⚊⚋⚊⚋⚊⚋◸ᴛᴇɴ◿⚊⚋⚊⚋⚊⚋

211 18 112
                                    

Aku hanya mendiamkan diri di dalam kereta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku hanya mendiamkan diri di dalam kereta. Tak berani bersuara.

“Tuan muda Bang, kita dah sampai.” kata pemandu peribadi lelaki itu. Oh yeah, aku tak kenal lagi lelaki yang mengambil aku sebagai mistress dia.

“Babygirl, let’s go.” katanya lalu keluar dari kereta. Aku hanya akur lalu keluar dari kereta. Mulut aku masih terkunci lalu mengekorinya dari belakang.

“Selamat kembali, Tuan muda Bang.” kata maid ii di situ.

“Hmm boleh tak awak bawakan babygirl saya ni ke dalam bilik di sebelah bilik saya?” soalnya kepada salah seorang maid di situ.

“Baiklah.” kata maid tersebut. Lelaki itu memandang ke arahku. Aku hanya menunduk.

“Kau naik bersihkan badan. Lepas tu, datang ke bilik aku.” katanya lagi lalu naik ke biliknya. Aku mengikuti maid yang ditugaskan.

“Bilik cik disini.” kata maid itu. Aku hanya mengangguk.

“Terima kasih.” kata aku lalu masuk ke dalam bilik. Aku meletakkan barang ii aku di atas lantai dan duduk di atas katil.

“Boleh tahan besar jugak bilik aku ni.” monolog aku sendirian. Aku mengemas pakaian aku di dalam almari dan mengambil tuala untuk mandi.

Setelah selesai mandi, aku pon memakai pakaian untuk tidur. Nasib baik dia ada pajamas satin. Kalau dia suruh pakai nightdress, mampus aku.

Tiba ii, ada bunyi ketukan pintu di sekitar aku. Ianya bukan dari pintu utama, tetapi ada satu lagi pintu yang aku tak tau fungsinya.

Bunyi ketukan kedengaran lagi. Aku berjalan ke arah pintu tersebut dan membukanya.

“Lambatnya babygirl ni. Lama daddy tunggu.” katanya. Aku mengetap bibir. Bilik aku dengan dia bersambung ke?

“Urmm maaf, s-saya tak tau bilik kita bersambung.” kata aku. Dia terus menundukkan sedikit wajahnya supaya dapat bertentangan dengan aku.

“Kan bilik kita ni sebelah ii and of course daddy tak nak berjauhan dengan babygirl daddy ni.” katanya lalu mengusap kepala aku lembut.

“Ada apa nak jumpa?” soal aku.

“Masuk.” katanya. Aku hanya akur dan berjalan masuk ke dalam biliknya. Sama besar dengan bilik aku.

“Urmm sekarang ni kita kenalkan diri. Boleh? Since kita dah duduk bersama.” katanya lagi. Aku hanya mengangguk. Aku terkejut yang dia menarik tanganku dan aku secara automatiknya duduk di atas ribanya.

“Nama babygirl apa?” soalnya.

“Urmm Bae Yura, 20 tahun.” kata aku, gagap. Mana taknya sebab aku nervous.

“20 muda lagi.” katanya.

“A-awak?” soalku. Dia tersenyum ke arahku.

“Christopher Bang. Panggil je Chan or Chris but I prefer you call me daddy. Is it okay?” soalnya. Aku menelan air liur dan hanya akur.

「 C 」SKZ AF ; ❛❛The Mistress❜❜Where stories live. Discover now