17. část- ,,Jdeš do toho se mnou, i přes to, že to bude bolet?"

2.7K 91 5
                                    

Vydechnu jeho jméno a pozoruju jiskry v jeho očích...

,,Všechno nejlepší krásko!" Vykřikne radostně Zuzka ve dveřích s obrovskou bonboniérou a spousty nafouklých balónků.
Obejmu ji a pevně stisknu. ,,Za chvíli tu bude Petr. Má pro tebe překvapení." Oznámí mi přidušeně.
,,Ale no tak, vždyť víš, že nenávidím překvapení." Pustím jí dál a ustoupím, aby si mohla vyzout své páskové boty na podpatku.
,,Myslím, že tohle překvapení za to stojí." Jde do kuchyně. ,,A navíc kvůli tomu jsem tu a pohlídám Laurinku." Napustí si vodu do sklenice. ,,Ještě, že za mnou přijede Calin." Zasměje se.
,,Je asi zbytečné ti říkat, že nic nemáte zkoušet." Zkřížím ruce na prsou.
Zuzka nadzvedne obočí a nasadí ďábelský úsměv. ,,A co ty?" Zvedne mi tílko, tím mi odkryje břicho, které mám pokryté cucfleky od Péti z minulé noci. ,,Vidím, že už víš, co to jsou cucáky." Začne se smát. Potáhnu si tílko na zpět, aby mi nešlo vidět břicho, kdyby náhodou přišel táta nebo nedej bože Laurinka.
,,Jak to víš?" Zašeptám.
,,Zlato myslíš si, že mě něco může uniknout?" Zasměje se a jde do pokoje. Dám oči v sloup a následuji jí.
,,Upravím tě." Mrkne na mě a hodí batoh na postel.
,,A to jako proč?" Odfrknu.
,,Bože můžeš, alespoň jednou nemít blbé otázky?" Položí sklenici s vodou na noční stolek a poklepe na postel. Pro náznak, abych si sedla vedle ní.
,,Jo a byla bych ti vděčná, kdyby si mi vrátila mikinu." Začne vytahovat veškerou svou kosmetiku. Jdu ke skříni, když mikinu konečně najdu. Hodím jí po Zuzce a trefím se přímo do obličeje. Rozcuchalo jí to vlasy. Začnu se hlasitě smát a ona se zamračí.
,,Tak to ti teda pěkně děkuju."

,,Máme už jen deset minut." Zděsí se Zuzka, když mi maluje linky. Mám pocit, že za chvíli budu bez oka.
,,Hotovo!" Slavnostně prohlásí a jde ke skříni. ,,Tak, co ty devatenáctko. Těšíš se?" Zasměje se a vytáhne uplé černé šaty ze skříně, které mi koupila ona sama na lovení kluků. Má úplně ty samé, akorát v šedé barvě.
,,To si nevezmu!" Vykřiknu zděšeně.
,,Ale jo. Máš přesně dvě minuty, tak být tebou si pohnu. Jelikož ti musím udělat ještě vlasy." Hodí po mě šaty a začne hrabat v batohu. Převleču se do šatů. Připadám si, jako bych byla nahá. Jsou to šaty bez ramínek a odhalují mi celé stehna.
,,Tohle si nemůžu vzít na sebe!"
,,Děláš, jako by tě Petr ještě neviděl." Vytáhne páskové boty na podpatku v černé barvě. ,,Ještě mi za to poděkuješ." Zamumlá. Nechci se radši ptát proč, jelikož se bojím, co by z ní vypadlo. Mám kulmou natočené vlasy do prstenů a právě si snažím nazout páskové boty. Zuzka mě pobaveně pozoruje vyruší jí zvonek. Polknu na sucho a cítím nervozitu, která mi projela momentálně celým tělem. Zuzka mě objala.
,,Neboj se je to jen Petr." Usměje se.
,,Ale, co když něco pokazím?" Znervózním.
,,Zopakuju ti to ještě jednou. Je to kluk, který ti řekl, že tě miluje dříve než by tě odtáhl do postele. Myslím si, že se nemáš čeho bát." Mrkne na mě, potom si mě prohlédne. ,,Už se z tebe stává velká holka. Jsem na tebe pyšná." Usměje se se slzami v očích.
,,Ne nemůžeš brečet ten make- up jsem nedělala, tak dlouho pro srandu králíkům." Řekne, když mi začnou oči slzet též.
,,Jsem ráda, že tě mám." Zasměju se.
,,Tak jo nebudem brečet v době tvých narozenin. Šup, šup obuj si je a přijď, ano?"
Vyskočí z kleku na nohy a odejde otevřít. Nasadím si boty a dojdu ke stolu pro kabelku do které si dám potřebné věci. Podívám se na sebe v odrazu zrcadla porovnám si šaty a poupravím vlasy. Nakonec se usměju. Je až neuvěřitelné, že teď stojím před zrcadlem navlečená v mini šatech s botami na podpatku v den mých narozenin, které budu trávit se svým klukem. Nadechnu se a pomalu vydechnu. Klapot poplatků je slyšet po celém domě, když scházím schody Petr se otočí mým směrem. Jeho pohled vypovídá o všech jeho myšlenkách, které se mu honí hlavou. S pootevřenými ústy sleduje, každý můj krok. Usměju se na něj a on mi úsměv oplatí.
,,Myslím, že teď ti dám..." Přeruší mě polibkem.
,,Jsi, tak nádherná." Zašeptá a já se usměju.

