:: 03

2K 75 17
                                    

BADAN dipusingkan ke kiri kemudian ke kanan. Mata cuba dilelapkan namun tidak lena. Fred kembali terlentang, merenung siling. Lengan kanan diletakkan atas dahi dan tangan kiri di atas perut. Jarinya turun naik mengetuk perlahan perut yang sedikit berkeroncong.

"Ah, tak boleh jadi ni", marah Fred dalam hati. Dia bingkas bangun. Selimut yang menutupi separuh badan diselak. Terdengar suara rengekan seorang wanita di sebelahnya. Ciuman singgah di dahi wanita itu. Leyla sudah lena tidur selepas beraksi penuh ghairah tadi.

Fred perlahan turun dari katil dan keluar dari bilik tidurnya menuju ke dapur. Air kosong di dalam peti sejuk dicapai, dituang ke dalam gelas lalu dia bersandar pada kabinet dapur.

Sebelah tangan memegang gelas manakala sebelah lagi meramas rambut belakang yang tidak kusut. Hembusan nafas berat dilepaskan.

"Kenapa aku teringatkan dia ni? Aku dah termakan kata-kata aku sendiri ke?". Bisik Fred dalam hati. Bibir gelas dimainkan pada bibirnya. Dia teringatkan kemanisan bibir ranum Nadine.

Bibir itu, ranum kemerahan seperti tidak pernah disentuh. Rasa gincunya manis, semanis empunya bibir itu. Fred pejam mata sambil jarinya bermain di bibir sendiri.

"If I can kiss you again, Nadine". Bisiknya lagi sambil membayangkan dia mencumbui gadis itu. Penuh ghairah dan rakus.

"Ah, aku dah gila!". Fred menggumam lalu berpusing mengadap sinki. Gelas tadi diletakkan ke dalam sinki. Kedua tangan diletakkan pada pinggir sinki dan dia pejam mata. "Aku kena dapatkan dia!". Bisik Fred lagi.

"Honey?"

Fred segera buka mata mendengar suara itu. Leyla yang memakai robe satin memeluk Fred dari belakang. Tangannya mula merayap ke segenap ruang dada Fred. Fred pejam mata dan hela nafas dalam. Lalu dia berpusing dan menolak Leyla sehingga terkunci di kabinet tengah.

"Auch! Slowly, my dear. You.."

Belum sempat Leyla membuka mulut sekali lagi untuk berkata, bibirnya sudah disambar Fred penuh rakus. Namun Leyla turut membalas kucupan itu. Begitulah selalunya. Fred tidak akan pernah puas dan Leyla tahu itu.

Tangan Fred mula turun ke leher, diikuti bibirnya. Leher Leyla dijilat beberapa kali. Leyla mendongak menikmati sensasi lidah Fred di lehernya.

"Hermmm"

Lidah Fred mula menjelajah ke pangkal dada Leyla, begitu juga tangannya. Ikatan robe satin di tubuh Leyla dilepaskan lalu Fred menolak lembut robe itu supaya melurut jatuh dari badan Leyla. Wanita ini sudah berdiri tanpa sehelai benang di tubuhnya.

Fred memusingkan badan Leyla lalu menolak bahu wanita ini supaya tertunduk ke depan. Dia mula mencium bahu Leyla, menjilat belakangnya dan kemudian mula turun ke punggung wanita ini.

Punggung montok milik Leyla ditampar lembut beberapa kali sehingga kemerahan. Leyla mendesah, terasa sedap dengan tamparan itu. Fred melutut di punggung Leyla. Punggung montok itu diramas kuat. Bukaan kaki Leyla diluaskan lagi. Lidah Fred mula memainkan peranan di bahagian intim Leyla.

"Arghhh..Hurmm..so good".

Mendengarkan rengekan itu, Fred melajukan lagi jolokan lidah di lubang Leyla sambil jarinya menggentel biji kelentit Leyla. Merengek-rengek Leyla akibat menahan sensasi jolokan itu.

Punggung Leyla sudah mula terangkat tinggi, desahannya semakin kuat. Fred masih asyik menjilat dan menjolok lubang vagina Leyla yang sudah banjir.

"Urghh.. shit! I'm cumminggg". Leyla menjerit kuat. Rembesan air mazinya meleleh ke peha. Badannya menggigil menahan rasa klimaks tadi.

Fred bangun, berdiri tegak semula lalu memalingkan badan Leyla mengadapnya. Leyla masih tercungap mencari nafas baru selepas klimaks tadi. Baru sehela nafas ditarik, bibirnya dipagut lagi.

Fred & NadineWhere stories live. Discover now