5

32.6K 472 1
                                    

Zaff menarik dagu Hanis, lalu bibir yang sudah lama dia geramkan itu diragutnya tanpa rela si pemilik. membulat mata Hanis dia tercengang apabila kali pertama mulutnya dicumbui

dia cuba menolak Zaff tetapi lelaki itu langsung tidak berganjak, Zaff menghisap bibirnya rakus. Zaff yang mempunyai aura yang kuat dan dominant memang akan menyukarkan seseorang ingin menolaknya.

kedua tangannya dibawa memaut leher Zaff, dia hanya membiarkan Zaff mendominasikan aktiviti tersebut. Zaff mendengar debaran kencang dari jantung Hanis dengan nafas yang berlaga. Tindak balas yang ditunjukkan Hanis memberi peluang kepadanya untuk meneroka Hanis.

Bibir tipis milik Zaff berpindah ke leher jinjang milik Hanis, Dicium, dijilat dan meninggalkan kesan disitu. Rengekan Hanis membuatkan dia semakin rancak meneruskan aktiviti terlarang itu, Tangannya mula menjalar meraba tubuh Hanis dengan geram dia meramas pinggul milik gadis itu.

Hanis mula rasa tak keruan, leher dan dadanya mula basah, Rasa nikmat itu membuatkan dia tidak sedar bahwa tubuhnya sudah terbaring diatas sofa.

"Boss, sorry ganggu" kata Rizky diluar bilik Zaff. "kenapa Riz ?" soal Zaff. "Tuan Zach datang" kata Rizky. "oh shit" balas Zaff lalu bangun dan membetulkan semula tualanya hampir terlucut "cakap kat along tunggu kejap" kata Zaff jerit dari dalam bilik.

"sorry Hanis, im cross my limit again." kata Zaff terus masuk wardrobe pakai baju. Hanis dah tercengang lalu dia menuju ke toilet. Selepas beberapa minit dia dalam toilet dia pon keluar. "aku nak jumpa abang aku kejap, stay here okay" kata Zaff lalu keluar bilik.

Mata Hanis sudah terkebil kebil menahan ngantuk, kini jam sudah berganjak ke pukul 2:30 pagi. Dia perlu tidur untuk menjalani hari seterusnya. Lampu bilik Zaff ditutup sebelum dia merebahkan badan keatas katil yang empuk itu. Tak lama kemudian dia pon terlelap.

Zaff Naydem

Langkah diatur kedalam bilik apabila urusan bersama abangnya telah selesai, Kak Zara juga sudah tersengguk sengguk menahan ngantuk menunggu suaminya siap berbincang. Zaff sudah menggosok matanya apabila dia keletihan. Pintu biliknya dipulas.

Bilik itu serba serbi gelap, hanya cahaya televisyen yang menerangi bilik tersebut. Zaff menghidupkan sleeping lamp  yang malap yang memang tersedia dalam bilik tersebut cukuplah untuk dia nampak jalan dalam bilik itu. Zaff mencari remote tv untuk dimatikan.

Jam tangannya ditanggalkan diletakkan di atas meja serta baju tshirt hijau gelapnya dibuka, katil yang ditiduri Hanis dituju, selimut ditarik dan dia baring rambut Hanis yang panjang itu dialihkan sikit sebelum perut Hanis ditarik dekat dengannya. Badan Hanis dia peluk, dah ada bantal peluk kan lagi lena la dia tidur.

Yuhanis Rose

bunyi telefon Hanis menyedarkan dia dari lena. Dia mencapai telefonnya di sisinya. Ibunya mengirimkan pesanan untuk bangun solat subuh. Hanis melihat jam ditelefonnya yang sudah menunjukkan pukul 6 pagi. Hanis cuba bangun dari baring tetapi terbatas apabila perutnya ditahan dengan benda berat.

dengan bertemankan lampu tidur yang malap, Hanis dapat lihat samar2 benda berat diatas perutnya. Dia menoleh kebelakang, melihat seorang figura yang meletakkan tangan disitu. Dia sudah mencebik "Zaff bangun" panggil Hanis. Zaff menarik Hanis lebih dekat dengannya sehingga hidung Zaff bertemu dengan hidung Hanis.

"awak bangun kita solat subuh" kata Hanis menepuk pipi Zaff perlahan. Mata Zaff terbuka dengan perlahan. "awak ada telekung tak ? saya nak solat" kata Hanis. Zaff pandang muka Hanis kemudian dia bangun. "pergilah ambil wudhuk dulu" kata Zaff bangun dari katil dan keluar bilik.

Hanis bangkit dari katil dan bersiap nak solat lepas dia keluar je dari toilet Zaff hulur telekung. Zaff pula yang masuk toilet. Hanis sarung dan tunggu Zaff siap. Beberapa minit kemudian Zaff keluar. "mana awak dapat telekung ni ?" soal Hanis. "kak Zara punya" kata Zaff.

walaupon Hanis tak kenal siapa Kak Zara tapi dia angguk juga. "dah jom" ajak Zaff solat.

Yuhanis Rose

Dia masih lagi termenung dibuaian di ruang tamu penthouse tersebut, mendengarkan suara Zaff Naydem membacakan Surah dengan merdu membuat dia agak tergoda dengan lelaki itu.

"kau nak mandi tak ?" soal Zaff yang datang dengan pakaian sukannya. seluar sukan kelabu berjenama adidas dan baju jersi tanpa lenggan berwarna hitam. "nak, tapi saya tak ada baju" kata Hanis. "aku dah sediakan baju kat atas, petang nanti kita balik Malaysia" kata Zaff.

Hanis angguk. "awak nak pergi mana ?" soal Hanis. "kalau nak cari aku, cari dekat bilik no 3 aku ada kat situ" kata Zaff. Zaff bergerak meninggalkan Hanis, Hanis pula pergi bilik Zaff. Selepas mandi dan berpakaian Hanis turun terasa lapar pula perutnya, dia menuju ke dapur. "kosong !"Hanis terjerit.

Bilik no 3 yang dikatakan Zaff dituju, pintu ditolak. Kelihatan lelaki itu sedang bersenam. Dia masuk dan duduk sementara menunggu lelaki itu siap. "kenapa cari aku ?" soal Zaff. "saya.."

"saya apa ?!" soal Zaff agak tegas. "saya lapar" kata Hanis. "ambil phone aku jap" arah Zaff. Hanis ambil dekat bilik tidur. Penthouse ni nampak sunyi sahaja "kenapa rumah ni macam sunyi je ?" soal Hanis.

"semua orang tidur, diorg tah tidur pukul berapa malam tadi" jawab Zaff. "oh macamtu" jawab Hanis. Hanis tenung Zaff yang kusyuk pandang telefon. "lamanya buat apa ?" soal Hanis. "nak order makanan, kau nak makan apa ?" soal Zaff. "apa2 la saya tak ada alergic" kata Hanis.

"okay alright, dah order. Nanti ambil je kat bawah. Aku dah bayar dah" kata Zaff. "okay" balas Hanis.

to be continued

[C] Naydem's RoseWhere stories live. Discover now