Ep 18

1.8K 141 17
                                    

[Song:-Paradise By BTS]

PERLAHAN-LAHAN Iu membuka matanya.Dia menguap seketika apabila bangun dari tidurnya.

"Argh.."Jerit Iu perlahan apabila dia melihat dirinya berada di atas katil.

Iu menyentuh tubuhnya,mujur saja pakaiannya masih ada.Dia menghembus nafas lega.

Dia berpaling kearah pintu tandas yang dibuka.Iu menutup matanya menggunakan tangannya apabila Jungkook keluar dari tandas dengan tuala putih di belit di pinggangnya.

Jungkook mendekati Iu yang sudah ketakutan di atas katil.

"Yah..pergi mandi..aku dah sediakan baju untuk kau kat dalam almari tu.Dah berapa hari kau tak mandi..Lagi satu,aku benarkan kau keluar dari bilik ni kalau kau bosan.Jangan cuba nak larikan diri.."Ujar Jungkook lalu menyarungkan pakaiannya.

》》》

Taehyung bersandar di kerusi pejabatnya.Dia teringatkan Iu.Dia sedikit kecewa dengan sikap Iu kerana tidak menceritakan masalahnya kepada dirinya.Iu pergi begitu sahaja tanpa mengucapkan selamat tinggal.

Pintu pejabatnya diketuk dan terpaparlah wajah Jhope yang agak muram.

"Kenapa ni???"Tanya Taehyung.

"Lokasi dadah Jungkook tu dah takde..."Ujar Jhope.

"Hah??macam mana boleh takde??bukan ke tempat tu yang Iu cakap.."Ujar Taehyung.

"Yupp..hmm..aku rasa Jungkook tu dah tahu pasal ni..jadi dia hapuskan tempat tu supaya kita tak dapat seludup dadah dia.."Terang Jhope.

"Haishh..susahlah macam ni.."Balas Taehyung.

》》》


Mujur sahaja Jungkook keluar kerana ada hal..jadi dapatlah Iu bersihkan dirinya.Selesai sahaja Iu membersihkan diri,dia membuat keputusan untuk meninjau kawasan banglo Jungkook.Manalah tahu dia menemui apa-apa yang penting.

Manalah tahu dia menemui apa-apa yang penting

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Pakaian Iu]

Pintu bilik Jungkook dibuka.Perlahan-lahan dia berjalan.Sakit pada kaki serta tubuhnya masih tidak hilang.

Banglo Jungkook itu mempunyai banyak bilik.Sebahagian daripada bilik-bilik itu pasti akan kedengaran suara jeritan gadis-gadis.Mungkin itu suara jeritan gadis-gadis yang dipaksa lacurkan diri.

Satu pintu yang agak besar berwarna coklat keemasan itu menarik perhatian Iu.Dia mendekati pintu itu.Perlahan-lahan dia membuka pintu itu.

《PSYCHO MAFIA》| JJK[DIBUKUKAN]Where stories live. Discover now