פרק 12| אליס ווולקר

19 0 1
                                    

אליס- בת 238, מתה כבת אנוש כשהייתה בת 27 ואז הוחזרה לתחייה בתור מכשפה על ידי מלאך אפל

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אליס- בת 238, מתה כבת אנוש כשהייתה בת 27 ואז הוחזרה לתחייה בתור מכשפה על ידי מלאך אפל. למרות שכוחותיה חלשים והקסם שלה לא נחוץ לעולם המכשפים, היא בעצמה יצור שלא היה אמור להתקיים ונחשב כתעלומה וגילוי גם בקרב מכשפים ומכשפות בדרגה גבוהה. כדי שתוכל לחיות חיים שלווים היא אפשרה לאגודת המכשפים לחקור אותה ואת הקסם שזורם בה. היא לא אוכלת ולא שותה, היא לא יושנת ולא מרגישה עייפות או כאב.

אם היא נפצעת תוך שניות הגוף שלה מחלים, אבל אם היא תיפצע מקסם טהור היא יכולה לאבד את חייה מחדש ולחדול מלהתקיים בעולם הזה. היא עיוורת צבעים . בזמן הפנוי שלה היא מכינה שיקויים ולומדת עוד על קסמים. למרות שקסם טהור יכול לפגוע בה, היא יכולה להשתמש בו. אין לה זיכרונות מהתקופה בה הייתה בת אדם . היא נשואה לדוכס בממלכה האפלה-הוא חצי מינוטאור חצי ערפד.

וולקר- בן 25 אמא שלו נכנסה איתו להריון בעקבות אונס. כשהיה בן 3 אמא שלו מכרה אותו לסוחר עבדים כדי שתוכל להתחיל את החיים שלה מחדש. אליס קנתה אותו בשביל שיהיה לאחד הילדים שלה חבר בגילו, אחרי כמה שנים אליס ובעלה אימצו אותו באופן רשמי ונתנו לו גם את שמו. בגוף של וולקר זורם 'דם שחור' ,דם שנתפס כדם מקולל.

בעצם קללה שהוטלה על האב או האם ועברה לילד, גורמת לאסונות ולחיים קשים, הרבה מזל רע ובעיקר מצלקת באופן קשה את וולקר. הדרך היחידה להיפטר מהקללה היא להעביר אותה למישהו אחר - העברה נעשית באמצעות דור חדש, ז''א שוולקר חייב שיהיה לו צאצא. בגיל 18 וולקר התחתן ואחרי שאשתו ילדה ילד הוא הרג את שניהם והסוואה את זה בתור תאונה.

אין לו שום רצון לעזוב את משפחת הדוכס ולא להיפרד מאמא של (אליס) . אחרי שהוא מגיע לבגרות הוא מבטיח את מקומו באחוזה בתור היועץ האישי של אביו. הוא עובר אינסוף אימונים ולימודים וחייב להוכיח את עצמו כל פעם מחדש. בזמן הפנוי שלו הוא אוהב להירגע או לגלף כל מיני דברים מעץ. הוא שונא מים, הצבע האהוב עליו הוא ירוק.

עובדות בונוס:

1. אליס לא יכולה להיכנס להריון.

2.במהלך הנישואים שלהם, אליס ובעלה אימצו מעל 17 ילדים שונים שהשאירו חותם על הממלכה.

3.השם של וולקר ניתן לו על ידי בעלה של אליס כי הוא ראה בו פוטנציאל, השם הוא בעצם השם השני של בעלה- נתניאל וולקר ג'יינאס.

4.וולקר לא רואה את אליס בתור אמא שלו אלא בתור מושא אהבתו ואת 'אביו' כיריב אהבה, אבל הוא לא יודה בזה כי הוא לא רוצה להרוס את הדינמיקה של המשפחה.

5.כדי לשרוד באחוזה וולקר היה צריך לרצוח מעל 36 מתנקשים במהלך השנים שניסו להרוג אותו ובני משפחתו כדי לתפוס שליטה על הדוכסות של ג'יינאס.

6. כאשר הופכים באופן רשמי לחלק ממשפחת ג'יינאס או שמשיגים את אמונם, יש טקס מסורתי בו מטביעים על הגוף קעקועי קסם שמראים את הכבוד שרוכשים למשפחה.

we are witchesWhere stories live. Discover now