פרק 61:

2.4K 71 2
                                    

נעמדתי מול הארון שלי ושלפתי הלבשה תחתונה, לבשתי אותה בזריזות, מרחתי את קרם הגוף שלי מתעלמת ממרום שבוחן כל תנועה שלי.
נעמדתי שוב מול הארון והוצאתי את המכנס שעוד מהמשמרת הקודמת קבעתי שיהיה המדים הקבועים שלי, מכנס בד שחור שרשום עליו stop looking at my ואז יש חלק מטושטש וצירפתי לו גופיית בטן צמודה בצבע בורדו (בתמונה.).
התלבשתי בזריזות מנסה כמה שפחות למרוח זמן, נעלתי את הסניקרס הלבנות שלי והתיישבתי מול המראה, מבחינה במרום שמביט בי בחיוך, הבטתי שוב במראה וכששמתי לב למה הוא בחן אותי בחיוך, רציתי להרוג אותו.
״לא מרום, בבקשה תגיד לי שאני מדמיינת.״ אמרתי והזזתי את שיערי בלחץ בוחנת את ההיקי האדום שיש על צווארי.
״שידעו שאת שלי.״ הוא אמר ונישק אותי בלחי,
״אתה דביל, ואביאור יהרוג אותך.״ אמרתי והוא חייך.
שמתי מסקרה על עיניי ומרחתי על שפתיי אודם שקוף.
השפרצתי בושם על צווארי, לקחתי את האייפון שלי והכנסתי אותו לכיס, ״אביאור לא יהרוג אותי.״ הוא נישק אותי בלחי וירדנו למטה. ״אז אני אהרוג אותך!״ אמרתי והזעפתי את פניי.

״למה שתהרגי אותו?״ רז שאל אותי ומרום הביט בי בחיוך מרוצה, ״תמחק את החיוך שלך.״ אמרתי לו בכעס מזויף והוא צחק, ״נו תראי לו וזהו.״ מרום אמר מנשק אותי בלחי ונשען על הדלת, הזזתי את שיערי מראה לרז ובדיוק אביאור יצא מהמטבח, ״אני הורג אותך.״ אביאור אמר למרום ובא להתקדם אליו, ״הלו, תרגע.״ אמרתי לאביאור והוא הביט בי מופתע,
״מה אתה מעדיף? ששיכורים מזדיינים יתחילו איתה בבר?״ מרום אמר ואביאור נרגע כשהבין למה מרום עשה את זה.
״לא חשבתי על זה, יפה אח שלי יפה.״ אביאור אמר והתיישב בספה ליד רז, ואני הבטתי בו בהלם.
״אמאלה מרום נו!״ צעקתי לו כשהרגשתי את גופי מורם באוויר, ״בואי גברת, שלא תאחרי למשמרת.״ הוא ענה לי והבנים צחקו, ״יופי מפגרים.״ אמרתי ומרום הוציא אותנו מהדלת, ״את כלכך יפה..״ מרום לחש וליטף את הלחי שלי כשהוא הוריד אותי אל הקרקע. ״אני אוהב אותך..״ הוא לחש והצמיד את ראשינו,
״חשבתי שאני מאחרת למשמרת.״ הוצאתי לו לשון וצחקנו, נכנסנו אל הרכב ותוך כמה דקות כבר הייתי מחוץ לבר.

״אם קורה משהו תתקשרי טוב?״ הוא שאל תופס בידי קוטע אותי מלצאת מהרכב, ״אדיר שם במילא מרום..״ אמרתי בשקט מפחדת לפגוע בו, ״אני יודע, אבל אני רוצה להיות שם בשבילך, אני לא רוצה שתרגישי לשניה אחת לבד או לא מוגנת.״ הוא אמר לי וראיתי את הכאב בעיניו, ״נזכרת במה שקרה לי בתחנת דלק נכון?״ (פרק 15) שאלתי והבטתי בעיניו,
״כן.. אני מצטער לא התכוונתי להכאיב לך, אני פשוט מפחד ששוב יקרה לך משהו ואני לא אהיה שם בשביל לשמור עלייך.״ הוא אמר בשקט ובתגובה חייכתי והוא הופתע,
״אני לא רוצה שתפחד שאני אעבוד בגלל שקרה דבר כזה, ולא הכאבת לי. למדתי שזה לא אני הדפוקה אלא הוא.
אני שומרת על עצמי, פעם קודמת הבחור בבר היה פי מאה עליי בגודל וקיפלתי אותו באגרוף ובעיטה. השומרים שם שמים עליי עין מהרגע שאני נכנסת לבר עד השניה שאני יוצאת ממנו ואדיר נמצא שם, חשוב לי שתסתדרו.״ אמרתי וליטפתי את פניו והוא הנהן.. ״אני אכנס איתך כמה דקות, אני אלך לדבר איתו, אנחנו נסתדר אני מבטיח.״ הוא אמר ונישק את ראשי, חייכתי ויצאנו מהרכב.

״איחרתי?״ שאלתי את אדיר שהגיע אליי ברגע שנכנסנו אל הבר, ״בקטנה הכל טוב.״ הוא אמר והביט מופתע במרום,
״מה קורה אחי?״ אדיר שאל את מרום ולחץ לו את היד בחיבוק גברי, ״הכל טוב, מה איתך כפרה?״ מרום ענה ואדיר הנהן בחיוך מראה שהכל בסדר, ״אל תדאג, אני שומר עליה.״ אדיר אמר למרום ושמחתי לראות שהם מסתדרים.
״אני מת מפחד עליה.״ מרום אמר ושניהם חייכו והביטו בי, ״הכל טוב אחי, בוא, שב איתנו תראה כמה היא מוגנת.״ אדיר אמר בחיוך למרום והתקדמנו, שניהם התיישבו על הבר ואני נכנסתי לעבוד. ״אתה נשאר בתנאי אחד.״ אמרתי ואדיר ומרום הביטו בי בהקשבה, ״לא משנה מה קורה, אם אני לא מסמנת לך שאני צריכה שתתערב אתה לא מתערב.״ אמרתי רציתי והוא נאנח, ״ואם יתחילו איתך?״ הוא שאל בהרמת גבה, ״אז אני חושבת שכדאי שתתרגל לזה, וחוץ מזה נראה לי שאני בחורה שאפשר לסמוך עליה מרום וחוץ מזה, אנחנו לא ביחד.״ אמרתי ברכות וחייכתי למרום ששלח לי נשיקה באוויר.
״מה קורה נסיכה?״ שניר שאל אותי וחייכתי, ״אני בסדר מה איתך?״ אמרתי ואספתי את שיערי לגולגול מרושל ומושלם,
״יש לך משהו על הצוואר..״ שניר אמר לי צוחק והובכתי,
׳שכחתי מההיקי לגמרי..׳
״כן זה הדביל עשה בכוונה.״ אמרתי והצבעתי על מרום שדיבר עם אדיר והוא חייך, ״צודק לגמרי.״ שניר אמר ונתתי לו כאפה בראש, ״ג׳סי, נהיית שובבה?״ אדיר בחן את צווארי בחיוך מתגרה וגלגלתי את עיניי. ״הכל באשמתך.״ אמרתי למרום וצחקנו. פיזרתי את שיערי והתקדמתי ללקוחות שהתיישבו בבר.

יסמין.Onde histórias criam vida. Descubra agora