UWAGA! Jeśli tkwisz w stereotypach i nie chcesz a nawet nie zamierzasz z nich wychodzić to nie czytaj!(nie, nie ma lemomonków)
Krótkie przedstawienie postaci
- Polska. Niska około 160cm dziewczyna w wieku 19 lat
- Niemcy. Umiarkowany wzrost około 180cm chłopak w wieku 20 lat.
- Rosja. Z lekka wysoki 190cm chłopak w wieku 20 lat.
- Japonia (jeb*ć stereotypy) dziewczyna 170cm w wieku 19 lat.
Otworzyłam zmęczone oczy czując promienie słońca na mojej twarzy..
- trzeba wstać - powiedziałam sama do siebie niechętnie wstając z łóżka i przeciągając się.
Udałam się w stronę drzwi od mojego pokoju. Zatrzymałam się tuż przed nimi.
- Lepiej wezmę ubrania od razu nie będę przecież chodzi po pięć razy - pomyślałam cofając się w stronę szafy.
Wyjęłam z niej trochę za duży na mnie beżowy sweter, czarne dresowe spodnie i bieliznę. Udałam się do łazienki, która znajdowała się niedaleko mojego pokoju. Weszłam do środka i zdjęłam z siebie piżamę po czym ubrałam się w zabrane przezemnie przed chwilą ubrania.
Rękę wyciągnęłam w stronę szczoteczki do zębów tym samym biorąc ją do ręki. Wzięłam również pastę do zębów i powolnym ruchem ją wyciągnęłam z tubki.
( . . . )
Wyszłam z domu.. udałam się w stronę szkoły.
- znów do tego piekła.. - pomyślałam idąc chodnikiem.
W mojej głowie krążyły przeróżne myśli.. Co tym razem odwali Rosji? Czy Japonia znów dostanie jakiejś nerwicy i rzuci się na niego?
Myślałam również i ważniejszych rzeczach.. Czemu chodzimy do akurat tej szkoły..?
Czasami nie wiem czy mam się cieszyć z tego, że jestem w tej klasie czy bardziej płakać..
W pewnym momęcie zauważyłam, że jestem już przed szkołą.. Jakim cudem nie zauważyłam tych trzydziestu minut? Nie ważne.. powinnam teraz tam wejść.. dobra
- Raz, dwa, trzy - powiedziałam do siebie w myślach po czym nacisnęłam klamek do drzwi wejściowych.
Do moich uszu dotarły krzyki i rozmowy mnóstwa osób. Już chciałam zawrócić ale w tym momęcie usłyszałam głos mojej dobrej koleżanki.
- Siemka! - powiedziała idąc w moim kierunku Japonia.
Była ubrana w ciemno różową bluzę i czarne szorty.
- cześć - powiedziałam uradowana widokiem koleżanki.
Udałyśmy się w stronę naszej sali lekcyjnej. Na drugim piętrze zawsze jest ciszej. Na tym piętrze znajdowało się tak naprawdę z pięć osób łącznie z nami. Przy naszej sali stali Niemcy i Rosja.
Niemcy ubrany był w biały T-shirt i jeansy
Rosja natomiast miał na sobie spodnie dresowe, przewiązany w pasie dres i również biały T-shirt tylko jego koszulka miała niebieskie prążki.
Ja, Japonia, Rosja i Niemcy jesteśmy swego rodzaju grupką przyjaciół.
Rosja - ten jeden, który organizuje imprezy, jest najlepszym przyjacielem Niemcy
CZYTASZ
one shoty i lemony z Countryhumans
Fanfictiontutaj będę wstawiać wszystkie Lemony oraz one short Jakie napisze ( ͡° ͜ʖ ͡°) 1 miejsce w countryhumanxreader 3.10.2020 1 miejsce w Łotwa 20.12.2020 1 miejsce w Dania 29.12.2020 1 miejsce w amepol 18. 01. 2021