მადლობა წინა თავის კომებისთვის^^ აქტიურობა იყო^^ yall r the bestთეჰი ქაინდა დომინანტია აქ, მაგრამ ტოპი არა:დდ და კიდევ, სმათის მერე მოთხრობა გრძელდება და არ გადაახტეთ ამ თავს:დდდ (პატარებმა სმათი რო გამოტოვოთ კარგი იქნება:დ მაგრამ თქვენი გადასაწყვეტია)
ღმერთმანი ძალიან ძალიან მიტყდება ამ თავის დადება:დდ არ დააკომოთ სმათის მომენტებზე, ნაკლებად შევრცხვები.
___________________________თეჰიონი ძლიერად აწვება ვამპირის სხეულს და კედელზე კიდევ უფრო აკრავს, მისი ცხელი სუნთქვა და სველი კოცნები, რომლითაც ბიჭის კისერს მიუყვება, ჯონგუკს ჭკუიდან შლის.
"მითხარი როგორ მოგენატრე გუკი.. მითხარი, როგორ გინდივარ"
თეჰიონის ხმა, როგორც დემონს შეეფერება ბოხი და ღრმაა, ისეთი მაცდუნებელი ტემბრით ლაპარაკობს, ჯონგუკს ჰგონია მხოლოდ მისი მოსმენითაც კი შეძლებს პიკის მიღწევას.
"აჰჰ.. ძალიან, ძალიან მენატრებოდი პატარავ.. საშინლად მჭირდები.. ერთი სული მაქვს მოგნიშნო და ჩემი გაგხადო თეჰი, მხოლოდ ჩემი.."
ბიჭს ხმადაბალი ოხვრა სწყდება, როცა თეჰიონი ხელს მისი კისრიდან პრესის გავლით ქვედა ნაწილამდე ასრიალებს და სუსტად უჭერს.
"ვნახოთ.. თუ საკმარისად კარგი ბიჭი იქნები, იქნებ დაიმსახურო კიდეც ეს, გუკი.." მის სახელს გამოკვეთილად და შედარებით ხმადაბლა ჩურჩულებს ვამპირის ყურთან, რაზეც ჯონგუკი ოხვრით იწევა წინ და მთელი სხეულით ეკრობა.
"დომინანტობას ცდილობ პატარავ? ხომ იცი, რომ სიტუაციას ყოველთვის მე ვაკონტროლებ? დარწმუნებული ხარ, რომ ამის გაკეთება გინდა?" თავადაც ჩურჩულებს, დემონის წითელ თმას მაგრად ექაჩება და თავს უკან აგდებინებს, რათა მის კისერზე უფრო თავისუფლად დატოვოს ჩალურჯებები.
წითური არეულ სუნთქვას უშვებს და სახეზე ბინძური ღიმილი ეკრობა. თავი ისე აქვს უკან გადაზნექილი, ჭერის გარდა ვეღარაფერს ხედავს, მაგრამ ჯონგუკის ცხელი ტუჩებისა და ენის შეგრძნება კანზე, ყველაფერს ავიწყებს.
YOU ARE READING
Bangtan orden
Fanfictionბანთანი - ორდენი რომელიც ვამპირების უსაფრთხოებას იცავს და ორდენი, რომელიც მეთაურის წინააღმდეგ წავიდა. რა მოხდება, როცა ვამპირებს კიდევ დაემუქრებათ საფრთხე ორი ვამპირებზე მონადირის სახით? (Finished) Started: august 8, 2018. Finished: September 30, 20...