Wstęp + streszczenie "Obliterati" (pierwszej części opowiadania)

2.2K 75 50
                                    

      Cześć i czołem, dzień dobry!

      Mamy nadzieję, że przez ten miesiąc się za nami stęskniliście, bo my za Wami cholernie! Jednocześnie cieszymy się, że zdecydowałyśmy się na tę przerwę: po drodze zaliczyłyśmy sesje na studiach, trochę spraw prywatnych, odpoczynek i zbieranie weny do tworzenia. Naprawdę było nam to potrzebne. Jednocześnie liczymy, że jeszcze nie zdążyliście o nas zapomnieć!

      Tak jak już zdradziłyśmy pod epilogiem Obliterati, druga część tej historii będzie nosić wdzięczne miano "Oraveritis". Nie martwcie się, pamiętamy, że miałyśmy to wyjaśnić, a więc: Oraveritis wzięłyśmy od określenia "prawda przepowiedni", czyli od "Oraveria", a potem lekko zmieniłyśmy to słowo, by lepiej brzmiało. Więcej zdradzić nie możemy, żeby nie zaspojlerować Wam tego, co się wydarzy, hihi, ale mamy nadzieję, że Wasza ciekawość choć po części została zaspokojona.

      Pozostajemy w składzie bez zmian: we dwie i tym razem już jako Melodia&Marina. Nazwę "maruderki" zostawiamy daleko za sobą, by całkowicie odciąć się od problemów, z którymi musiałyśmy zmagać się przy Obliterati i przez które o mały włos, już nigdy więcej nie powróciłybyśmy do tej historii. Przypominamy, że Melodia tworzy jako James i Harry, Marina jako Lily i Remus, a Syriusza bierzemy na zmianę!

     Myślimy, że nie musimy zapewniać, że Oraveritis będzie niosło kolejną dawkę emocji, zwrotów akcji i łez (tym razem może lekko z ograniczeniem tych spowodowanych wybuchami śmiechu, ale obiecujemy, że nasz huncwocki humor ma się świetnie!). Plany są bardzo ambitne i bardzo... odważne, mamy nadzieję, że tak jak w przypadku Obliterati, będziecie nas wiernie wspierać i motywować do działania swoimi komentarzami, a także gwiazdkami, choć nie kryjemy, że zapotrzebowanie na komentarze zawsze jest większe, haha!

      Dla osób, które nie czytały pierwszej części, a także dla tych, które czytały, ale chciałyby sobie odświeżyć pamięć, Marina stworzyła piękne streszczenie, zawierające najważniejsze informacje. Wstawiamy je poniżej, ale, wiecie, tak po prawdzie to zachęcamy do przeczytania Obliterati, bo żadne streszczenie nie odda tego, co się tam działo!

      Wszystko zaczyna się, gdy poszukując informacji na temat jak zdjąć zaklęcia z domu Potterów w Dolinie Godryka, by móc tam spokojnie zamieszkać, Harry odnajduje w gabinecie dyrektora Hogwartu pewną tajemniczą książeczkę zapisaną runami. Dzięki pomocy Hermiony, która zajęła się tłumaczeniem, odkrywa, że książeczka ta jest kluczem do wskrzeszania zmarłych. Mimo braku kilku kartek i błagań Hermiony, by tego nie robił, Harry decyduje się na próbę wskrzeszenia swoich rodziców i Syriusza. Według zapisów w książce sporządzają odpowiednie eliksiry, które mają wskrzesić zmarłych w trakcie pełni, a które Harry decyduje się wypić, by znów zobaczyć swoich bliskich. Choć wydaje się to zupełnie szalone, udaje mu się okpić śmierć i staje oko w oko z Jamesem, Lily i Syriuszem. Ci, choć zaskoczeni i przerażeni, z radością przyjmują dar od losu, jakim jest powrót do życia.

      Potterowie i Syriusz udają się do Doliny Godryka. O dziwo okazuje się, że z chwilą ich powrotu do życia wszystkie zaklęcia ochronne przestały ciążyć na ich domu, lecz ten wciąż był zaniedbany, pogrążony w kompletnej ruinie. Chcąc zacząć wszystko od nowa, postanawiają go wyremontować, by móc znów tutaj zamieszkać i cieszyć się życiem. Najpierw jednak czeka ich zderzenie z rzeczywistością, a raczej spotkanie z ludźmi, którzy szybko dowiadują się o ich powrocie do życia. I tak jak ich dawni znajomi i przyjaciele nie potrafią powstrzymać łez radości na ich widok, tak prawie całe społeczeństwo czarodziejów wydaje się być przerażone mocą, która pozwoliła im znów żyć. Okazję tą próbuje wykorzystać Rita Skeeter, szykując się na kolejny kłamliwy artykuł, jednak wykorzystując swoje huncwockie umiejętności James i Syriusz skutecznie ją zastraszają, doprowadzając do tego, że Rita na łamach Proroka Codziennego oficjalnie ich przeprasza. Z czasem ludzie zaczynają akceptować obecną sytuację, a wskrzeszeni powoli wracają do normalnego życia, spędzając czas głównie na odnawianiu domu Potterów, zaś Harry przygotowuje się do kolejnego wskrzeszenia.

OraveritisOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz