פרק 7| טרוס וקאנט

42 2 0
                                    

טרוס- בת 672. מכשפה מסתורית ומרוחקת שחיה לפי החוקים שלה למרות שמועצת המכשפים מכתיבים לה חוקים ורוצים שהיא תלך דרכם. היא מאוד חזקה לכן אף אחד לא נלחם נגדה ומי שכן לא שורד. היא הכירה את קאנט שהוא היה קטן ולקחה אותו לחיקה כעוזר האישי שלה אחרי שהוריו נשרפו בעודם בחיים בגלל האשמות שהם גנבו מהמלך. למרות שהיא נראית מאיימת היא פשוט שקטה ולא יודעת איך להתנהג בחברת אנשים אחרים.

קאנט- בן 87. הוא לא זוכר את ההורים שלו ומבחינתו טרוס הייתה ההורה היחידי שלו כל השנים האלו, כיוון שהם תמיד התבודדו הוא לא נפגש עם הרבה בני אנוש ואת רוב ימיו בילה עם יצורים על טבעיים. הוא תמיד רואה את הצד הטוב ומנסה לעודד את טרוס בדרכים שונות. הוא משמש גשר לטרוס עם אנשים אחרים בגלל שהיא לא אוהבת לדבר עם זרים.

סיפור קצר- קאנט חולה מאוד וטרוס מרגישה שהוא גוסס, לכן היא מטילה עליו כישוף שהוא לא ירגיש כאב שהוא ימות ושהוא ימצא אותה בגלגול הבא שלו. דרכיהם יצלבו והם יפגשו עוד שוב. רגע לפני שהוא מת כל הרגעים שהם חלקו יחד עוברים לה בראש והיא מתחילה לבכות, הוא לוחש לה ''אמא'' בפעם הראשונה והאחרונה ואז הוא נפטר. עננים שחורים עופפים אותה והיא משחררת אותם בלי מודע לשמיים, הם גורמים לגשם ומכסים את כל היבשת, היא בוכה במשך שלושה ימים וכך גם העננים איתה.

we are witchesWhere stories live. Discover now