Poďakovanie

1.9K 82 30
                                    

S pokojom na duši môžem konečne prehlásiť, že DIFFERENT je hotový. Trvalo to neuveriteľne dlho vďaka môjmu nepravidelnému vydávaniu spôsobenému občasnými blokmi. (Prisahám, že počas písania som si v hlave vybudovala celé mesto.) Bez premýšľania môžem však s radosťou povedať, že to za tú námahu stálo.

Ďakujem za neuveriteľných 30K prečítaní a všetku podporu v komentároch. Úprimne, je mi potešením, že som niekomu dokázala spôsobiť spánkový deficit, či svojím písaním spríjemniť deň. (▰˘◡˘▰)

Ďakujem WAM_VVo, AlexisRed2 za všetky chodbové recenzie a za tvoju trpezlivosť Boongi029 so mnou a mojimi nekonečnými kecmi. 

Ďakujem za všetky hviezdičky a povzbudzujúce slová.

Callum so Samom, rovnako ako Daniel s Jamiem môžu teraz v pokoji existovať niekde tam vonku v istom paralelnom vesmíre.

Čo viac dodať? Možno tak...A žili šťastne až do smrti!

(Och, to som chcela vždy povedať (≧∀≦))

Len pre informáciu – na mojom profile nájdeš (dnes už dokončené) pokračovanie so Stevnom s názvom DESPERATE.

DESPERATE:

Po tom, čo si Charlie prešiel v detstve peklom, jeho myseľ ostala zaseknutá na hrane medzi štvorročným dieťaťom a sedemnásťročným chlapcom. Napriek tomu, že ho nová rodina prijala s láskou a pochopením, ľudom, ktorí jeho pravé ja pochopiť nedokážu, sa jednoducho nevyhne.

Jeho krehký výzor, netypický štýl obliekania a veselá povaha si vždy žiadali pozornosť a s tou i prichádzajúce problémy. Jedným z nich sa stáva partia o rok starších chalanov, na ktorej čele stojí obávaný a všetkými dobre známy Steven. Ten si po rokoch na prestížnej škole vybudoval povesť krutého šikanátora. Ďalším problémom sa stáva Stevnov najlepší kamarát Ryan, ktorý je súčasťou Stevnovho gangu.
Hoci Charlie vie, že by sa mal obom vyhýbať, nemá k tomu ani zďaleka blízko. S Ryana sa stáva veľmi rýchlo dobrý kamarát a Stevnovi, ktorému nestojí ani za jediný pohľad, prepadol už dávno.

Ako dlho však potrvá, než bezohľadné zaobchádzanie ostatných prelomí jeho úsmev?
Čo obnáša jeho vznikajúce priateľstvo s Ryanom? A dokáže si napokon nájsť cestu k Stevnovi?

Ako dlho však potrvá, než bezohľadné zaobchádzanie ostatných prelomí jeho úsmev?Čo obnáša jeho vznikajúce priateľstvo s Ryanom? A dokáže si napokon nájsť cestu k Stevnovi?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ešte raz, veľká vďaka.

Ďakujem ❤️

DIFFERENTWhere stories live. Discover now