အခန္း (၂၆)
“ ေရာက္လာျပီလား က်ဴး ”
“ ဟုတ္။ အစ္ကို ”
“ လမ္းခရီးေရာ ဘယ္လိုလဲ။ လာရတာ အဆင္ေျပလား ”
“ ေျပပါတယ္။ သေဘၤာ မလြတ္ေအာင္ အခ်ိန္ေတာ့ ႀကိဳကိုက္ၿပီး ထြက္ရတယ္ ”
“ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ က်င့္သားရသြားမွာပါ ”
က်ဴးကို အလုပ္ခန္႔ထားတဲ့ သူေဌးက ျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ ႏႈတ္ဆက္လာတယ္။ ၀န္ထမ္း အေရအတြက္ နည္းနည္းနဲ႔ တိုက္ခန္းက သံုးလႊာမွာ ျဖစ္တယ္။ သူေဌးက လူငယ္ဆန္တယ္။ လြတ္လပ္ ေပါ့ပါးသေယာင္ ထင္ရတယ္။
" အစ္ကို႔ နာမည္က ေက်ာ္သူရ။ ဒီမွာေတာ့ အကုန္လံုးက ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွလိုပဲ။ က်ဴးလည္း စိတ္သက္သာသလို ေန ”
“ ဟုတ္ ”
“ က်ဴး ေရာက္ၿပီဆိုေတာ့ အလုပ္ သေဘာတရားေလး နားလည္သြားေအာင္ အစ္ကိုတို႔ ရံုးအေႀကာင္းနဲ႔ စၿပီး မိတ္ဆက္တာေပါ့။ လာၾက။ မင္းတို႔ကိုလည္း တစ္ခါတည္း ျပန္ေႏႊးၿပီး ေမးမယ္ ”
စာ႐ြက္ျဖဴျဖဴ တစ္ထပ္နဲ႔ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္း ကိုင္ၿပီး စားပြဲေရွ႕က ခံုမွာ ဝင္ထိုင္တယ္။ တျခား ဝန္ထမ္းေတြကိုလည္း ရင္းရင္းႏွီးႏွီး လွမ္းေခၚတယ္။
က်ဴးနဲ႔အတူ ေယာက်္ားေလး သံုးေယာက္က မတ္တပ္ရပ္ၿပီး လိုက္နားေထာင္ဖို႔ ျပင္တယ္။ အေဖာ္အေပါင္းေလးနဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုမိုက္သြားတယ္။
ဘာနဲ႔တူလဲဆို ငယ္ငယ္က ဆရာမ စာရွင္းျပခ်ိန္ နားေထာင္ေနတဲ့ ကေလးေတြလိုပဲ။ မတူတာက က်ဴးတို႔က ကေလးေတြ မဟုတ္ေတာ့သလို သူေဌးကလည္း ဆရာ ျဖစ္မေနဘူး။ ဘဝက သတ္မွတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ဆိုေပမဲ့ သူ႔နည္းသူ႔ဟန္ေတာ့ လည္ပတ္ေနတာပဲ။" အစ္ကိုတို႔ဆီမွာက Note book, Calendar, Menu card, Name card, Luggage tag, Meeting folder နဲ႔ လက္ဆြဲအိတ္ေတြ အထုတ္ မ်ားတယ္။ Printing နဲ႔ ပတ္သက္တာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား လုပ္တယ္။ Printing မွာမွ အစ္ကိုတို႔ အဓိက လိုက္တာက Offset နဲ႔ digital။ Offset ကို အျပင္မွာ ရိုက္တယ္။ Sticker နဲ႔ Vinyl ေတြဆို ကိုယ္တိုင္ ထုတ္တယ္။ Sticker မွာ အမွိန္၊ အေျပာင္နဲ႔ ေရာင္ျပန္ဆိုျပီး သံုးမ်ိဳး ရွိမယ္။ P.O (purchase order) တက္လာရင္ အရင္ဆံုး design confirm လုပ္ရတယ္။ Design ပိုင္းကို အစ္ကို ကိုင္တယ္။ Confirm ျဖစ္ျပီဆို စကၠဴ၀ယ္တာ plate ထုတ္တာေတြ စလုပ္တယ္။ သံုးမယ့္ စကၠဴအမ်ိဳးအစားကိုလည္း အမွားအယြင္း မျဖစ္ေအာင္ ဂရုစိုက္ရတာေပါ့။ ဓါးျဖတ္၊ ေကာ္ကပ္၊ ခ်ိဳးတာနဲ႔ Binding ကို အျပင္မွာပဲ အပ္တယ္။ QC နဲ႔ packing ၿပီးရင္ ပစၥည္း ပို႔လို႔ ရၿပီ။ အရင္ဆံုး ဒီအႀကမ္းဖ်င္း သေဘာေလာက္ သိထားရင္ ရျပီ "