"الفصل الثالث والعشرون"

47.4K 2.9K 637
                                    

مع اني قايله ان الفصل هيبقا بعد الساعه 12 والي ميلحقوش يشوفه اليوم التاني الصبح بس عارفه انها وسعت مني النهارده شويه واتأخرت وعشان كدا معوضاكم بفصل كبييييرررر واحداث لوز اللوز.. 😂💕.. ولما تقرأوا هتعرفوا ليه اتأخرت وهتقدروا فعلاً ان الفصل كان مرهق جدا وفيه كميه احداث معقده وعشان كدا فضلت اشتغل عليه لحد وقت متأخر ..😇💕

……………………………

كانت الصدمه حليفتها فظلت تنظر له ببلاهه ليبتسم هو بعدما ادرك صدمتها فأقترب منها طابعاً قبله فوق وجنتيها هامساً بجانب اذنها..
 : جميلتي انتي دلوقتي شايله في بطنك ابنِـنـــا..!!

لم يكن بينها وبين التعقل وصال فأخذت تهز رأسها بعدم فهم لا تعلم اعدم فهم لكيفيه حدوثه وهم من جنسيين مختلفين وهي كانت شبه متأكده انه لن يحدث ام عدم فهم لمدي فرحتها فهي لم تصل لذلك المقادر من الفرحه من قبل..!!

_: ابننا؟!!!  نطقتها بينما توسعت حدقتها..
_:طب.. طلب.. ازاي؟!! انا مش فاهمه يعني.. ااا

تنهد بثقل : جميله..
ثم تابع حين صمتت ونظرت له في تساؤل :
انا فاهم انتي بتفكري في ايه ..
ازاي.. مش كدا؟!

ألتزمت الصمت فتابع هو : ده السؤال الي بتفكريه فيه.. ازاي.. ازاي ده حصل مش كدا؟

هزت هي رأسها في صمت ليحتوي هو كفيها بينما قال: احنا اه من جنسين مختلفين بس متنسيش اني ما معملتش كدا وانا جوا جسمك  وانتي متعرفيش..!!
كان ممكن الي حصل بينا يحصل بس منغير ما حتي تعرفي ومكنش هيبقا في بيبي ساعتها..
ليحاوط وجهها بيده قائلاً بصوت متحشرج صادق
: بس ده كان هيتعبك بعدين .. كنتي هتحسي بأرق وعدم راحه ، وبعد فتره كان وجع جسمك هيبدأ يظهر ومكنتيش هتبقي عارفه السبب بس في نفس الوقت مكنتيش هتستحملي..!!

حاول استبيان مشاعرها من عينيها ولكنها كانت خاويه تنتظر المزيد فتابع بينما لم يترك كفيه وجنتيها الممتلئة ببراءة بل و اخذ يحرك عليها اصبعه بحنان : بس انا مقدرتش اعمل كدا يا جميلة.. مقدرتش اوجعك..!!
ومقدرتش امنع نفسي عنك .. خرجت كلماته بدون حيله بينما زفر بضيق عندما تابع  : مع اني كنت عارف اني لما ابقا في صورتي البشريه ويكون بعلمك ورضاكي ده هيخلي الموضوع ياخد شكل طبيعي كأي اتنين من جنس بعض وكنت عارف ان في احتماليه يكون في بيبي..!!
حاول الهروب بنظراته حينما قال بغموض : سامحيني يا جميله..

عقدت حاجبيها بإستغراب من تأسفه فعلي ماذا يتأسف الان وما هذا الغموض الذي تسيد حديثه..!! حينها فهمت تلك النظرات جيداً التي كان يرمقها بها من ساعه استفاقتها..!!
هنا واستشفت الخوف في نظراته  والأسي والذي قد غلبوا علي الفرح لتصيبها تلك النظرات في مقتل..!!

_: انا كنت عايزه اعرف ازاي عشان افهم مش اكتر مش عشان انا معترضه علي البيبي..!!
بالعكس انا عمري ما حسيت اني فرحانه كدا..!!

عِشـقُ أمِير الجَـان | Elves' prince's adorationWhere stories live. Discover now