החקירה מתמשכת {12}

455 34 6
                                    

נ.מ ג׳אנגקוק.

כמה ימים עברו מאז שנשכתי את טאהיונג? חשבתי שואל, וגם עונה לעצמי, בערך חודש זה מוזר, אני לא מבין למה הוא לא נהפך לזאב, או אפילו מתחיל להשתנות, לא שזה מפריע לי אני אוהב אותו בידיוק כמו שהוא, אבל זה סתם מוזר ולא הגיוני, לא הייתי רגיל שדברים כאלה קוראים, אני שואל את טאהיונג איזה שלושה פעמים כל יום, בצ׳ט שלנו אם הוא מרגיש טוב, או שהוא שומע חזק יותר, אבל לא שום דבר לא קורה איתו,זה כאילו הוא אף פעם לא ננשך, זה סתם מחשבה רחוקה ושאלה שלא מבינים, אבל זה לא עוזב אותי, אולי בי יש משהו רע? אולי לא נשכתי אותו טוב? ככה עוד אלפי שאלות צצו לי והחלטתי לשאול את נאמג׳ון, הוא חייב לדעת את התשובה, הוא חכם בטירוף!

קמתי מהספה שישבתי עליה בבית פתחתי את הדלת ויצאתי לנאמג׳ון, זה חמש דקות הליכה אז לא הייתי צריך להתארגן הרבה. במושבה שלנו ביער יש איזה עשרים בתים והכל קרוב להכל, אז זה נחמד וכיף, לאומת זאת שנגמר הירח מלא, יש כאלה שחוזרים לבית שלהם בעירה שקרובה ליער, אבל יש גם אנשי זאב כמו האלפא למשל, שנשארים תמיד ביער, ואז כולם רחוקים.

בליל ירח מלא, אנחנו האנשי זאב הכי חזקים ובעלי עוצמה, למרות שיש כאלה שיקראו לנו מסוכנים, ואני חצי מסכים איתם, כי אחרי הכל, כל בן אדם או משהו חיי שנראה באותו הלילה, אנחנו נחתוך לגזרים, אבל בגלל זה אנחנו, כל האנשי זאב של הלהקה שלי נשארים ביער, בירח מלא, גם כי זה טוב לחיות שאנחנו הורגים, ככה יש לנו אוכל, וכן זה דוחה לחשוב על זה, וגם שלכאן אף בן אדם לא יתקרב, המושבה שנו נמצאת בחלק הכי רחוק ואפל ביער בשביל שלא יתקרבו, ואני שמח על זה, אבל לומדים איך לשלוט על בדחף הזה שהירח מביא לנו, אז יש לנו להקה דיי רגועה כי רובם שם כבר יודעים איך לשלוט על עצמם בירח מלא, אז הם פשוט מסתגרים בבית שלהם, ומחכים שיעבור הלילה, אני, עדיין לא יודע לשלוט בעצמי לגמרי, היו כמה פעמים שהצלחתי אבל זה לא בא לי בקל, הייתי צריך לדקלם שלושה דברים שיש להם סדר קבוע, וזה עוזר, למשל כמו, שמש, ירח וכוכבים, או שיש כאלה שמדקלמים את: אלפא, בטא ואומגה, זה סדר מסוים של האנשי זאב, אלפא זה הכי חזק בכל להקה, כמו שיש לנו פה, בטא, זה בן אדם שננשך מאיש זאב, ובעצם הוא הופך לזאב גם, אומגה, זה הסוג הכי פחות נפוץ, זה שני אנשי זאב, בדרך כלל תאומים, שיכולים להתחבר לישות אחת גדולה, וביחד הם דיי חזקים, לא יותר מאלפא, אבל עדיין הם חזקים יותר מאנשי זאב, אפילו מכמה ביחד, אבל יש גם חולשה לאומגה, שלבד, כל אומגה לבד בלי התאום או החצי השני שלו, אפשר להביס אותם דיי בקלות.

הגעתי לנאמג׳ון, דפקתי על הדלת ונכנסתי, ככה זה אצלינו בחבורה כל אחד פשוט דופק ונכנס וזה בסדר, עמדתי בפתח וראיתי את נאמג׳ון יושב בספה וג׳ין לידו, הם דיברו קרוב, דיברו ממש ממש קרוב ולא היה לי בעיה עם זה פשוט לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, הם באו להיתנשק, וכן זה היה צפוי הם מאוהבים אחד בשני כבר שנים אני שמח שהם עשו עם זה משהו, ״אחמ אחמ״ גיכחתי והם הפנו אלי מבט מבוהל, ראיתי אותם מסמיקים ונעמדים מיד, מתרחקים כמה שיותר, הרגשתי גם את עצמי מובך שהפרעתי לסיטואציה והפערתי את השקט הארוך, ״אממ סורי שהפרעתי ככה פשוט נאמג׳ון יש לי שאלה, על איזה משהו, אכפת לך?״ שאלתי נכנס מתקדם אליהם ״אה כן כן בטח״ אמר וראיתי שהוא עדיין עמד מתוח ״אל תדאגו, אני לא אספר לאף אחד״ ישר שסיימתי להגיד את זה, ראיתי את ההקלה בעיניים שלהם ״אבל לפני הנושא הזה שלכם, נאמג׳ון אתה חייב לעזור לי״ המשכתי להגיד אחרי שהם לא דיברו, ״אוקי.. אבל במה?״

my wolf boyfriend. taekookWhere stories live. Discover now