Glossary

2.5K 291 5
                                    

این واژه نامه است
یکم کتابیه.
اگر سوالی داشتین بپرسین. من یه چندتا سایت رو زیر رو کردم و چندتا داستان خوندم تا این ها رو نوشتم.

گرگینه آلفا: معمولا سلطه جو و قدرت طلب/ دارای رایحه و یا عطر قوی تلخ خنک /قادر به باردار کردن امگا /دارای نات هنگام تحریک شدن / دارای دوره ی رات.

گرگینه بتا: دارای آناتومی نرمال مانند انسان/ دارای رایحه و یا عطر معمولی

گرگینه امگا: معمولا ضعیف/ دارای رایحه و یا عطر شیرین گرم و ملایم/ قادر به باردار شدن/ دارای رحم/ دارای دوره ی هیت

رات: دوره ی چند روزه که در آن جفت گیری و باردار کردن امگا تنها چیزی است که آلفا حس میکند. احساس نیاز به امگا و میل جنسی شدید. هر ماه و یا هرچند ماه یک بار اتفاق می افتد.

هیت: : دوره ی چند روزه که در آن جفت گیری و باردار شدن تنها چیزی است که امگا حس میکند. امگا در این دوره به شدت فرمان بردار است. احساس نیاز به آلفا و میل جنسی شدید. هر ماه و یا هرچند ماه یک بار اتفاق می افتد.

عطر رایحه و غده های عطری: هر گرگینه عطر مخصوص خود را دارد که این عطر توسط غده های عطری که در مچ دست گردن و گونه (پوست صورت) وجود دارد ساخته میشود.

گرگ درون: درون هر گرگینه (روح و ذهن) گرگ آلفا و یا امگایی وجود دارد. گرگ در مواقع ضروری میتواند کنترل بدن گرگینه را بدست بگیرد.

مارک کردن (نشان کردن): گرگینه ها با لمس غده ی عطر یکدیگر را مارک میکنند. عطر گرگینه ها با هم مخلوط شده و این عطر ایجاد احساس امنیت عشق و یا مالکیت میکند. گرگینه ها معمولا با آلفا،بتا و امگایی که مارک شده نزدیک نمیشوند.

جفتگیری: وقتی آلفا و امگا در زمان هیت و یا رات با هم رابطه داشته باشند احتمال جفتگیری خیلی زیاد است. جفت گیری وقتی اتفاق میافتد که گرگینه گردن جفت خود را گاز میگیرد دندان نیش خود را در گردن او فرو میبرد و پوست گردنش را میخراشد. جای گاز روی گردن جفت ها باقی میماند تا نشان دهنده ی مالکیت باشد. بعد از جفت گیری عطر جفت گرگینه به همراه عطر خودش حس میشود.

نات: آلفا هنگام برقراری رابطه، اگر به مقدار کافی تحریک شود هنگام ارضا شدن نات میسازد. نات بر آمدگی انتهای آلت جنسی آلفاست که باعث میشود داخل جفت خود بماند و امکان بارداری بیشتر شود.


borahaeWhere stories live. Discover now