פרק 10

7.6K 249 49
                                    

"אתה לא תפגע בי, רק אל תיהיה אדיש, אני אהרוג אותך אם תיהיה אדיש כלפיי שוב, מובן?" הבעת פניי הייתה רצינית ואחרי כמה שניות היא השתנתה לאור הצחוק שפרץ מפיו של דולב.
"מבטיח", צחקתי ביחד איתו, קלטתי עד כמה הסיטואציה הזויה, אני ודולב יושבים זה ליד זה על רצפת השירותים במועדון.
צחוקי התגבר רק מהמחשבה, הרגשתי את שפתיו על שפתיי והכל נעלם, נשארנו רק אני ודולב, בלי שאר העולם, הרגשתי איך הכל מתפוגג.
"הצחוק שלך ממכר, החיוך שלך ממכר, אני פשוט מתמכר לכולך" דולב ניסה להגיד בין נשיקה לנשיקה. "אני לא יודעת איך אבל גם אחרי 7 או 8 שוטים, כשאני איתך אני מרגישה הכי פיכחת שיש" דולב המשיך לנשק אותי בצוואר ומפי יצאה אנחה. הרגשתי שאני רוצה אותו, ברגע זה. אבל לא רציתי שנשכב פעם ראשונה על רצפת מועדון או בשירותי מועדון.
משכתי את ידו והוא המשיך לנשק אותי נשיקות קטנות בזמן שאני מובילה את שנינו אל מחוץ למועדון, אל האוטו, התיישבנו באוטו חסרי סבלנות והרגשנו את המתח המיני שבאוויר.

דולב הסתכל עלי במבט שואל, "רוצה שעידו יהרוג אותך אם יגלה שאתה במיטתי עירום בבוקר?" הוא הנהן לשלילה עם חיוך קטן והתחיל לנסוע, כנראה לביתו, אף פעם לא הייתי אצלו. לא ידעתי אם מה שאמרתי לו עכשיו העלה אצלו ספק, כי בכל זאת אני אחות של חבר.

הגענו אליו, הבית שלו לא היה גדול כמו שלי ושל עידו אבל הוא היה יפה, לא ידעתי דבר על משפחתו אבל שיערתי שהיא קטנה.
עלינו במהירות לחדרו מבלי להשמיע רעש, דולב הניח אצבע על שפתי ולחש שאהיה בשקט, נכנסנו לחדרו ושמתי לב שזה ממד ואין סיכוי שישמעו אותנו מבעד לקירות האלה, הוא סגר את הדלת וניגש אלי.

הבגדים ירדו מגופנו במהירות ועמדו עירומים זה מול זה, לא הרגשתי מולו חשופה, הרגשתי שהוא נותן לי ביטחון. "את מושלמת" דולב לחש לי באוזן, הרגשתי איך אני מתחרמנת רק מקולו, "אני לא" לחשתי בקול חנוק.
קפצתי עליו והרגשתי איך הנשיקות נעשות יותר ויותר אגרסיביות, דולב הפיל אותי על המיטה ונפל מעלי, "אם את רוצה שנעצור פשוט תגידי לי, טוב?"
הנהנתי והרגשתי איך הוא חודר אלי בעדינות, כמובן שזה לא כאב, זאת לא הפעם הראשונה.
זה היה מדהים, ההרגשה הייתה מדהימה.

-נקודת המבט של דולב-
הסתכלתי עליה ישנה והיא הייתה כל כך יפה, היא הייתה מהממת, הנשיקות איתה היו הכי טובות שהיו לי בחיים, הסקס איתה היה הכי מלא רגש והכי טוב שהיה לי, היא מדהימה, אין לי מספיק מילים לתאר אותה.
כשהיא ישנה הרגשתי שאני בוהה במלאך, ליטפתי את פניה ונשקתי לה בעדינות בלחי, קירבתי אותה אלי וחיבקתי חזק, מפחד שהיא תקום ותלך ממני, ולא תחזור.

התעוררתי לפניה ועוד הסתכלתי עליה ישנה, הרגשתי את הנשימות שלה והיא הייתה כל כך רגועה, "אתה יודע שזה קריפי להסתכל על בנאדם ישן, נכון?" היא שאלה אותי ואני ציחקקתי, "לא אם הבנאדם שישן זאת את" נתתי לה נשיקה באף וקמתי מהמיטה.
"מה את רוצה לאכול?"
שאלתי אותה והיא הסתכלה על הפאלפון בדאגה ואז חיוך עלה על פניה, "תהני אבל אני מצפה ממך וממנו להסבר מחר" היא הקריאה לי את ההודעה ואני צחקתי, "הוא שם לב להכל".
אז אולי לא תיהיה לו בעיה שאני אהיה עם אחותו.
"אני חושבת שכולם ראו איך יצאנו אתמול מהמועדון, לא הפסקת לנשק אותי" היא לא יכלה להפסיק לצחוק ואני משכתי אותו אלי ונישקתי את פניה נשיקות קטנות, את הלחיים ואז את הסנטר, מילאתי את פניה בנשיקות קטנות.
"אני אוהבת אותך" הייתי מופתע.
"מה אמרת?" החלטתי להתגרות בה, היא הסתכלה עלי במבט מושפל כלפי מטה, "אני-אוהבת-אותך" היא אמרה והדגישה כל מילה, הרמתי את ראשה ונתתי לה את הנשיקה הכי עדינה שיכולתי לתת, "גם אני אוהב אותך".

"אז מה את רוצה לאכול שמנה?" הקנטתי אותה, היא שלחה לי מבט מעוצבן, "אני אכין לנו את האוכל" הכריזה עם חיוך, הנהנתי לאישור, והיא ירדה במהירות למטבח, התיישבתי בסלון על הספה וחיכיתי.

הרגשתי ריח שרוף וקפצתי מהספה לכיוון המטבח, "מה קורה פה?" שאלתי מבולבל,
"אני לא יודעת לבשל, שרפתי אפילו חביתה, היא השפילה מבט והצביעה על החביתה השרופה, צחקתי בקול, "אני אכין, תשבי פה" הזזתי כיסא והנחתי אותו לידי.

"אם תמשיך להאכיל אותי ככה, אני באמת אהיה שמנה" היא גיכחה לעצמה בזמן שאכלנו, "גם אם תיהיי הכי שמנה בעולם אני לא אפסיק לאהוב אותך".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אעאעאעאעאע
תכתבו את דעתכם על הפרק❤

מצאתי אהבה ביוםOnde as histórias ganham vida. Descobre agora