。 •́ ✿ ( 09 ) ✿ •̀ 。

24.3K 535 92
                                    

💋💋💋

Pintu bilik yang terbuka dari dalam mengamit senyuman manis Gina. Amri yang baru selesai mandi memandang Gina di hadapannya.

"Good morning!" Gina berjengket mahu mencium pipi Amri namun tidak kesampaian apabila Amri mengelakkan dirinya dari di cium Gina. Amri mengalihkan mata ke arah lain sambil mengeringkan rambutnya yang basah dengan tuala kecilnya.

"Reallyyyy? You elak ciuman i?!" Gina bercekak pinggang, dia tidak percaya yang Amri elak ciuman dia?! Masih merajuk mengenai hal malam tadi?

Amri diam dan kembali masuk ke dalam biliknya. Gina tersenyum sinis, geram pula dia dibuatnya apabila Amri melayannya sebegini. Laju dia membawa tubuhnya masuk ke dalam bilik Amri. Pintu bilik di tutup dan dikunci!

Jam di pergelangannya di lihat, baru mahu menginjak 7:30 pagi. Ada setengah jam lagi untuk turun ke bawah breakfast bersama keluarga Amri.

Gina mengerling Amri yang sedang menyarung brief membelakanginya.

Senyuman sinis terbentuk di bibir mungil Gina. Ikatan rambutnya dilepaskan. Rambut panjangnya diuraikan dengan jari panjangnya dan di alih ke bahu kanannya. Kemeja hitam milik Hanim di bukanya butang satu per satu sambil kakinya mendekati Amri.

Amri yang perasan kehadiran Gina di hadapannya terus mengalihkan matanya memandang katilnya yang berselerak belum dikemasnya. Tangannya membutang seluar jeans di pakai.

Air liur di telan kelat apabila haruman wangi Gina singgah di rongga hidung. Wangian yang selalu menghantui dan mengodanya setiap masa. Wangian kegemarannya. Sedaya upaya Amri menahan dirinya jatuh dalam godaan Gina.

Gina menahan ketawanya melihat wajah kemerahan Amri. Leher Amri dirangkulnya dan menarik dagu Amri, memaksa lelaki itu memandangnya. Apabila mata Amri singgah pada tubuhnya yang mendedahkan bra lace merah terus Amri terpaku.

Gina menyembunyikan senyuman, bukan susah mahu mengoda Amri. Tunjuk sikit sudah jatuh ke dalam pelukannya.

Amri memejam matanya, nafas ditarik dalam. No, jangan tergoda! Kau bayangkan depan kau ni kayu.

Amri berdehem, lalu berpusing meninggalkan Gina sambil menyarung t-shirtnya.

Terbuntang mata Gina dengan Amri. Whattt?!

"Amri!" Gina berlari dan menarik lengan Amri. Entah mana silapnya mereka berdua terjatuh ke atas katil dengan tubuh Gina menghempap Amri.

"Auch, you nak bunuh I ke?" Amri merengus dalam sakitnya.

Terkebil – kebil mata Gina merenung Amri di bawahnya. Air liur di telan kesat.

"Turun dah? Gina mana?"

Hanim terbungkam mendengar persoalan ibunya. Bukan Kak Gina keluar dulu ke tadi?

"Err, ada dekat atas. Tengah bersiap nanti dia turunlah,"

Hanim mengerling tingkat atas, sah kak Gina dengan abangnya!

"Mummy! Jap eh, nak ambil handphone jap!" Terus Hanim berlari naik, bilik abangnya dituju. Ish! Dorang berdua ni kan! Kalau tak buat dia huru hara tak boleh ke!

Pintu abangnya diketuk berkali – kali, "Abang buka pintu sekarang juga!"

"Ish apa k-"

Terus Hanim menolak tubuh abangnya di depan pintu itu, "Oh my god! Apa korang tengah buat ni?!" Mahu pitam rasanya melihat keadaan kak Gina di atas katil abangnya dengan tubuh terdedah.

Amri menjeling reaksi over adiknya itu, "Tak ada buat apalah," Tubuh Hanim ditolak keluar dari biliknya. Memang benar, mereka tidak berbuat apa – apa pun cuma ciumm sikittt je heheh.

TEASEWhere stories live. Discover now