פרק 14| ג'מה, 2,1

17 3 0
                                    

ג'מה- בת 172הייתה בעבר בת אנוש ואז הפכה לשוליה של מכשף, המכשף נטש אותה ביער מסוכן אחרי כמה שנים בגלל שהייתה ''לא יעילה'', ביער היא חתמה על הסכם עם שד שהתאהב בה במבט ראשון והפך אותה למכשפה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ג'מה- בת 172
הייתה בעבר בת אנוש ואז הפכה לשוליה של מכשף, המכשף נטש אותה ביער מסוכן אחרי כמה שנים בגלל שהייתה ''לא יעילה'', ביער היא חתמה על הסכם עם שד שהתאהב בה במבט ראשון והפך אותה למכשפה. היא גרה לבד כמה עשרות שנים וכל פעם עוברת ממיקום למיקום כשמגלים אותה.
אוהבת מתוקים
צבע אהוב סגול
אישיות נחמדה ומצחיקה
אוהבת לאפות ולהכין מתוקים
הנפש התאומה שלה היא איגואנה

1 ו-2 - בני 23
אם לא הזכרתי ג'מה גרועה בבחירת שמות, וכשפגשה לראשונה את התאומים ולקחה אותם תחת חיכה היא פשוט קראה להם 1 ו-2. שניהם עובדים בחנות יחד עם ג'מה, הם יודעים קצת קסם ממה שהיא לימדה אותם. עד שננטשו בגיל 7 הם חוו מאימם את המערכת יחסים הכי אלימה שיש, אמא שלהם הייתה בת של ברון שנכנסה להריון מאחד הנסיכים כי הוא הבטיח שיתחתנו. הוא שיחק בה וזרק אותה, מצידה היא האשימה הכל את הילדים ודאגה להזכיר להם שהחיים שלה נהרסו בגללם. היא דאגה להחסיר מהם אוכל, להרביץ להם ולשבור את רוחם עד שנטשה אותם ביער כדי שהטבע יגמור את מה שהיא התחילה .

ל-1 אישיות שקטה, הוא מאוד חכם ותמיד בבקשה למה שקורה בסביבה. הצבע האהוב עליו הוא ירוק, המאכל האהוב עליו הוא כל מאכל שג'מה תכין.
אלרגי ללימון.
החיה האהובה עליו היא סוסים.
לומד בזמן הפנוי שלו איך להילחם ולהניף חרב.

ל-2 אישיות דברנית, רעשנית, מצחיקה. למרות שהוא מדבר ללא הפסק הוא תמיד גורם לכולם להרגיש חלק מהשיחה, הוא חכם ושם לב לפרטים הקטנים . המאכל האהוב עליו הוא דג צלוי, בעיקרון הוא לא אוהב כל כך מתוקים אבל תמיד יאכל את העוגות או החטיפים שג'מה תכין.
החיה האהובה עליו היא למור, שאותה ראה פעם בגן חיות שג'מה לקחה אותם שהיו קטנים ומאז נדלק עליה.
בזמן הפנוי שלו הוא מטייל בעיר, יש לו הרבה קשרים עם אנשים מכל הסוגים וכל המעמדות.

כשהתאומים היו בני 7 אחרי שננטשו על ידי אמם, היא מצאה אותם ביער ולקחה אותם תחת חיקה. היא חשבה שאחרי כמה שנים הם יעזבו אבל הם לא רוצים. במהלך השנים ככל שהם גדלו היא נפתחה לבני אנוש ואפילו הקימה מאפייה יחד עם התאומים בעיר. למרות שהתאומים מגיעים ממשפחה מיוחסת אין להם שום רצון לחזור לשם, אפילו אם כל יום אדם אחר מגיע לפתח החנות ומנסה להחזיר אותם.
הם קוראים לה אמא.

we are witchesWhere stories live. Discover now