⚊⚋⚊⚋⚊⚋◸ɴɪɴᴇᴛᴇᴇɴ◿⚊⚋⚊⚋⚊⚋

155 18 113
                                    

Aku mengambil barang aku dari locker

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku mengambil barang aku dari locker. Tiba ii, aku perasan yang telefon aku asyik berkelip je. Ada satu unread message dari Hyunjin.

 Ada satu unread message dari Hyunjin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Busy? Hmm baguslah tu. Kalau tak dia duk menggatal dengan aku, tanya soalan pelik ii. Aku berjalan menuju ke perhentian bas di mana driver peribadi Hyunjin, Ahjusshi Kim sedang menunggu aku.

"Selamat pulang, cik muda." katanya lalu membuka pintu untuk aku. Aku masuk ke dalam kereta dan ahjusshi kim memandu pulang.

"Urmm ahjusshi kim, boleh tak saya nak pergi ke mart sekejap? Saya nak beli sesuatu di sana." kata aku.

"Baiklah Cik muda." katanya lalu memandu ke arah mart berdekatan.

Aku keluar dari kereta lalu masuk ke dalam. Sebenarnya, aku bercadang untuk membeli buah-buahan untuk aku makan. Hyunjin tu asyik lupa je nak belikan untuk aku.

Tiba ii, ada orang menjerit. Aku berjalan ke arah suara itu. Kelihatan ada sorang lelaki dan perempuan sedang bertengkar.

"Muka perempuan tu macam aku kenal..." desis hati aku. Bila diperhatikan, mata aku membulat. Itu ialah bekas tunang Hyunjin, Kim Minjoo.

"Aku dah kata jalankan tugas kau. Cari dia! Kenapa kau nak cari aku?" soal Minjoo.

"Aku nak bayaran aku." kata lelaki misteri itu.

"Selesaikan tugas kau, baru aku bayar. Selagi aku tak dapat dia, selagi tulah aku takkan bayar kau." katanya lagi. Aku mengerutkan dahi. Dapatkan siapa?

"Kau ni, memang nak kena." kata lelaki itu dan bersedia untuk menyerang Minjoo bila ii masa sahaja dengan pisau lipat.

Aku ni bukanlah savage sangat. Tapi, demi untuk keselamatan so aku pergi ke arah mereka dan menghalang. Lengan aku terkena pisau milik lelaki itu. Aku rasa sakit tapi aku cuba untuk bertahan

"Sudah lah! Jangan gaduh lagi. Kau nak apa gaduh kat sini? Sini tempat awam. Kalau nak gaduh, gaduh tempat lain." kata aku, dengan berani. Belum sempat mereka berdua balas, ada security datang ke arah kami bersama dengan seorang lelaki yang cukup aku kenal.

「 C 」SKZ AF ; ❛❛The Mistress❜❜Where stories live. Discover now