הרגשות מתבהרים《8》

610 46 10
                                    


"מה?" הרמתי את הראש והסתכלתי על לג'אנגקוק... רק שהוא לא היה שם, כוח לקום לא היה לי כאבו לי עדיין הרגליים, אז סובבתי את הראש לצדדים מנסה לראות אותו איפה שהו, אבל הוא נעלם, לא רציתי שהוא יעלם לי.. שוב,
אני אוהב להיות בסביבתו.. ועוד דבר מוזר.. שאני לא יודע למה, באתי לקום, אבל אז, הרגשתי שמישהו מרים אות על הגב, תפסתי אותו חזק, מפחד ליפול העיניים שלי היו עצומות לא העזתי לפתוח אותן... אבל אז שמעתי קול זה הקול של ג'אנגקוק, העזתי לפתוח עיניים, ראיתי אותו הוא החזיק אותי כאילו הייתי ילד קטן שלא שוקל כלום.

"מה אתה עושה?" שאלתי מנסה להבין למה הוא מרים אותי "אמרת שאין לך כוח ללכת אז.. הנה אני מרים אותך" אמר ורק הידק את אחיזתו בי "אבל אני כבד אתה לא-.." הוא קטע את דברי "אתה כבד? ממש לא אתה הדבר הכי קל וחמוד בעולם!"
"אהה-" באתי לענות לא אבל אז קלטתי מה הוא אמר.. הוא קרא לי חמוד, אני חמוד בעיניו, שתקתי לא העזתי להגיד כלום.

נשענתי עליו הרגשתי בטוח איתו.. כאילו אף אחד בעולם לא יכול לפגוע בי עכשיו, הייתי כל כך קרוב אליו, השפתיים שלי היו נגיעה מהצוואר שלו.. והריח, שפשוט נשפך ממנו, וואי הוא היה חלומי, יכולתי לחיות רק מהריח הזה, הסנפתי אותו שוב שוב, ואז נזכרתי, הוא מרים אותי, הוא רואה מה שאני עושה, והוא בטח שם לב שהסנפתי אותו ישר שנזכרתי בזה הפסקתי.

"טוב הגענו" אמר והוריד אותי מהגב שלו, ירדתי בשקט לא העזתי להגיד כלום, הייתי עדיין מובך,
התקדמתי כמה צעדים כדי לראות לאן הגענו, ופתאום ראיתי חושך והרגשתי ידיים על העיניים שלי.. "היי ג'אנגקוק מה אתה עושה?" שאלתי לא מבין "חכה רגע אני רוצה להראות לך משהו" אמר "מה זה?" שאלתי ישר "משהו חכה בסבלנות"
"אבל אני רוצה לראות מה זה" המשכתי להתווכח  "רגע עוד שניה הגענו, ו...הנה תראה" הוא אמר והוריד את ידיו מהעיניים שלי... וראיתי.. ראיתי מפל שזורם לו באופן ממכר, ושמש שנמצאת בידיוק במקום הנכון בשמיים.. זה היה מקום פשוט מושלם, היה שם את כל הדברים שאני הכי אוהב, את המפל הכי יפה שיש, מזג אוויר בידיוק במפרטורה הנכונה, והיה שם אותו.. את ג'אנגקוק.. הרגשתי איתו כל כך נעים כאילו אני יכול לבלות איתו חודשים שלמים ולא ימאס לי ממנו אני.. חושב שאני מרגיש אליו משהו.. שניה אבל.. מה אם הוא לא מרגיש לגבי כלום?
אוף איך בא לי כבר להגיד לו את זה אבל אני מפחד, מפחד מהתגובה שלו, הרי למה לו לאהוב אותי בכלל? אני סתם איש רגיל ופשוט, לא כמוהו הוא אדם זאב, הוא חזק, מוכשר, חטוב.. אין לו למה לאהוב אותי.. ורגע אולי הוא בכלל סטרייט?? אני חושב שהו-..

"טאהיונג?" שמעתי את ג'אנגקוק אומר וחזרתי למציאות "אממ מה?" עניתי לו "לא כלום פשוט לא דיברת, והסתכלת עלי הרבה זמן אז.. קראתי לך" הוא אמר ושם את ידו על העורף עם פרצוף מתבייש "אה אוקיי"
הסמקתי ושמתי את ידיי על פרצופי כדי ג'אנגקוק לא יראה, לא יכולתי שהוא יראה אותי מסמיק הוא יחשוב שאני ילד קטן שמובך מכל דבר, ואני לא רוצה שהוא יראה אותי ככה בתור בן אדם קטן וחלש, הוא בטח ישנא אותי.. כי הוא איש זאב והוא בטוח לא אנשים חלשים כמוני.

"היי טאהיונג אתה מסמיק? למה אתה שם את הידיים על הפרצוף שלך? תוריד אותם" הוא אמר ושמעתי אותו מתקרב לעברי "ממ" אמרתי ונדתי את הראש לשלילה.. "אני לא רוצה שתראה אותי ככה! ולא אני לא מסמיק" אמרתי והסמקתי יותר מהשקר שלי "אתה כן אני רואה" אמר ושם יד על היד שלי מנסה להוריד אותה מהפרצוף שלי בעדינות,
אני ישר נתתי לו.. בלי לשים לב למה שאני עושה בכלל.. לא חשבתי על זה.. ת'אמת שלא חשבתי על כלום רק על היד שלו שנוגעת בשלי, לא האמנתי שמגע יכול להיות כל כך רך, נעים, וממכר.

אחרי שהוא הוריד יד אחת מהפרצוף שלי הוא החזיק גם את השניה והוריד אותה, הוא הסתכל על הפרצוף שלי בזמן ששתי ידיו מחזיקות את שלי, הוא התקרב, התחלתי להריח את הריח שלו שוב מרוב שהיה קרוב.. עצמתי עיניים ואז הרגשתי את זה, הרגשתי את השפתיים שלו על השפתיים שלי, הייתי מופתע, לא הצלחתי לזוז אבל הן היו כל כך נעימות אני יכול להרגיש אותן שנים, המגע החם שלו.. הריח הממכר בטירוף.. לא יכולתי עכשיו, כבר ידעתי בוודאות, אני אוהב אותו!

אז.. כן פרק שמיני,
אני יודעת שאני מעלה פרק אחרי מלא זמן.. פשוט אני רוצה להוציא מהפרק את הכי טוב שאני יכולה, ולא יהיה סתם איזה משהו
אז.. תגובות? שאלות? מה אתם חושבים על האהבה של טאה לקוקי?
למה טאהיונג לא הפך להיות איש זאב כשקוקי נשך אותו?
קיצר אז כן אם משהו לא טוב או מובן בסיפור אני אשמח שתגידו לי ואני אתקן
שלכם mx2💜

my wolf boyfriend. taekookWhere stories live. Discover now