Madison
Trei ani au trecut. Trei ani au trecut de când am șters cu buretele raul întâmpinat atunci. In tot acest timp ne-am unit inimile și mai mult iar relația dintre noi a devenit indestructibilă. Care noi? Eu, Alexis, Logan și Ash. Mai ales cu Ash. Mi-a devenit slăbiciune și obsesie.
Pentru prima oară in viața mea am ajuns sa iubesc un bărbat mai mult decât pe mine însumi. Ash a devenit antrenor la o sala de box iar banii pe care îi câștiga sunt un sprijin mare. Cu ei am putut cumpara frumoasa și marea casa in care locuim toți patru acum.
Nu ne-am mutat din oraș. Cei trei nu au putut sa își părăsească orașul care le-a oferit un trai mai bun. Chiar dacă aici am plâns cel mai mult și am suferit enorm.
Logan a devenit garda de corp, lucru ce ne-a uimit pe toți. A fost de părere ca dacă tatăl sau a distrus viețile oamenilor, el sa le protejeze. Și asa a ajuns ce a ajuns acum.
Cât despre mine..modelingul nu a mai existat in viața mea și este un capitol închis. Cu banii strânși de-a lungul anilor mi-am deschis propriul restaurant in care Alexis este bucătarul șef. Gătește excepțional și nu as fi putut oferi postul altcuiva.
Totul in acești ani a fost minunat. Am simțit ca trăiesc cu adevarat.
Sabinna și Buzz? Hei bine, cei doi au devenit soț și soție acum un an și de atunci nu prea am mai vorbit cu ei. Acum sunt in cunoaștere. Vor sa viziteze multe tari și sa cunoască lumea. Ceea ce mi se pare frumos. Pentru ca o merita amandoi. Merita sa fie fericiți.
El Leon..El Leon mai exista cu numele in viața noastră dar atât. Pentru ca este in închisoare de acum trei ani și îl mai așteaptă 20 de ani. Logan primește multe scrisori de la el pe care nu știm cum naiba le trimite dar probabil ca influența lui și relațiile încă exista. Acesta s-a resemnat gândului ca are un tata ca el. Dar nu îl va accepta niciodată. Pe el sau iubirea lui.
Eu și Ash am fost întrebați de ce nu ne-am căsătorit. De ce nu facem un copil.
Nu ma simt pregătită sa aduc pe lume o ființa in aceasta lume cruda și dura. Nu simt ca am încă puterea sa am grija de el și sa îi fiu părinte. Nu acum. Dar va veni și momentul meu și a marii mele iubiri.
Cât despre căsătorie..Ash a spus ca nu crede in căsătorie. Ca iubirea noastră exista și fără un inel pe deget. Și are dreptate. Nu avem nevoie de niște acte ca sa ne iubim. Ca sa murim de mâna.
A-Ce face cea mai frumoasa femeie din lume?
M-Admir acest apus fascinant!
L-am întâlnit pe Ash intr-un moment tensionat și când am devenit dușmani. Ce a fost intre noi a evoluat in ceva de neoprit. O iubire ce nu s-ar stinge niciodată.
M-Ash, crezi ca o sa avem pentru totdeauna ce avem acum?
A-La ce te referi?
M-Aceasta viața. Aceasta liniște.
A-Stai liniștita, dacă ne așteaptă un rau după colț, îl vom învinge!
Îi privesc acei ochi minunați și îmi trec mâna prin parul lui creț. Este cel mai frumos bărbat pe care l-am văzut.
M- Ai dreptate! Vom renaște mereu prin iubire.
Și atunci ne-am făcut un jurământ. Sa ne iubim veșnic și sa luptam mereu cu cea mai puternica arma a noastră. IUBIREA.Probabil unii dintre voi va întrebați de ce nu am făcut un final in care protagoniștii sa fie căsătoriți sau de ce nu am făcut apariția unui copil. Asa am văzut eu finalul acestor personaje. Asa am simțit ca ar trebui sa fac. Sper ca va place aceasta carte și fiecare ochișor contează pentru mine! 😊❤️
CITEȘTI
Am renăscut prin iubire
General Fiction•Ce înseamnă să ai frumusețe? Pentru unele persoane aspectul fizic înseamnă totul. Pentru Madison , frumusețea îi va da viața peste cap . •Ce valoare are dorința de a avea bani? Pentru unii oameni , această dorință îi duce spre râpă. Dorința și nev...