,,Užijte si to!" Křičí Zuzka mávající spolu s Calinem. Mávám jim na zpět.
,,Kam to jedeme?" Zeptám se zvědavě.
,,Neřeknu jinak by to nebylo překvapení." Hladí mě po stehně.
,,Asi bych ti o sobě měla prozradit jednu věc." Podívám se na něj se smíchem.
,,Jakou? Že nemáš ráda překvapení?" Zasměje se.
,,Jak to? Zuzka." Odpovím sama sobě. Bylo mi to hned jasné, kdo jiný než Zuzka.
,,Přesně, tak." Mrkne na mě. ,,Nasaď si to." Podá mi šátek.
,,Proč?" Zamračím se.
,,Neptej se tak blbě a udělej to." Zasměje se.
Zavážu si ho, tak abych ho měla na očích.

Po cestě se šátkem na očích jsem konečně dostala povolení na jeho sundání. Stály jsme v hotelovém pokoji. Na posteli seděl obrovský medvěd a kolem něj byly květy slunečnic.
,,Všechno nejlepší princezno." Zašeptá mi do vlasů Péťa. Bez jakýchkoliv zábran jsem se na něj vrhla a začala ho vášnivě líbat. Divím se, že neztratil rovnováhu. Přitiskl mě na stěnu pokoje a začal mě kousat do krku. Kouska jsem se do rtu, abych nerušila jiné lidi v hotelu svým křikem. Shodím ho na postel a sednu si obkročmo na jeho klín. Strhnu z něj košili. Bez ohledu na to, že mohla být drahá. Knoflíky jeden po druhém padají na zem spolu s košilí. Šokovaně mě pozoruje, ale vidím, že se mu to líbí. Rozepnu mu pásek i se zipem. Vezme mě za boky a já za chvíli, ležím na zádech, když se objeví nade mou svleče mi šaty, spolu s podprsenkou.
,,Jdeš do toho se mnou i přes to, že to bude bolet?" Podívá se mi do očí. Kývnu nervózně na souhlas a on se ďábelský usměje. Po každém přiřazení vydechnu. Mé nehty se zarývají do jeho zad. Chytím se prostěradla a zatahám. Pozoruju jeho rty, které jsou pootevřené. Při polibcích mu zkousnu spodní ret. Tahle noc byla nejlepší noc v mém životě. Všechen strach, nervozita a stres byly rázem, pryč. Pokaždé, když jsem sním je všechno jednodušší a lehčí.

-----‐---------------------------------------------------------------------
Je to tu🖤 Psala jsem, že nemáte čekat Padesát odstínů šedi 🌻 Trochu více jsem to zkrátila, ale doufám, že se i tak líbí 🖤

Chtěla jsem se vás zeptat jestli chcete, abych dala do příběhu kluky s Blakkwoodu, jako například...Doriana a Greye🖤 Samozřejmě by v příběhu byly i jejich texty z písní 🖤🌻 Ale nejsem si jistá, jestli chci míchat Rychlé kluky a Blakkwood do sebe a proto se ptám vás 🖤🌻

Děkuju 🖤🌻 Tak u další kapitolky 🖤🌻

Ráj plný slunečnic | Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat