פרק 55:

2.2K 71 1
                                    

״שמנה.״ שמעתי את קולו את אדיר מאחריי, הנחתי במהירות את משולש הפיצה ורצתי אליו.
כשהגעתי חיבקתי אותו חזק והוא הרים אותי כדי שאהיה בגובה שלו, אחרי כמה דקות הוא הסכים לעצמו להוריד אותי, ואני התנתקתי ממנו.
״הכל בסדר נסיכה?״ שאל ודאג לי, ״כן.. רק הייתי צריכה חיבוק.״ אמרתי בשקט והוא חייך חיוך חמים ואוהב,
״בואי לפה.״ הוא חיבק אותי שוב וקברתי את ראשי בצווארו,
״אני בסדר.״ אמרתי כשהתנתקנו מהחיבוק.
התקדמנו אל החדר שלי ולקחתי את המעטפה מהתיק,
״יש פה את כל מה שנתת לי באותו לילה פחות 100 שקל.״ אמרתי ונתתי לו אותה, הוא פתח אותה והכניס לשם 100 שקל, ״עכשיו זה בדיוק מה שנתתי לך.״ הוא נישק לראשי והסתיר את המעטפה בג׳קט שלו, ״תודה, אני במילא מעדיפה שלא ישאלו שאלות.״ הוא הנהן לכיווני בחיוך ויצאנו מהחדר.
״תשאר לאכול איתנו.״ ביקשתי והוא היסס, ״יאללה מה עוד יש לך כבר לעשות?״ שאלתי בחיוך ובאתי להתקדם,
״בואי לפה.״ הוא משך את ידי וסובב אותי חזרה אליו,
״את בסדר?״ שאל והוזיז את קצוות השיער שעל פניי אל מאחורי האוזן. ״כן.״ עניתי בחיוך ופתאום הקול שהכי לא ציפיתי לשמוע הופיע, ״אדיר?״ היא שאלה אותו מרחוק ודפקתי את ראשי בחזה שלו,
״אתה מכיר אותה?״ שאלתי וגלגלתי את עיני. ״זיינתי אותה.״ הוא ענה לי בשקט וגיכחתי בחיוך, ״לא חשבתי אחרת.״

״אדיר מה אתה עושה פה?״ שאלה אותו מופתעת והוא הסתובב אליה בחיוך מאולץ, ״עושה טובה לאחות של חבר.״ הוא ענה ושמחתי שזה מה שהוא אמר לה, מילא היא חופרת לי על מרום לא צריכה בלבולי מוח גם על אדיר.
״את? אחות של חבר שלו?״ היא הביטה בי בזלזול וגלגלתי את עיניי, ״מה הבעיה נטע?״ אדיר שאלה אותה והיא שילבה את ידיה על החזה שלה,
״סתם. לא מפריע לי, בסך הכל אחות של חבר.״ היא ענתה והייתי בהלם, התאפקתי לא להקרע מצחוק בפניה.
״הלוואי היא הייתה מעבר, אם היא רק הייתה אומרת לי כן, כבר מזמן היא הייתה האמא של הילדים שלי יגנובה.״ אדיר אמר וצחקתי, ״וואלה.. אדיר בוא לא נשכח למי אתה שייך.״ היא אמרה באומץ והייתי בהלם,
״את לא יותר מסקס נטע, תהיי בטוחה שלך הוא לא שייך.״ עקצתי אותה ואדיר התאפק לא לצחוק, ״פעם אחרונה שאת מדברת ככה למפקדת הבנת? ושוב, אל תשכחי שגם בלי זה שאני מפקדת אני מעלייך, ביופי ובאופי.״ עקצתי אותה והתקדמתי אל שוהם כשאדיר בעקבותיי.

״מה היא רצתה החולה?״ שאלה שוהם, ״עזבי אל תכנסי לזה אפילו.״ עניתי לה וצחקנו, ״אני צריך לזוז ילדה יפה, תשמרי על קשר.״ אדיר נישק את ראשי ונעלם.

יסמין.Where stories live. Discover now