널 사랑하는 데 지치지 않아

187 23 0
                                    

(12 : NEVER TIRED OF LOVING YOU)

"Alah~ saya kalah lagi!" Jina mencebik manakala Taeyong tersengih lebar melihat teman wanitanya yang sudah kalah 10 kali itu. Kemenangan semua miliknya.

"Saya dah kata saya tak pandai main game!" rengus Jina. Dia melarikan pandangan, tidak mahu melihat kaca tv itu ataupun wajah Taeyong yang masih tersengih kemenangan itu.

"Don't be like that, love~" Taeyong menarik lembut bahu kekasihnya itu lalu dicium lembut hidung perempuan tersebut. "Ok, lets do other thing."

"Yes, please." Kata Jina dengan wajah masam mencuka. Taeyong memikirkan sesuatu yang mungkin akan membuatkan teman wanitanya itu lebih gembira. "Let me guess, cuddle?"

"No, saya tau awak dah bosan dengan tu." Kata Taeyong perlahan. Sakit tapi dia rasa itulah kebenarannya. Jina mengerutkan dahinya, dia mencebik. "Ke awak yang dah bosan dengan tu?"

Taeyong memandang Jina yang masih merajuk itu. Dia memerengkan kepalanya sedikit. "Apa?"

"Saya tanya, awak dah bosan ke nak bersayang dengan saya?"

"No way!" Taeyong menarik Jina ke dalam pelukannya, tangan kanannya mengusap lembut kepala Jina. Dia tersenyum nipis. "There's no way I'm tired on loving the person that I love sooo much."

.

.

.

to be continued

Ⓒ shhh ↬ taeyong nctWhere stories live. Discover now