♡ Widzisz błąd? Napisz a poprawię! ♡
Siedziałam właśnie w ogrodach. Uśmiechnięta czekałam na przyjście Huang Hua. Dziś miała mi powiedzieć czy Straż Eel mnie przyjmie.
- Witaj Evilyn. - Powiedziała uczennica feniksa akurat w momencie kiedy zaczęłam się niecierpliwić. Od razu poderwałam się z ziemi i spojrzałam na nią.
- I jaka decyzja? Miiko się zgodziła? - Pytałam zniecierpliwiona.
- A jak myślisz? Oczywiście, że się zgodziła!
Krzyknęłam z radości i rzuciłam się jej na szyję. W końcu będę mogła spełnić tę obietnicę. Huang Hua wyjaśniła mi szczegóły mojego wyjazdu na Ziemie Eel.
Teraz muszę się tylko spakować. Wyjeżdżam następnego dnia. Od razu pobiegłam do pokoju się spakować. Zajęło mi to cały dzień. Nie chciałam o niczym zapomnieć. Kilka razy sprawdzałam moją torbę, żeby mieć całkowitą pewność, że wszystko mam.
Kiedy skończyłam się przygotowywać była pora na kolację. Poszłam do stołówki, a po posiłku wróciłam do pokoju.
✧༺♥༻✧
Podróż minęła dość spokojnie. Trochę mi się dłużyła, ale ostatecznie w końcu znalazłam się na miejscu razem z Huang Hua. Poza nami już nikt nie pojechał. Zeszłyśmy z chowańców. Kazałam zostać mojemu ailikampowi na miejscu i czekać na mnie razem z moim bagażem. Ruszyłyśmy do Kryształowej Sali. Widziałam poruszenie wśród mieszkańców na widok Huang Hua. Nawet im się nie dziwię. Uśmiechała się do wszystkich, ale nie zatrzymała się nawet na chwilę. Kiedy dotarłyśmy na miejsce wzięłam głęboki wdech i weszłam do Sali.
- Witaj Miiko. - Powiedziała przyjaźnie Huang Hua, która pierwsza weszła do Kryształowej Sali. Skinęła również głową na powitanie czterem mężczyznom znajdującym się w pomieszczeniu. - To jest właśnie Evilyn, o której ci mówiłam.
Spojrzałam na wszystkich w Sali. Piękna kitsune z długimi, czarnymi włosami, czterema ogonami i laską. Po jej bokach było czterech mężczyzn.
Po lewej stronie niebieskowłosa, elfia Roszpunka. Szef straży Absyntu jak zgaduje. U jego boku zauważyłam umięśnionego, białowłosego fealien. Najpewniej jest szefem Straży Obsydianu.
Po prawej widziałam wysokiego lorialeta. Ma blond włosy z czarnymi pasemkami. To chyba prawa ręka Miiko. Obok niego stał wampir o czarnych włosach. Szef Straży Cienia jak się domyślam. Nie przyglądałam im się jednak za długo.
- Dzień dobry. - Przywitałam się z uśmiechem. - Jestem Huang Evilyn Date.
- Witaj Evilyn. - Zaczęła kitsune. - Jak wiesz zgodziliśmy się przyjąć cię do naszej straży. Nie będę ukrywać, że Huang Hua miała duży wpływ na naszą decyzję. Mam nadzieję, że nas nie zawiedziesz. I jej również.
- Oczywiście, że nie zawiodę. Możesz być tego pewna. I dziękuję za daną mi szansę.
- Możesz już iść do biblioteki. Tam znajdziesz Keroshane. To on przeprowadzi twój test przydzielenia do Straży.
- Dobrze, ale gdzie jest biblioteka?
- Ja cię zaprowadzę. - Spojrzałam w kierunku głosu, a do mnie zaczął podchodzić wampir. Z pewnością on to powiedział. Odwróciłam się jeszcze w stronę Huang Hua.
CZYTASZ
Tajemnica skryta pod opaską - Nevra x Oc
FanfictionMłoda fenghuang przyjeżdża do Kwatery Głównej w towarzystwie Huang Hua. Ma tylko jeden cel: Zostać najlepszą członkinią Straży do której dołączy. A wszystko to przez obietnicę złożoną w dzieciństwie swojemu bratu. Nigdy nie miała w planach się za...