר כנראה הלכו, דולב השכיב אותי על המיטה  והוריד לי את הנעליים, "אתה יכול לעזור לי להחליף בגדים? בבקשה", לא השארתי לו ברירה והוא הלך והביא לי חולצה מהארון של עידו, הוריד לי את הגופיה ושם לי את החולצה של עידו שהייתה עלי כמו שמלה, הוא התחיל להוריד לי את הג'ינס וניסה לא להסתכל לי על הגוף.
הוא יצא מהחדר, "דולב", הוא הסתובב, "כן?" הוא שאל.

"אני רוצה אותך, אתה רוצה אותי?" הוא חייך חיוך קטן, ניגש אלי, הביא לי נשיקה במצח ויצא מהחדר, "לילה טוב רוני אלבז".

מצאתי אהבה ביוםWhere stories live. Discover now