פרק 9| דולי וג'יימין

28 4 0
                                    

דולי- בת 95, מזל סרטן

מכשפה שמתמחה בשיקויים.
החל משינוי צורה, שיקוי שינה ושיקויים ליצירת דברים.

בעלה היה איש זאב שאותו היא הכירה עוד שהתחילה לעסוק בכישוף. הם התגרשו אחרי שהוא מצא את הנשמה התאומה שלו ומת אחרי כמה שנים על ידי ערפדים.

זמן קצר אחרי שנפרדו בני אדם החלו לרדוף אחריה ורצו את הדם שלה, היא ברחה להרים וחייה עם גזע הדרקונים שאהבו והגנו עליה.

כדי להרוג אותה ואת הדרקונים הם שלחו לוחם אור שיחסל אותם , הלוחם נפצע בקרב והיא הצילה אותו ולא עבר די הרבה זמן מאז והוא השאיר לה מתנה בהר כאות תודה.

הוא השאיר את הבן שלו ג'יימין כיוון שבתוכו היה עצור כוחות אור ענקיים והוא לא רצה שבני האדם ישתמשו בו למטרות האנוכיות שלהם, באותו היום הם צדו אותו והלוחם מת.

המאכל האהוב עליה הוא תותים וקצפת.
היא אוהבת לצבוע את השיקויים שלה לפי צבעי העיניים של הדרקון הראשון שהיא פוגשת באותו היום. היא מאוד חיובית ומסתכלת תמיד על הצד הטוב. הצבע האהוב עליה הוא ורוד. היא מאוד פופולארית בקרב הדרקונים.

ג'יימין- בן 27, מזל תאומים.

הוא ראה את אבא שלו מת מול עיניו והבטיח שהוא ינקום בבני האדם שעשו את זה. כך הוא עשה וחיסל לגיון שלם של המלך בעזרת כוחות האור שלו כשהיה רק בן 15.

הוא תמיד רצה להתחבר לדולי, הוא העריץ ותמיד שאף להיות כמוה. החלום שלו הוא להתחתן איתה ולהפוך אותה למשפחה שלו ולמרות שהיא גם אוהבת אותו קשה לה להתוודות כמו שהוא מתוודה בפניה כל יום.

הצבע האהוב עליו הוא זהוב חום בגלל שזה צבע העיניים של דולי ואם תשאלו אותו זה הצבע הכי יפה שראה. הוא שונא אוכל מתוק אבל תמיד אוכל אותו אם דולי מביאה לו לאכול. הוא רואה את הדברים כמו שהם ולא חושב יותר מדי. הוא נלחם מול שד שאיים על גזע הדרקונים וזכה בתואר אביר אור הדרקון.

מעין סיפור רקע:

ג'יימין תמיד אהב את דולי והוא אוהב לעצבן ולגרום לה להסמיק, הוא יודע שהיא אוהבת אותו יותר מאשר סתם אהבה רגילה והוא אוהב לראות אותה מתוסכלת כשהיא מנסה להסתיר את זה. הוא תמיד שואל אותה מתי היא תביא לו ילד ואוהב לצפות בתגובות המוגזמות שלה. הוא עוזר לה כל יום ומגן עליה גם כאשר הדרקונים מסתכלים עליה מכינה שיקויים, הכל מסיבה פשוטה, הוא מקנא לה ולא רוצה שאף אחד יחטוף אותה ממנו.

we are witchesWhere stories live. Discover now