C̃H̃ÃP̃T̃ẼR̃ 13

900 53 2
                                    

Maybe ayat liaz akan berlainan sebab...dah lama tak menulis TwT...lupa habis. Gomenasai! N ada separuh my friend yang tulis so...kalau ada typo semoga faham faham sendiri ( ͡° ͜ʖ ͡°)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Selepas memanggil 4 ekor manusia...sekarang qresya perlu memanggil gempa pula.

'Tok tok Tok'

(Do you want- ehek tiber)

"Abang gempa...masa untuk makan malam."kata Qresya yang tengah menunggu gempa keluar.

Gempa dari tadi di dalam dunianya (?) kini tersedar akibat ketukan pintu (?) dari qresya. "Ah ya ya...nanti abang turun ye"

"Okey!"Qresya turun dan pergi ke meja makan.

S
K
I
P

T
I
M
E

Mereka semua termasuk gempa duduk di meja makan yang bersaiz korang fikir la sendiri...Liaz dah merajuk dengan mak cik google :V. Keadaan dimeja makan itu...sepi...sunyi..hanya dengar bunyi sudu garfu,sehingga la elisa mendapat idea untuk memulakan pembicaraan untuk tidak mensunyikan keadaan.

"Well,jom kita berkenalan nak?"tanya Elisa tanpa salam (Liaz:ehek).Elisa memandang ke arah kiri dan kanan dia,dia dapat lihat semua buat tak heran (tak kesah). Elisa pun naik angin tapi dia tak nak marah mereka kerana dihadapan tetamu (gempa) jadi mula perkenalkan diri sendiri.

"baik la aku mula dulu ye"kata Elisa sambil sambil menjeling budak-budak yang memulaukan diri nya tadi"nama aku Elisa Qistina"(??:perrr sedap nama)

Nama: Elisa Izumi

Nama panggilan: Elisa

Umur:18 tahun

Kebolehan:senang cakap/boleh buat semua kerja di rumah(??:suri rumah)

Sifat: keibu-ibuan

"done sekarang"Elisa memandang ke arah qresyah.

Qresyah membuat muka macam "OwO" dan menunjuk ke arah diri sendiri.Elisa menangguk, Qresyah membuat muka macam ni"-3-" lalu bangun sebab dia kan pendek jadi dia kena berdiri atas kerusi la "nama Qresyah, Syaza Qresya Lidina"

Nama: Mariko Qresyah

umur: 6 tahun

kebolehan: pukau orang dengan muka comel dia

sifat:(??:author knp kosong?)

Selepas Qresyah pekenalkan diri Kai yang berada di hadapan Qresyah terus bangun dan berkata"Kai kenyang pulak"dan terus pergi ke dapur.

semua kecuali gempa melihat kai seperti"ehk dasar tak guna". gempa pula berasa heran kenapa diorang tengok kai macam nak makan budak tu jerr.Gempa hanya melihat sahaja kerana dia masih kekok berada di dalam rumah baru and family baru (bagi gempa kawan??) (??:aku tk tau ape yg auther tulis) Elisa yang baru sedar dari lamunan dia yang hendak membunuh kai kini menghemrm dan yang lain terus tersedar dari lamunan yang sama apa yang Elisa lamun kan tadi

"yang tadi tu kai dia.....tak berguna"kata Elisa sambil melihat ke arah dapur

Kai yang terdengar perbualan Elisa itu terus keluar dari dapur dan dan pergi ke meja makan "sape kata aku tk berguna?"

"aku...apehal?!"

"aku berguna k!"

"ape keguna kau?"

"kegunaan aku erk-"

"hmmm dah la kenal kan diri"

"ye la nama aku Kai"

(10/1/2021 Hanis:kai ape? kai bahar?

29/4/2021 Liaz:sape ko pandai pandai ubah nama oc aku?!)

Nama penuh:kazua kirou (atau anda boleh panggil dia kai bahar (/-(エ)-\))

Nama panggilan:kai

Umur:16 tahun

Kebolehan:(tak de kut)

Sifat:gila,acah,swag

Selepas kai perkenalkan diri, dia duduk balik tempat dia makan dengan selambernya. Semua orang kecuali gempa melihat dia tajam macam 'tunggu kau lepas habis makan ni'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YAHUUUUUUUUUUUUUUUU I BACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK sorry sebab tak update....im so so soryyyyyyyy....next chapter akan update pada minggu hadapan....or minggu lagi sekali...sebab liaz ada exam...so harap harap liaz boleh update pada minggu hadapan

so harap harap liaz boleh update pada minggu hadapan

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Liaz kongsi art liaz....kenma so cute....if korang nak tengok art art liaz...korang boleh ke ig liaz @/put_liazz88....nanti liaz update lagi banyak art

Janna...author liaz out(。・ω・。)

w̃ẽ M̃ĩs̃s̃ ỹõũ [gempa] (Discontinued) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang