פרק 6 | קימארה ודרוס

52 2 0
                                    

קימארה- בת 86, חצי שדה חצי אלפית. בגלל תרכובת הגנים שלה והעובדה ששני הזנים שהוריה משויכים אליהם נמצאים בשנאה מתמדת אחת לשניה ובמלחמה נצחית, היא נחשבת לתערובת מקוללת ובמשך 15 שנה הוריה ניסו להסתיר אותה ואת אהבתם. מצאו אותם והרגו את שניהם והיא הצליחה לשרוד איכשהו וברחה לכפר של אנשי חיה שם היא גרה ארבעים שנה . היא משתמשת בקסם שלה כדי להרוויח כסף, מגלה עתידות, עוברת ממקום למקום עם קרקס שמספק לה את המחבוא המושלם. כשהייתה בת 66 פגשה את דרוס.

דרוס- בן 23. כשהיה בן שלוש פגש את קימארה והפך לעוזר האישי שלה, הוא חתם איתה על חוזה דם כדי לברוח מהוריו. אביו היה אביר רשע וחולה בראש שהחזיק את אימו כשפחת מין אחרי שהוא נולד הוא הרג אותה ונתן אותו לאישתו שלא יכלה להרות ושאותה בכלל לא אהב . הוא היה מכה אותו והיא הייתה מנצלת את גופו לניסויים חולניים. הוא ברח כשראה את הקרקס בעיר. קימארה ראתה את העבר והעתיד שלו ולקחה אותו תחת חסותה, כשמלאו לו 10 שנים הוא חתם על חוזה דם איתה והפך לעוזר האישי שלה .

סיפור קצר- דרוס התחיל לפתח רגשות לקימארה מהרגע הראשון שראה אותה ומאז מנסה לפתות אותה, כשהוא גודל משנה לשנה נהיה לה יותר ויותר קשה בגלל שהיא רואה אותו יותר כגבר ופחות כילד או העוזר שלה. היא מנסה ללמד אותו כל מיני קסמים כדי שיגיע שלב ושהיא תעזוב את הקרקס הוא יקח את מקומה. אחרי שהוא מבין את התוכנית שלה והיא נעלמת הוא יוצא אחריה ומחפש אותה, הוא מוצא אותה ביער אפל מוקפת חיות מסוכנות שרודפות אחריה, הוא מציל אותה ומחזיר אותה לקרקס. כל אנשי הקרקס אומרים לה שהיא חלק מהמשפחה שלהם ושהיא חשובה, שהם עוזבים ורק שניהם נשארים הוא מתחיל איתה, ומספר לה שוב מה הוא חושב עליה, הוא מנשק אותה והיא מנסה להתחמק אבל בסוף מודה שהיא פשוט רוצה אותו.

we are witchesWhere stories live. Discover now