14

15 5 2
                                    

הנושא: האימוג'י הזה🤦🏻‍♀️⁩
--------------------------------------------------------------רבים מבני הנוער כיום משתמשים באימוג'ים, סמלילים בשפה התקנית, בכדי להעביר מסרים והודעות אחד לשני. ודאי תהיתם לעצמכם כיצד מנהג זה הומצא.
לא תהיתם? אפילו לא קצת?
נו, בטח הרהרתם בזה מתישהו או משהו כזה.
בכל מקרה, צוות חלנשוח"ה (חדשות לא נכונות שהמצאנו וחרטטנו הרגע) בע"מממ גאה להציג בפניכם את הסיפור המלא, המדויק והנכון במאת האחוזים.
+++
כבר בימי קדם, נהגו בני האדם לצייר על הקירות ולהעביר מסרים אחד לשני בתמונות במקום במילים. הגדילו לעשות הפרעונים, שפשוט ציירו על כל דבר. אם אימוג'י היה מילה, אז הפירמידות הן כל הכרכים של האנציקלופדיה הגדולה של גיזה, כולל המהדורות המורחבות. ואחר כך עוד מעיזים לומר שהיא נשרפה.
בכל אופן, ממציא האימוג'י הצבעוני הראשון הוא שיגטאקה קוריטה, בחור יפני קצת מוזר (טוב, הוא יפני, זה כבר מוזר. כל היפנים האלו קצת דפוקים בשכל, זה בטח בגלל שאצלם עומדים הפוך וכל זה) שחשב על הרעיון בבוקר אביבי אחד
זה הלך בערך ככה:
שיגטאקה ישב לו בגינה תחת עץ הדובדבן, שהיה בשיא פריחתו באותה העת, וניסה לחשוב על רעיון קל ורווחי שיכניס לו הרבה כסף. (כידוע, שקל אחד שווה כ32.5 יאן, ככה שהוא היה צריך רעיון מאוד רווחי. אצלנו אפילו רעיון לא כל כך רווחי כבר שווה הרבה) כשלפתע אמא שלו יצאה מהבית בסערה, ניגשה אליו וצעקה "奇妙な作品、あなたは本当に翻訳でそれをチェックしました!" בעודה מצביעה לעבר הבית.
"本当にやり過ぎです!"
קרא שיגטאקה ונופף בידיו בזעם
"我现在要中文!"
אמו של שיגטאקה נאנחה והנידה בראשה, כשהיא בבירור מאוכזבת מבנה.
וזה נתן לשיגטאקה את הרעיון המדהים של סמל שמבטא אכזבה ויאוש מבן שיחתך, מכיוון שהוא אידיוט שלא מבין כלום מהחיים שלו. את האימוג'י הראשון הוא עיצב בדמותה של אימו, כאות הוקרה לכך שהעניקה לו את הרעיון הזה.
ואז הוא ביצע בעצמו חרקירי ומת. למה? לא יודע. אמרנו לכם כבר שהיפנים מוזרים

תרגול כתיבהWhere stories live. Discover now