BAB 32 - Tak Sangka

13.2K 10 0
                                    



"Envelop apa plak ni?" Getus hatiku melihat satu sampul surat di atas meja ku di bilik guru yang hanya di tulis "KHAS UNTUK CIKGU LATIFAH"

Aku ambil dah bawa ke makmal Sains, sementara menantikan kelasku yang akan bermula lagi sejam. Aku nak sediakan bahan-bahan pengajaran sambil mengemas apa yang patut. Aku membuka sampul itu, dan ada CD di dalamnya tanpa apa-apa label. Aku menjadi semakin curious, terus aku capai laptop.

Berderau darahku melihat skrin laptop ku itu setelah tayangan melewati minit ke 5, aku ingatkan filem apa, rupanya filem blue. Pada awalnya tiada tanda itu filem blue, aku ingatkan kisah percintaan biasa, namun selepas adegan di bilik, dan bermula adegan panas yang biasa, peluk cium seperti kebanyakan filem Inggeris lain, aku tak sangka pasangan itu melakukan adegan seks yang real. Terus aku menutup dan menoleh kiri kanan bimbang diperhatikan, mujur pembantu makmal tiada bersamaku pada waktu itu. Aku terus ke bilik persediaan, di stor itu aku kembali menonton. Filem itu menaikkan ghairahku, kerana ia tidak seperti filem lucah yang lain. Ia mempunyai jalan cerita, tambahan pula mereka melakonkan dengan begitu baik, sempurna, tidak seperti dibuat-buat. Sedar tak sedar kemaluanku mulai basah. Aku segera tutup dan kembali ke mejaku di makmal, sebelum aku menjadi gelisah.

Aku belek kembali sampul itu, dan di dalamnya ada sekeping nota yang tercatat email si pengirim. Penuh tanda tanya di fikiranku, dari siapakah CD ini, mengapa dia memberikan pada aku. Perasaan berbelah bahagi untuk aku mengirim email bertanyakan hal itu, atau pun tidak. Aku tangguhkan hasrat ku itu dahulu.

Di rumah, aku menonton kembali. Memang mengghairahkan filem yang dia bagi ini, dan membuatkan aku terangsang. Aku mengusap dan menggentel bijiku sambil menonton di bilik sendirian. Teman serumahku entah keluar ke mana, dating barang kali....

****************

Berdebar dadaku melihat inbox emailku ada balasan dari lelaki misteri itu. Aku baca dan reply kembali, dan hal ini berterusan untuk berapa lama, sehinggalah aku menerima satu sampul surat berstem, di pos kan kepadaku, dan seperti yang aku jangka, ia adalah CD lucah, tiga keping kesemuanya dikirimkan oleh lelaki misteri itu. Aku mengambil keputusan untuk mengenalinya, dan ingin tahu kenapa dia membuat begini padaku, aku add wechat dan mula berbual dengannya malam itu.

Buat pertama kalinya aku dikirimkan gambar kemaluan lelaki, gambar batang lelaki misteri itu, cukup mengujakanku, kerana ianya besar dan panjang. Tidak seperti tunangku yang sederhana saiznya. Mulai saat itu, kami makin mesra di wechat dan dia kerap menghantar gambar-gambar dan video batangnya kepadaku, dan aku seronok melihat. Air maninya yang banyak bersembur dalam video yang dia hantar itu, membuatkan aku terangsang dan teringin.

Pujukan dan rayuan, serta pujiannya menewaskan akal warasku, sehingga aku berani snap gambar sexy dan mengirimkan padanya. Aku menjadi semakin ghairah berbual dengannya, dan aku tanpa segan silu menceritakan kisahku dengan tunangku, dan aku akui yang aku telah tiada dara. Pernah aku ke Melaka berjumpa tunang, dan main dengannya, aku membayangkan kemaluan lelaki misteri itu.

"Awk suka tak pic btg sy tadi tu" dia mengirim wechat padaku, beberapa keping gambar dia menanggalkan seluarnya di tandas

"Suka, best sangat" jawabku keghairahan melihat setiap satu gambar tersebut.

Dia kemudiannya memujukku agar aku ke tandas, menangkap gambar breast ku dengan kebaya yang aku pakai. Aku agak keberatan, namun tewas dengan pujukan dan aku sendiri di dalam keghairahan yang amat sangat kerana telah sebulan lebih aku tidak bersama tunangku.

"Awk, saya stim la" aku text dia selepas memberikan beberpa keping gambar kepadanya

"Saya pun stim tgk awk, kalau la awk ada sini, pasti sy hisap tetek awk, sy ramas, sy kiss awk, saya peluk awk"

Rumahku Syurgaku - Siri 2Where stories live. Discover now